BaltusBrun Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 100 % sikker på at han kan spille god fotball hvis han bare skjerper seg. 3 mål for Hertha på 14 kamer er ikke så dårlig, syntes dog jeg Er 3 mål på 14 kamper mye? Voronin og Babel må bort i vinter, hvis det finnes noen som vil kjøpe stakkarne da... Ikke mye, men relativt bra til å ikke være fast i start ellveren med 4 innhopp elns. tror jeg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Aquilani kan vi derimot begynne å glede oss stort over. Pasningene minner meg litt om selveste Alonso, kjapp og direkte. Og lissepasningen til Degen.... Synd brassesparket ikke gikk helt inn, dessverre trodde senderos vi spilte volleyball eller noe. Dårlig at vi ikke fikk straffe. Dommeren er klart for uerfaren, lat, ung og dårlig trent. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Godt å se folk endelig få øyene opp for N'Gog. Skal jeg quote alle innleggene der jeg har lovpriset han, og sagt at det er en grunn for at Rafa lar han spille og ikke Pacheco, Nemeth osv, så hadde det blitt en del poster. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 100 % sikker på at han kan spille god fotball hvis han bare skjerper seg. 3 mål for Hertha på 14 kamer er ikke så dårlig, syntes dog jeg Er 3 mål på 14 kamper mye? Voronin og Babel må bort i vinter, hvis det finnes noen som vil kjøpe stakkarne da... Ikke mye, men relativt bra til å ikke være fast i start ellveren med 4 innhopp elns. tror jeg Snakker vi om tiden hans i Hertha nå? Han scorte 11 mål på 20 kamper der. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1166651&hl= Poll på plass nå Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1166651&hl= Poll på plass nå Den funker ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1166651&hl= Poll på plass nå Den funker ikke. Funker fint her. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nervøs før kampen på lørdag! Fullham er ikke noe lilleputtlag! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 N'Gog skal vi ikke selge om det var et tema. Han er ung og lovende, og har vist det i de siste kampene. Babel begynner jeg dog å bli litt skeptisk til, ettersom han overhodet ikke har blitt noe bedre. Han ser jo ikke ut til å ha ballkontroll for fem øre. Så jeg blir ikke overrasket om han forlater Anfield til jul/sommern. Ditto med Voronin. Nå er det på høy tid at Nemeth får prøve seg på A-laget. Hvor bra skal du gjøre det på reservelaget før du blir tatt opp? Han er nå iallfall gammel nok. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er du god nok, er du gammel nok. Nemeth er forøvrig lånt ut denne sesongen, dessverre. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Rafa mener Nemeth ikke har god nok fysikk enda. Den var morrsom smågal (ballen) Får ikke sett kampen på lørdag, må i utdrikkningslag..... Satser på jefe eller noen kan lage en fin oppsumering. Om jeg gifter meg noen gang, skal jeg slå jeg dra alle med på fotballpuben om jeg skal drikkes ut på en kamp dag Endret 29. oktober 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Itj no problem det guttorm. Kan godt sende som PM etter kampen er spilt, så lenge jeg husker på det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hva tenker dere gutta? Lage en kandidaturtråd for oss også, eller ta det opp "internt" her i tråden? For de som ikke følger helt med-> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1167620 Endret 29. oktober 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lag en tråd. Blir mer oversiktlig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror også at en egen tråd blir mye greiere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Siden Jefe tydeligvis ikke gadd.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1167634 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Er du der Wis? Vi stiller: Bouzanis; Darby (kaptein), Threlfall, Ayala, Mavinga, Irwin, Eccleston, Amoo, Saric, Palsson, Kacaniklic. Benken: Hansen, Mendy, Kohlert, Brouwer og Weijl. Altså uten Pacheco og Spearing. Samt Kelly for den saks skyld. Should be interesting. Ingen cupckamp på Eseason? Faeeeeen "Bla igjennom tv kanaler for å finne Viasat fotball" Edit: I struck gold, det hadde jeg faen aldri trodd at jeg hadde den. Endret 29. oktober 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjent med Darby, Ayala, Mavinga, Irwin, Eccleston og Amoo, lyst til å fylle inn kunnskapshullene mine? Det blir spennende å se hvordan kampen blir. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Til de som sutrer over at Nemeth ikke får sjangsen; han er på utlån til AEK. (Som smågal alt har påpekt) Endret 29. oktober 2009 av JR Ewing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå