Ol'H Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Moraliserende møkkainnlegg. Å klager over dommeravgjørelser er normalt blant fotballsupportere. Fact. Å alle er enig i at den aktuelle dommeren igår var helt elendig. Uheldigvis falt de gale avgjørelsene i viktige situasjoner for United. Det kunne vært omvendt. Nei du sa kanskje aldri noe, det er enkelte i United leiren som heller ikke har klagd på gårsdagen. Likefullt generaliserer du. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er nok på relativt generelt grunnlag tenker eg. Jeg ler. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen dommere kan ha dømt straffe der, mens mange andre ikke vil. Helt ok avgjørelse å la den gå ... Hva med da Berba reiv ned Kuyt? Der gjorde tydeligvis dommeren rett i å la situasjonen gå. Og Ferguson er jo kjent nettopp for å bitche til dommere. Om han "begrunner veldig godt" føler jeg man må ha på seg tjukkeste manu-brillene sett for å mene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja det er rart det der... Hadde det vært motsatt så hadde jo kommentarene utelukkende vært av følgende karakter: Vel, dommeren har dømt. Han har alltid rett. Som Daniel sier: Dommersyting får United Kidza ta seg av. Vi gjør aldri det. Nå får det være nok. Jeg har aldri sytet i en situsasjon ettter at kampen er blåst av. Ut i fra en kamp kan man klart se hvem som har spilt best. Om laget som vant spillte best, men skitten, er det uansett deres seier. Jeg søyt til og med ikke når badeball situasjonen intraff, noe som jeg ikke forstod hvorfor folk søyt av når det er en LFC supporter som hev den. Stopp å syt og se frem til neste kamp... Hvor syter eg da? Har da ikke kommet med ett eneste innlegg her inne som skylder tapet på dommeren? Hvis ikke det går an å diskutere dommeravgjørelsen uten at noen skal komme på den patetiske måten du gjør nå så blir ting ganske meningsløst ved fotballdiskusjonen. Selv om eg mener dommeren gjorde flere grove feil, så har eg (arrester meg om eg tar feil nå, i kampens hete kan mye rart skje) faktisk ikke skyldt på han en eneste gang etter kampen på søndag. Derimot har eg lagt skylde for tapet på spillernes innsats, som eg mener ene og alene gjorde at de tapte. Eg mener ikke at Liverpool var veldig gode, men United spilte RÆV. Og Liverpool spillerne var 100ganger bedre på det som avgjorde kampen, innsats. Så kutt ut den hoveringa og bedrevitenheten. Fotball SKAL diskuteres, og dommeravgjørelser er en del av det. Helt ok avgjørelse å la den gå ... Hva med da Berba reiv ned Kuyt? Der gjorde tydeligvis dommeren rett i å la situasjonen gå. Hvis du leser noen innlegg tilbake og ikke bare desperat prøver å få til noe provoserende så vil du se at denne situasjonen er godt diskutert litt lenger bak. Men godt forsøk. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sakset og sakset, fru blom. Det er tilfeldigheter som fører til at han forsvinner mellom beina til Carragher og ikke får knottene rett i seg. Det er farlig spill, det er to strake bein med knotterog i følge regelverket er det et kort. Samme hva du sier så er det ikke 2 strake bein. Og knottene er på ballen, godt fra foten. Den andre foten er faktisk trekt under Carrager, i tillegg er Carrick i fullt firsparang og knapt nedpå matten. Blir mindre stygt for hver gang jeg ser det. Skulle gjerne lagt ved bilde, men det går vist ikke å saxe fra Eseason. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg prøver ikke å provosere. Jeg trenger ikke da jeg vet dere er jævlig forbanna allerede; og det koser jeg meg med! Beklager at jeg ikke er her hver eneste time og leser dine interessante innlegg Jotun, så den diskusjonen må nok ha godt meg hus forbi! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Knott er knott. Om de er på legg eller om de er 10 cm ( som er maks han var fra beina til Carrick) så er det like fullt en knottetakling. Og reglene er relativt klare på dette, så vidt meg bekjent. (Har dog tatt feil før en gang på tidlig 90 tallet...) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Noen dommere kan ha dømt straffe der, mens mange andre ikke vil. Helt ok avgjørelse å la den gå ... Hva med da Berba reiv ned Kuyt? Der gjorde tydeligvis dommeren rett i å la situasjonen gå. Og Ferguson er jo kjent nettopp for å bitche til dommere. Om han "begrunner veldig godt" føler jeg man må ha på seg tjukkeste manu-brillene sett for å mene. Den situasjonen er som nevnt av Jotun diskutert tidligere, og du så kanskje ikke kampen? Kuyt dro i Berbatov før Berbatov til slutt dro han. Det skulle ha blitt blåst frispark mot Kuyt mye tidligere og han slang seg jo regelrett ned på gressmatta. Dommerens retningslinjer er klare, guttorm, de kan ikke argumenteres mot. Det er ifølge regelboka rødt kort, men Marriner så ikke ut som han hadde lest igjennom den før han dro for å dømme i går. Endret 26. oktober 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Jeg prøver ikke å provosere. Jeg trenger ikke da jeg vet dere er jævlig forbanna allerede; og det koser jeg meg med! Beklager at jeg ikke er her hver eneste time og leser dine interessante innlegg Jotun, så den diskusjonen må nok ha godt meg hus forbi! Den er god. Er dessverre litt for vant fra din kant til at eg klarte å se noe annet. Det ble diskutert ja, og min mening er hvertfall enkel. Hvis Kuyt skal ha straffe så skal Berbatov ha frispark rett før. Det er forresten en knapp der du kun kan lese mine innlegg om det er ønskelig Endret 26. oktober 2009 av Jotun Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) men Marriner så ikke ut som han hadde lest igjennom den før han dro for å dømme i går. Akkurat det er vi enige om. Laget et bilde btw, for å øke troverdigheten. Edit: im off, natti. Edit2: Mer bilder. Den er ikke så galen altså, det er den ikke. Knottene er høyt først etter han treffer ballen og har passert leggen. Jævli stress å finne riktig pause btw Endret 26. oktober 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Helt klart en knottetakling som burde tas, og helt klart KUN EN FOT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Liverpool\United har hatt dårlig dommer\dårlige dommeravgjørelser anhver kamp nå. En feit dommer mot city Et ball-mål som skulle vært avblåst(den dommer'n ble forøvrig degradert. Good for you FA!) Og en elendig dommer i Liverpool-Unitedkampen. Og jeg som trodde det værste var over da Graham Poll tok hatten sin og gikk. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dommerens retningslinjer er klare, guttorm, de kan ikke argumenteres mot. Det er ifølge regelboka rødt kort, men Marriner så ikke ut som han hadde lest igjennom den før han dro for å dømme i går. Er det det? Hører så mange forskjellige versjoner av diverse situasjoner iløpet av en kamp at jeg aner ikke lenger hva som er riktig. Noen såkalte "fotballeksperter" sier som du at det skal være rødt kort dersom du som siste forsvarer feller en spiller på vei igjennom. Andre såkalte "fotballeksperter" sier at det kun er rødt kort hvis du som siste forsvarer tar fra angrepspilleren en soleklar målsjanse. Jeg aner virkelig ikke hva som er riktig, men dersom argument nr 2 er riktig, kan man argumentere at Owen var på vei mot cornerflagget og ville fått en veldig spiss vinkel for å avslutte, og dermed ingen opplagt målsjanse. Men som sagt, jeg aner ikke. Jeg vet nesten ikke når det er offside lenger heller jeg for den saks skyld, for det blir jo sagt forskjellig under nesten hver eneste TV-kamp. Lenge hørt om det berømte "målsnøret", men så har dette blitt dementert i neste TV-kamp, for så å bli lansert igjen i kampen deretter. Så er det blitt sagt at overkroppen ikke telles. Så er det sagt at det spiller ingen rolle hvilken kroppsdel som bryter "målsnøret" først, og det siste jeg hørte var vel at det spiller ingen rolle hvilken kroppsdel som bryter målsnøret først, minus armene... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg vet nesten ikke når det er offside lenger heller jeg for den saks skyld, for det blir jo sagt forskjellig under nesten hver eneste TV-kamp. Lenge hørt om det berømte "målsnøret", men så har dette blitt dementert i neste TV-kamp, for så å bli lansert igjen i kampen deretter. Så er det blitt sagt at overkroppen ikke telles. Så er det sagt at det spiller ingen rolle hvilken kroppsdel som bryter "målsnøret" først, og det siste jeg hørte var vel at det spiller ingen rolle hvilken kroppsdel som bryter målsnøret først, minus armene... Alle disse reglene blir jo bare latterlige uansett fram til det kommer videodømming. Linjedommeren har ikke sjans å skille mellom disse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Masche mener at utvisningen var helt grei ifølge .no. Ja,vi får da håpe han har såppas innsikt. Kom over en bra artikkel på TIA.com der Paul Tomkins intervjues etter at han har intervju'd Rafa.(litt confusing) Der det kommer bl.a fram at Robbie Keane ikke hørte etter, og at Johnson lærte mer om taktikk de første 5miuttene enn de siste to årene(suck up mutch?) Artikkelen: http://www.thisisanfield.com/2009/10/27/th...he-media-money/ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Masche mener at utvisningen var helt grei ifølge .no. Ja,vi får da håpe han har såppas innsikt. Kom over en bra artikkel på TIA.com der Paul Tomkins intervjues etter at han har intervju'd Rafa.(litt confusing) Der det kommer bl.a fram at Robbie Keane ikke hørte etter, og at Johnson lærte mer om taktikk de første 5miuttene enn de siste to årene(suck up mutch?) Artikkelen: http://www.thisisanfield.com/2009/10/27/th...he-media-money/ Interessant artikkel det der Håper på en blanding av ungt og noen fra benken i morgen. Håper på at Babel, Voronin og N'Gog kan vise seg fram offensivt. Regner med at Cavalieri står. Skrtel spiller nok, hadde vært gøy å se Kelly (hvis han er skadefri) etter en god opptreden mot Lyon. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Enig. Vi har vel mekka 20lag de siste sidene til denne kampen men what the heck. Cavalieri Degen - Kelly - Skrtel - Dossena/Aurelio El zhar(skadefri?) - Spearing - Aquilani - Babel Ngog - Voronin Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/2009/10/27/sport/a...league/8749222/ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvorfor postet du den i TiA - tråden? Det Ferguson sa er blåst opp av media og etter min mening ble Owen fratatt en klar målsjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå