Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha, dumme meg, glemte jo selvsagt at vi fortsatt diskuterte dette, takk for at du påminnet meg Smågal, nå ble jeg nesten litt flau.

For å holde dette on-topic så vil jeg skrive at jeg gjerne ønsker å se David Amoo i ligacupen for han er virkelig spennende.

Lenke til kommentar

What Wis said. Selv om jeg har vert en El-Zhar fan, Amoo har tilsynelatene alt.

Foresten Wis, vi skal møte dere i Lancashire FA Senior Cup den 29, så vi får nå sett ham der om ikke i Ligacupen. Litt dumt at disse kampen kommer så nær hverandre.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Syntes David Amoo er Daniel

How does that work?

Greit nok at jeg er awesome,men å bruke mitt navn som et adjektiv er vel a bit to mutch?

Håper Carra,Reina,Torres,Yossi,Kuyt spares imorgen. Ellers så er jeg enig i hva de fleste ønsker å se i oppstillingen.

N'Gog og Voronin på topp er første pri.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Personlig driter jeg i Voronin, håper helst pacheco>voronin, bak Gog. Håper vi lurer noen til å kjøpe Voronin i januar.

Kan kle han ut som Torres :)

Skulle til å si det, eller noe lignende.

Syns nesten synd på spissene våre som må hoppe etter wirkola.

Det er ikke akkurat slik at Voronin har fått de helt store sjansene til å lykkes med returen heller. Litt som Babel hylekoret, men ingen Hyler for Voronin.

At Voronin kan score mål er det absoultt ingen tvil om, men om han i det hele passer inn er jeg usikker på.

Den ensome spissen på topp ødelegger egentlig litt for oss når vi "aldri" slipper andre enn Torres til. Hadde vi spilt med 2 spisser ville vi til enhver tid hatt 2 med matcherfaring og dermed en spiss i macthform dersom det skulle oppstå skade.

Lenke til kommentar

Babel har i hvertfall bevist i Premier League at han kan tidvis prestere, og at han manger 1 ting, fotballforståelse.

Voronin har bevist at han er en sekk dritt når han har fått prøvd seg.

Edit: og gidde seg F i resultatet her nylig mot ManUtd, i motsetning til Torres som hoppa i taket nesten. Bare en sur mine ifra karen, syns ikke jeg noe om.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Voronin har fotballforståelse. Men mangler form og teknikk.

Voronin gjorde en god jobb mot Burnley(de minuttene han spilte). Han har ikke fått mye tid på seg iår(forstålig nok til tider)

Derfor ønsker jeg å se han i Ligacupen og muligens mot 4.divisjonslag i Fa-cupen.

Men ser helst at det kjøpes inn en kjempespiss i januar.

N'Gog har talentet,men kan ikke styre kamper i Torres sitt fravær alene.

Lenke til kommentar
Edit: og gidde seg F i resultatet her nylig mot ManUtd, i motsetning til Torres som hoppa i taket nesten. Bare en sur mine ifra karen, syns ikke jeg noe om.

Så dette jeg også, og likte det ikke noe særlig. Tror kansje navnet på målscoreren var problemet, akkurat det kan jeg jo forstå. Selv om han burde vist at klubben alltid kommer først.

Lenke til kommentar

Laget jeg TROR stiller i morgen:

Cavalieri

Degen-Carra-Skrtel-Dossena

Babel-Lucas-Spearing-Aurelio

Voronin-N`Gog

Vet det er litt pessemistisk, men sånn er det.

Edit: Selvsagt ikke masche

Edit: Kyrgiakos inn for Skrtel, Aquialani inn for Lucas i andre.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pessemistiks eller ikke,er nøyaktig det laget jeg ønsker og se.(Aqua på hold-on plassen, men antar du ønsker han der også)

Plessis foran Spearing kanskje?.

Carra skal defintivt ikke spille, han trenger en pause. Agger inn for Skrtel.

