Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Til de som sutrer over at Nemeth ikke får sjangsen; han er på utlån til AEK. (Som smågal alt har påpekt)

De sikter vell også til hvorfor han ble utlånt. Tror de fleste er klar over at han er det.

Vet ikke så mye om disse guttene Wis, jeg har ikke fulgt reservene så lenge men ivertfall:

Bouzanis: Keeper,No idea hvordan han er

Threlfall: Forsvar/midbane. Går snart ut på dato, men grei nok på reservelaget.

Saric:No idea

Palsson: Midbanespiller fra Island, vet ikke hvordan han er.

Kacaniklic: Spiss/sentral midtbane? God, kan score mål. Har vert med en stund så vidt jeg vet.

Benken:

Brouwer: Arbeidsom spiss som legger godt press på motspillerene. Tysk.

Weijl: No idea.

Gleder meg som et barn jeg :love:

Vurderer å bestille en Amoo drakt med Carlsberg logo, kan jo bli nokså unik ;) Sa det til en kammerat, han bare lo av meg, men til neste kamp hadde han lest seg opp litt og forstod hva jeg mente ;)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bouzanis: Keeper fra Australia. Bra rekkevidde, men kan være litt klønete.

Saric: Dansk spiss/OM, har vært en del skadet, men har vært bra det jeg har sett av ham i år. Kjapp, bra teknikk.

Kacaniklic har vel spillt mest som venstreving, såvidt jeg vet. Har sett veldig lite av ham, men han har også farten i orden.

Brouwer og Weilj er nederlendere, Brouwer kan kanskje betegnes som en typisk målscorer. Av det jeg har sett av ham har han hverken stor fart eller teknikk, men har en evne til å være på rett sted. Husker at Ajax ble overrasket da Liverpool hentet ham, da de ikke anså ham for å være av de mest talentfulle.

Weijl er venstreving, ikke sett noe av ham.

Mendy er høyreback, har også vært brukt som midtstopper noen ganger. Har sett ham en del kamper, og kan ikke skjønne hva han gjør i klubben. En helt middels spiller.

Kohlert, dansk midtbanespiller som kom til Liverpool i sommer, om jeg ikke tar feil? Har ikke sett noe av ham.

Hansen er en dansk keeper som har vært i klubben noen år. Virker som om han er et stykke bak i køa.

Endret av JR Ewing
Lenke til kommentar
Lite kjent der, Wisbatov. Hørt om Zieler, De Laet (Kom fra Stoke, ikke sant?), C. Evans, Brandy og King. Noen av de andre som har noe å fare med?

Febian Brandy er hurtig og eksplosiv som spiss, litt liten i størrelsen, 89-modell som har tre år med utlån bak seg i Swansea City og Hereford United.

Reece Brown er lik broren i spillestilen, enorm fyiskk og god i lufta.

Joe Dudgeon er en back som gir alt og er flink til å lese spillet, visstnok skal han være den backen som gir mest på treningsfeltet. Han vil nok dessverre få problemer med å noen gang få spilt seg inn til en sjanse på førstelaget.

Oliver Gill må jeg innrømme at jeg ikke har så stor kjennskap til, spiller stopper. Han er høy i likhet med sin far og virker som om han har en god evne til å lese spillet.

Oliver Norwood er en god og intelligent pasningspiller på midtbanen.

Corry Evans er broren til Jonny Evans og kan brukes nesten overalt. han kan spille i hele forsvarsrekka og sentralt på midtbanen.

Sam Hewson er en målfarlig midtbanespiller og er i likhet med så mange andre av United-reservemidtbanespillerene en meget god pasningsspiller.

Cameron Stewart er en tekniker med fart som kan få til mye.

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett om den traff hodet eller henda til Dudgeon, gikk for fort, selv i reprisen. Vi må iallefall ta oss opp ganske kraftig om vi skal hamle opp med dere. Dudgeon gir ihvertfall jernet gjennom hele første omgang. Jeg skulle ønske vi hadde Eikrem på banen.

Lenke til kommentar
Fikk ikke sett om den traff hodet eller henda til Dudgeon, gikk for fort, selv i reprisen. Vi må iallefall ta oss opp ganske kraftig om vi skal hamle opp med dere. Dudgeon gir ihvertfall jernet gjennom hele første omgang. Jeg skulle ønske vi hadde Eikrem på banen.

Var ikke hands, da får jeg heller si sjefs jobb av kapteinen deres.

Jau, vi har hatt stolpe og nesten en som Babel situasjonen i går+ redning på strek.

Sinnsvakt press, om dere starter et angrep på egen 16 meter, har vi 3 mann på helt der opp med en gang.

Flest sjanser til United, men de største har vert våre.

Edit: Unødvendig frispark, dårlig mur. 1-1 :/

JADA :D 2 straffereddninger på konken! United er slått igjenn! :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Alltid morsomt å slå Man Utd :) Savnet Pacheco litt i dag, men uansett gøy at reservene er videre :)

Aner vi at Reina har lært Bouzanis litt om keeperarbeid på straffer :p

Såg han prøvde seg på en Dudek på først straffen ;)

De skrøyter over frisparket, men det var jo bare flaks. Hadde muren holdt hadde det gått rett i den. De har tydeligvis ikke sett Pacheco i aksjon nei.

Enig i at straffesituasjonen er bob bob, men det var ikke noe voldsome greier, det var alene i feltet og med ryggene mot mål. Kan ikke ha vert rare kontakten heller så vidt jeg så, linjedommer var godt plassert, var han ikke?

Anyways, takk for kampen. Dere hadde en meget frisk andreomgang. Vi falt altformye tilbake da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...