Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var morsomt, men jeg tror nok Babel er lei benken. Han har selv sagt at han må spille kamper for å ikke miste plassen sin til VM, og han konkurrerer med en spiller som Eljero Elia som spiller fast i HSV. Det er et tegn på mistillit når en venstreback får sjansen fremfor deg på kanten.

Noen som savner han her?

Se filmen hos Youtube

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Noen som savner han her?

Egentlig ikke, syns Yossi har tatt over rollen til Alonso når det kommer til kreativitet.

Yossi har blitt meget viktig i år. Savner dog de 50meters passningene fra Alonso.

Samt en mann å ha på midtbanen, men håper Aquaman fyller det ''tomrommet''.

Lucas har jo blitt mye bedre de siste kampene også,men han er ingen Alonso.

Babel's problem er at han ''bare'' spiller bra i kamper Liverpool allerede har vunnet,så få sjansen fra start og spille elendig.

Lenke til kommentar
Det er et tegn på mistillit når en venstreback får sjansen fremfor deg på kanten.

Samme sa kompisen min i helga, men det er en fact at Aurelio gjør seg minst like godt på ving. Vi fikk gode cornere, greie passninger og flott frispark.

Dette valget var nok ikke tilfeldig. Babel hadde helt klart gjort seg best som spiss i denne kampen, hvor det er bakrom å slå/løpe i.

Savner han ja, men du lo av oss når vi sa at Aquilani hadde gjort det lovende det 15 minuttersinnhoppet. Da slo han nettopp en sånn flott passning, tror allikevell han ikke er noen Alonso, men det trenger han heller ikke være.

Det vi mangler på midten er bindeleddet mot Gerrard/Torres samt avslutter i returrommet. Bare denne mannen kan bevege seg for å være spillbar, og slå passninger så skal det gå greit.

Fotball er egentlig fryktelig enkelt.

Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple.

Shankly

Hoho, Arbeloa scoret selvmål i går når Lyon tapte 4-0 mot 3 divisjonslaget.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Klart man savner Alonso, alt annet ville vært en hvit løgn, daniel.. :roll:

:p

Ser Eccleston er en mulig kandidat til og starte i dag også, vel, går rykter om det på Kopforum, mente jeg :p.

Ergo det er BS. Kopforum er et søppelforum. Skal sies at jeg stiller meg positiv til en Eccleston fra start da. :p

Wis: Savner selvsagt Alonso, men livet må gå videre. :) Tror Aquilani kan slå de der 50 meterspasningene, med ro og presisjon, men har ikke må følelsen av at vi får se det så ofte. Jeg føler at Aquilani er mer en som spiller etter bakken, og slår til større grad flere gjennombruddspasninger enn hva Alonso gjorde. Det jeg først og fremst håper på nå er at han takler nivået i England, og viser seg å være en temposetter i pasningsspillet. Det var Alonso veldig dyktig på.

Gleder meg til fortsettelsen, og ikke minst kampen i kveld.

Lenke til kommentar
Savner han ja, men du lo av oss når vi sa at Aquilani hadde gjort det lovende det 15 minuttersinnhoppet. Da slo han nettopp en sånn flott passning, tror allikevell han ikke er noen Alonso, men det trenger han heller ikke være.

Det vi mangler på midten er bindeleddet mot Gerrard/Torres samt avslutter i returrommet. Bare denne mannen kan bevege seg for å være spillbar, og slå passninger så skal det gå greit.

Fotball er egentlig fryktelig enkelt.

Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple.

Shankly

Hoho, Arbeloa scoret selvmål i går når Lyon tapte 4-0 mot 3 divisjonslaget.

Jeg "lo", fordi entusiasmen for han som spiller var stor etter et 15 minutters (da alle andre stort sett er slitne) innhopp. Han ble jo til og med kalt temposterk, men tempoet i Premier League er mye høyere enn i reserveligaen og Serie A. Alonso er fryktelig god, fordi han tenker raskt og kan slå 40 meterspasninger på et blunk. Han bruker veldig lite tid og han er dessuten ganske sterk fysisk. Aquilani er spinkel og er vant til å spille i en liga der tempoet ofte er labert.

Når det gjelder det i bold så tror jeg fortsatt at tapet mot Lyon og frykten for dem fortsatt sitter igjen.

Lenke til kommentar
Jeg "lo", fordi entusiasmen for han som spiller var stor etter et 15 minutters (da alle andre stort sett er slitne) innhopp. Han ble jo til og med kalt temposterk, men tempoet i Premier League er mye høyere enn i reserveligaen og Serie A. Alonso er fryktelig god, fordi han tenker raskt og kan slå 40 meterspasninger på et blunk. Han bruker veldig lite tid og han er dessuten ganske sterk fysisk. Aquilani er spinkel og er vant til å spille i en liga der tempoet ofte er labert.

Når det gjelder det i bold så tror jeg fortsatt at tapet mot Lyon og frykten for dem fortsatt sitter igjen.

Cheers, du gjorde meg akkurat oppmerksom på en mega skrivefeil. Som vi alle vet mente jeg Real siden Abreloa spiller nettopp der. Selv om faktisk Lyon også tapte 4-0.

Korrekt det du sier der Wis, takk for anførselsetegnene forresten, dem skulle jeg også brukt. Men vi må da få se ham i aksjon før du dømmer ham nord og ned eller?

Og noen av oss har sett ham de få minuttene ja, selv om det ikke forteller noe særlig kan vi alikevell se posetive trekk i det han gjorde. Har du sett når han spilte? Tviler.

Selv uten Alonso slo vi jo dere greit, så jeg tror det er laget som har slitt og ikke mangel på enkeltspiller. Dette har jeg forsåvidt hevdet hele veien, selv om du og mange andre(ikke nødvendigvis her) til stadighet peker på Alonso er borte. Alonso er gone, glem han.

Edit: Mener du vi frykter Lyon? Haha, morrsom du Wis. Frykter ingen lag i Europacupen, Skal jeg trekke frem de vanskligste kommer navn som Chelsea og Barcelona.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Fra .no!

"Nathan Eccleston vil trolig få sin debut mot Arsenal i kveld."

" The Liverpool Way tror at Rafael Benítez velger følgende startellever (4-2-3-1):

Cavalieri; Degen, Skrtel, Kyrgiakos, Dossena; Spearing, Plessis; Eccleston, Voronin, Babel; N'Gog. "

Liiiiiitt skuffa om dette blir sånn men. Starter Eccleston skal jeg være fornøyd ;)

Lenke til kommentar

Synes det er veldig synd at Pacheco ikke får vært med. :(

Edit: Bare Aqui får sin debut i dag blir jeg glad og fornøyd. Gir egentlig litt faen i selve resultatet, selv om det er kjekt å gå videre og få flere treningskamper da.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...