Edit: haha, ser at Tom Nordlie selges på QXL på siden her

<-

Lenke til kommentar
Pessemistiks eller ikke,er nøyaktig det laget jeg ønsker og se.(Aqua på hold-on plassen, men antar du ønsker han der også)

Vi må ha reservelags spillere til Cup kampen mot United dagen etterpå.

Hvor mange kamper mener folk egentlig Agger skal spille på rad etter skaden?

Agger og Skrtel da i så fall. Eller Kyrigiakos og Skrtel, men det hørtes ikke ut på Rafa som om han var planlagt fra start.

Skal vi ta denne kampen "seriøst" eller prøve og vinne må vi ha kvalitet bak, spesielt ettersom den sentrale midtbanen kommer til å lekke.

Rafa har flere ganger dratt fram relativt overaskende sterke lag i C.C.

Aqua er bekreftet ikke fra start btw. Han skal brukes om det er mulig som innbytter i andre.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Hvorfor postet du den i TiA - tråden?

Det Ferguson sa er blåst opp av media og etter min mening ble Owen fratatt en klar målsjanse.

Hvor ellers? I United-tråden? Merkelig spørsmål.

Jeg får skylde på mangel på væske Zu Zwat for jeg vet ikke egentlig hva jeg tenkte når jeg skrev det.

@guttorm: Det blir utrolig gøy når vi møter dere i FA Lancashire cup, gleder meg enormt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi må ha reservelags spillere til Cup kampen mot United dagen etterpå.

Hvor mange kamper mener folk egentlig Agger skal spille på rad etter skaden?

Agger og Skrtel da i så fall. Eller Kyrigiakos og Skrtel, men det hørtes ikke ut på Rafa som om han var planlagt fra start.

Skal vi ta denne kampen "seriøst" eller prøve og vinne må vi ha kvalitet bak, spesielt ettersom den sentrale midtbanen kommer til å lekke.

Rafa har flere ganger dratt fram relativt overaskende sterke lag i C.C.

Aqua er bekreftet ikke fra start btw. Han skal brukes om det er mulig som innbytter i andre.

Agger klarte fint å spille to kamper på rappen for Danmark, og vil med stor glede se Agger og Martin spille sammen.

Kyrigiakos blir sikkert å finne på benken.

Kommer nok til å spille med noen A-lagspillere,siden vi møter Arsenal(som er alltid morsomt og slå).

Men Rafa har tidligere sagt at det er disse kampene reservespiller'ne og innbytter-benken skal bevise at de er klare for\har noe å gjøre for førstelagspill. Vi får nok se samtlige fra A-lag benken,men lite fra førstelaget.

Lucas kan godt få en pause,har mer eller mindre spilt hver kamp(takk, Rafa) fra start denne sesongen.

I Rafa og Lucas forsvar så har Lucas spilt bra de siste kampene for Liverpool. Kan det hende Rafa did know best?

(neppe,men jeg har blitt overasket før)

Edit: Martin som i Skrtel,ikke Kelly btw.

Lenke til kommentar
Kan det hende Rafa did know best?

(neppe,men jeg har blitt overasket før)

Kan aldri tenke meg Rafa kan mer om Liverpool enn meg og deg.

Hmm, ja 2 for Danamrk og nå 2 for oss. Tenkte han blir sliten etterhvert. Har tross alt vert ute veldig lenge.

Aurelio tatt ut til Brasil, det er bra.

Nå skal du få et godt eksempel hvorfor jeg mener han er farlig farlig bakover. For de som fulgte med på slutten av United når det stod 1-0 til oss og United presset som verst, klarer denne Brassen og miste ballen ikke bare en, men 2 ganger rett ved vår egen 16 meter. Det holdt på å svartne for meg :p Ellers spilte han bra, men han må lære seg å trykke til i headingene, hatt 2 gode sjanser nå. (Lyon,United).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...