guttorm Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Synes det er veldig synd at Pacheco ikke får vært med. Enig. Ivertfall når det var "såpass mange" fra reservelaget. Det kan være 2 grunner, morgendagens cupkamp. Eller at Rafa forsatt mener han ikke er sterk nok for førstelags spill, det har han nok sikkert rett i også. Dette er forresten hovedgrunnen til at Nemeth ikke får spille enda og er utlånt. Atlest Rafa told me so over a cup of cofee. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Synes det er veldig synd at Pacheco ikke får vært med. Enig. Ivertfall når det var "såpass mange" fra reservelaget. Det kan være 2 grunner, morgendagens cupkamp. Eller at Rafa forsatt mener han ikke er sterk nok for førstelags spill, det har han nok sikkert rett i også. Dette er forresten hovedgrunnen til at Nemeth ikke får spille enda og er utlånt. Atlest Rafa told me so over a cup of cofee. Liverpool Echo skriver at Anfield-staben skal være frustrert over at det spanske fotballforbundet står fast på at de vil ha Dani Pacheco med til EM-kvalifisering for U19-landslag, og spanjolen mister på den måten muligheten til å få sin førstelagsdebut. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har du link Termo? Er han reist eller? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Stod i denne artikkelen på .no. Vet ikke noe mer en det som står i den saken, men forstod det egentlig som om det var dette som var grunnen. Kjipt etter min mening Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Stod i denne artikkelen på .no. Vet ikke noe mer en det som står i den saken, men forstod det egentlig som om det var dette som var grunnen. Kjipt etter min mening Om det hindrer deby i dag så er helt klart det. Jeg trodde kansje han ikke hadde fått spille uansett siden han er fullt på høyde med mange av de som er oppført på B listen til CL, men forsatt ikke er ført opp. Ser Rafa tar opp fysikken til N`Gog også, selv om han er rimelig stor og sterk. Uansett det er jo viktig med god fysikk i PL. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 N'Gog synes jeg er spennende, og tror egentlig han kan utvikle seg til å bli en ganske så komplett spiss (selvsagt tidlig å si men). Han er høy, har god fysikk (kan og må bli bedre) og kan avslutte med både hode og ben. Gleder meg til å se han framover Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Enig Termo. En mulig uslipt diamant det. I tilegg til det du nevner har han jo roen en notorisk målscorer skal ha, det så vi mot United. Samtidig har han evnen til å være bra plassert. Hehe. Husker i Fanzone videoen. United supporteren: Who is N`Gog? Tenkte bare: Det finner du snart ut Scholes is 48 years old and he can`t keep up Endret 28. oktober 2009 av guttorm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Han er på landslagssamling ja. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Gleder meg til kampen etterpå (som alle kamper egentlig ) Skal bli morsomt å se hva laget vi mønstrer er godt for. Gleder meg også til Aquilani i aksjon. Hjelper selvfølgelig også litt at broren min er Arsenal-fan, så blir alltid en ramme rundt disse kampene, uansett turnering. Tror jeg skal lade opp til kampen med season reviewene fra 07/08 og 08/09 som jeg fikk i dag Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Gleder meg faktisk mye til en ligacup camp. Fordi det er mot Arsenal, og at vi kommer til å bruke mange unge spillere + Aquaman. Herlig at den vises på C+. Over til noe annet: Håper ikke United får kloa i både Villa å Silva... Gi Benitez en slump penger slik han kan hente Villa. Men £50mill er mye for begge to. Endret 28. oktober 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hjelper selvfølgelig også litt at broren min er Arsenal-fan, så blir alltid en ramme rundt disse kampene, uansett turnering. Dude, min yngre og tyngre bror er også Arsenal-fan. Godt og se Rafa høre etter og starte med Voronin og N'gog på topp. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dexter, så Pool-kamp. Finfin kveld i kveld. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja sick shit jotun! voronin spiller vel Gerrard rollen da men. Enda mer udugelig der en som ren spiss. Plis bli kvitt denne latterlige hestehalen. Blir oppladning med fifa hos en kompis her . Om noen lurte. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Gleder meg faktisk mye til en ligacup camp. Fordi det er mot Arsenal, og at vi kommer til å bruke mange unge spillere + Aquaman. Herlig at den vises på C+. Over til noe annet: Håper ikke United får kloa i både Villa å Silva... Gi Benitez en slump penger slik han kan hente Villa. Men £50mill er mye for begge to. Selv om Villa + Torres er en våt drøm er jeg redd det blir smør på flesk. Noen må antagelig sitte på benk, og det går nok ikke med sånne spillere. Ivertfall, jeg skal gjøre meg klar til kamp, gleder meg også. Lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Selv om Villa + Torres er en våt drøm er jeg redd det blir smør på flesk. Noen må antagelig sitte på benk, og det går nok ikke med sånne spillere. Vet at dere spiller 4-2-3-1, men det finnes faktisk en formasjon som heter 4-4-2. Da får man brukt to spisser på topp, og ingen av de to trenger da å sitte på benken. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kan spille i 4-2-3-1 med Villa bak Torres også. Husker Wh1te dreiv på å filosoferte rundt det for et par sesonger siden. Skjønner ikke at du (Pirja) kan si at £50M for både Villa og Silva TIL SAMMEN er mye. To verdensklassespillere til den prisen er et meget godt kjøp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kan spille i 4-2-3-1 med Villa bak Torres også. Husker Wh1te dreiv på å filosoferte rundt det for et par sesonger siden. Med Gerrard som defensiv midtbane, og Lucas ut av laget? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ikke som defensiv midtbane, men i en litt mer tilbaketrukken rolle. Lucas tror jeg var backup. Hadde jo Alonso på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Liverpool: Cavalieri, Degen, Insua, Skrtel, Kyrgiakos, Plessis, Spearing, Babel, Kuyt, Voronin, Ngog. Subs: Reina, Aquilani, Benayoun, Darby, Dossena, Eccleston, Ayala. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå