Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Rafa er ikke mye bedre på slike utalelser selv. Har litt mer takt da. Meninger syns jeg trenere skal få ha. Selv negative. Ser ikke direkte fram til Fulham-kampen. En typisk uavgjort-kamp for Liverpool. Håper vireklig Liverpool spiller like bra som igår fremover. Må bli mye bedre på bortebane enn de har vært så langt. Edit: Håper forøvrig og se Berit Riise furte. Endret 26. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Frittalende trenere er forfriskende. I fraværet av Mourinho, den ubestridte mediakongen i dagens fotballverden, er det godt å se at Ferguson i hvert fall prøver å skape litt liv i Premier League. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1166651 <- Click on me. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Advarsel: Liverpoolfans... Kanskje ikke så lurt å sjekke denne filmen dersom du ikke mener at det er 2 ganger rødt kort til Carra... Hvorfor var det ikke en jævla Unitedspiller som ropte på straffe i Carra situasjonen vist den er så klar? Når det gjelder Owen situasjonen vil jeg se ifra en annen vinkel før jeg gir meg på at de ser ut til å holde like mye før han blir dratt ned. Som sagt tidligere, ikke ulikt Kuyt/Berba situasjonen, selv om settingen var anderledes. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hvorfor var det ikke en jævla Unitedspiller som ropte på straffe i Carra situasjonen vist den er så klar? Nå klarer ikke eg å se hvordan du ser det ut fra klippet til DeTomaso. Berbatov er jo på ballen, og Rooney(?) er rett bak, men klippet slutter rett før man ser noen reaksjon. Ser jo ikke Carrick sin reaksjon engang. Så mange andre var jo ikke oppi situasjonen. Og hvis reaksjonene er fasiten, så gir eg opp å diskutere den situasjon. Endret 26. oktober 2009 av Jotun Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg bare poengterer at alle forsette spillet og ingen veiver med armene, eller flyr i trynet på dommeren i etterkant, ikke engang han som blir felt. Noe som er høyst uvanlig i en såkallet klar situasjon. Litt svakt av meg å quote han, da man ikke ser det i linken. Jeg har sett på Eseason i god kvalitet, det er ingen som protesterer. Taklingen er på kanten ja, det berømtet håret, men klart Rødt kort/straffe, nei. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Når skal Ferguson straffes for sine dommeruttalelser? Fergie har blitt straffet mange ganger Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I følge dommernes retningslinje skal slike taklinger føre til kort uavhengig av om man treffer ballen eller ikke grunnet at det er farlig spill. Carragher flyr inn med to strake bein med knottene i enorm fart, heldigvis kom man ut av det skadefri. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Husker Ronaldo fikk direkte rødt for en sånn takling. Han var jo ikke i nærheten av å treffe motspilleren engang. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I følge dommernes retningslinje skal slike taklinger føre til kort uavhengig av om man treffer ballen eller ikke grunnet at det er farlig spill. Carragher flyr inn med to strake bein med knottene i enorm fart, heldigvis kom man ut av det skadefri. Enig i at det ikke er pent, men han sakser ham, ikke 2 strake bein. Og Når knottene kommer er dem på ballen og ikke i nærheten av stamfoten som blir sakset av skrittet. På toppen av alt får jo Berba ballen i etterkant, så man dra jo fordel. Men er det en feil, så skal vell den da slås ned på i etterkant. Det er faktisk litt utrolig, ingen hever et øyenbryn av Unitedspillerene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I følge dommernes retningslinje skal slike taklinger føre til kort uavhengig av om man treffer ballen eller ikke grunnet at det er farlig spill. Carragher flyr inn med to strake bein med knottene i enorm fart, heldigvis kom man ut av det skadefri. Enig i at det ikke er pent, men han sakser ham, ikke 2 strake bein. Og Når knottene kommer er dem på ballen og ikke i nærheten av stamfoten som blir sakset av skrittet. På toppen av alt får jo Berba ballen i etterkant, så man dra jo fordel. Men er det en feil, så skal vell den da slås ned på i etterkant. Det er faktisk litt utrolig, ingen hever et øyenbryn av Unitedspillerene. Tror ikke det er så vanlig å benytte fordelsparagrafen i straffesituasjoner. Det er større fordel å få straffe enn å få en ball midt blant motspillere i 16meteren. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sakset og sakset, fru blom. Det er tilfeldigheter som fører til at han forsvinner mellom beina til Carragher og ikke får knottene rett i seg. Det er farlig spill, det er to strake bein med knotterog i følge regelverket er det et kort. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I følge dommernes retningslinje skal slike taklinger føre til kort uavhengig av om man treffer ballen eller ikke grunnet at det er farlig spill. Carragher flyr inn med to strake bein med knottene i enorm fart, heldigvis kom man ut av det skadefri. Enig i at det ikke er pent, men han sakser ham, ikke 2 strake bein. Og Når knottene kommer er dem på ballen og ikke i nærheten av stamfoten som blir sakset av skrittet. På toppen av alt får jo Berba ballen i etterkant, så man dra jo fordel. Men er det en feil, så skal vell den da slås ned på i etterkant. Det er faktisk litt utrolig, ingen hever et øyenbryn av Unitedspillerene. Det som jeg syntes er utrolig guttis, er at United folka to dager etter kampen går rundt og syter på at det var straffe :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja det er rart det der... Hadde det vært motsatt så hadde jo kommentarene utelukkende vært av følgende karakter: Vel, dommeren har dømt. Han har alltid rett. Som Daniel sier: Dommersyting får United Kidza ta seg av. Vi gjør aldri det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I følge dommernes retningslinje skal slike taklinger føre til kort uavhengig av om man treffer ballen eller ikke grunnet at det er farlig spill. Carragher flyr inn med to strake bein med knottene i enorm fart, heldigvis kom man ut av det skadefri. Enig i at det ikke er pent, men han sakser ham, ikke 2 strake bein. Og Når knottene kommer er dem på ballen og ikke i nærheten av stamfoten som blir sakset av skrittet. På toppen av alt får jo Berba ballen i etterkant, så man dra jo fordel. Men er det en feil, så skal vell den da slås ned på i etterkant. Det er faktisk litt utrolig, ingen hever et øyenbryn av Unitedspillerene. Det som jeg syntes er utrolig guttis, er at United folka to dager etter kampen går rundt og syter på at det var straffe :!: Du syns det er rart at en slik kamp vil bli diskutert? Vel Chelsea skriker jo enda om et par semifinaler i CL. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lurer forferdelig på hvordan BaltusBrun teller dager.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Snipp, snapp ute og så var innlegget ute. Endret 26. oktober 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja det er rart det der... Hadde det vært motsatt så hadde jo kommentarene utelukkende vært av følgende karakter: Vel, dommeren har dømt. Han har alltid rett. Som Daniel sier: Dommersyting får United Kidza ta seg av. Vi gjør aldri det. Nå får det være nok. Jeg har aldri sytet i en situsasjon ettter at kampen er blåst av. Ut i fra en kamp kan man klart se hvem som har spilt best. Om laget som vant spillte best, men skitten, er det uansett deres seier. Jeg søyt til og med ikke når badeball situasjonen intraff, noe som jeg ikke forstod hvorfor folk søyt av når det er en LFC supporter som hev den. Stopp å syt og se frem til neste kamp... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvilket kommentar refererer du til Wisbatov? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvilket kommentar refererer du til Wisbatov? Er nok på relativt generelt grunnlag tenker eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå