mintman Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Håper bare ikke de ofrer Garcia for å få Torres. Putt heller de ekstra pengene i overgangsbeløpet og behold Garcia. Vi trenger en sånn type spiller i Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Håper bare ikke de ofrer Garcia for å få Torres. Putt heller de ekstra pengene i overgangsbeløpet og behold Garcia. Vi trenger en sånn type spiller i Liverpool. 8908800[/snapback] Og hvor tenkte du at Garcia skal spille? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Garcia er jo en fantastisk supersub som kan byttes inn og skape kreativitet. Han kan jo spille på høyre og venstre side, hengende spiss og spiss. Det er jo sånn han er brukt frem til nå. I tillegg er Garcia en spiller som kan score mål ut av intet. Endret 20. juni 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Swome Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Garcia er jo en fantastisk supersub som kan byttes inn og skape kreativitet. Han kan jo spille på høyre og venstre side, hengende spiss og spiss. Det er jo sånn han er brukt frem til nå. I tillegg er Garcia en spiller som kan score mål ut av intet. 8908821[/snapback] Helt enig. Ser gjerne at Garcia fortsetter i Liverpool. Genial som innbytter. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Føler denne tråden trenger et youtube-klipp Lenke til kommentar
mintman Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Han ser uhyggelig rask ut. Kan noen bekrefte dette, eller er det bare videoen som lyver? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Skal det skje noe i morgen? :O Lenke til kommentar
mintman Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Skal det skje noe i morgen? :O 8909002[/snapback] Skal sjekke glasskula mi Endret 20. juni 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe. Nei, men siden tre-fire personer her nevnte at de gleder seg til etter skole og jobb i morgen osv ... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe. Nei, men siden tre-fire personer her nevnte at de gleder seg til etter skole og jobb i morgen osv ... 8909043[/snapback] Når det sies at det er folk fra LiverpoolFC i Madrid for å forhandle frem en avtale med Torres, så er det litt ekstra spennende å komme hjem fra skole, jobb eller hva det skulle være synes nå jeg. Rykter ja, men jeg tror det er hold i de. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Fra spøk til side. Dette kan gå veldig fort siden spilleren har en klausul i kontrakten. Hvis Liverpool legger pengene på bordet (og ingen andre byr over) kan ikke klubben nekte, og da er det bare de personlige betingelsene som gjenstår. Tipper pressekonferanse fredag Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har ikke sett så mye av torres. Eneste jeg har sett var da han ble totalt nøytralisert av sveriges forsvar. Håper han kan bedre enn det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nå er ikke Torres den spilleren jeg kjenner best, men er virkelig han en spillertype Liverpool trenger? Å er ikke en skikkelig ving og sentral-forsvarer viktigere enn en spiss? Dere har tross alt Kuyt, Bellamy og Crouch, som jeg mener burde være mer enn nok. Som jeg har alltid sagt så ligger problemet med lite mål i filosofien og midtbanen, ikke hos spissene i LFC. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hadde vært utrolig å starte sommerferien med Torres i klubben. Bare at vi kanskje må ofre Garcia er en trist tanke for min del. Uansett, alt kan skje. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nå er ikke Torres den spilleren jeg kjenner best, men er virkelig han en spillertype Liverpool trenger? Å er ikke en skikkelig ving og sentral-forsvarer viktigere enn en spiss? Dere har tross alt Kuyt, Bellamy og Crouch, som jeg mener burde være mer enn nok. Som jeg har alltid sagt så ligger problemet med lite mål i filosofien og midtbanen, ikke hos spissene i LFC. 8909280[/snapback] Redd for at Liverpool skal få en klassespiss nå eller? Ja vi har Kuyt og Crouch. Bellamy kommer til å forsvinne. Uansett 2-3 rene spisser er ikke mer enn nok. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nå er ikke Torres den spilleren jeg kjenner best, men er virkelig han en spillertype Liverpool trenger? Å er ikke en skikkelig ving og sentral-forsvarer viktigere enn en spiss? Dere har tross alt Kuyt, Bellamy og Crouch, som jeg mener burde være mer enn nok. Som jeg har alltid sagt så ligger problemet med lite mål i filosofien og midtbanen, ikke hos spissene i LFC. 8909280[/snapback] Redd for at Liverpool skal få en klassespiss nå eller? Ja vi har Kuyt og Crouch. Bellamy kommer til å forsvinne. Uansett 2-3 rene spisser er ikke mer enn nok. 8909311[/snapback] Det finns to forsjellige type spisser. Den ene er dem som jobber knallhardt og skaper rom for goalgetterne(Kuyt, Bellamy og Crouch(?). Den andre typen er dem som er på rett plass til rett tid og som setter sjansene. Det er sistnevnt som liverpool trenger og forhåpentligvis kan torres vere en slik. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Nå er ikke Torres den spilleren jeg kjenner best, men er virkelig han en spillertype Liverpool trenger? Å er ikke en skikkelig ving og sentral-forsvarer viktigere enn en spiss? Dere har tross alt Kuyt, Bellamy og Crouch, som jeg mener burde være mer enn nok. Som jeg har alltid sagt så ligger problemet med lite mål i filosofien og midtbanen, ikke hos spissene i LFC. 8909280[/snapback] Redd for at Liverpool skal få en klassespiss nå eller? Ja vi har Kuyt og Crouch. Bellamy kommer til å forsvinne. Uansett 2-3 rene spisser er ikke mer enn nok. 8909311[/snapback] Egentlig ikke. Dere har hatt Cisse, Diouf og Bellamy++ alle har dere rasert. Mer redd dere skal ødelegge nok en talentfull spiss. @Messi. Torres er nok ingen goalgetter ala Ruud, Huntelaar, Makaay o.l, forøvrig har dere allerede en slik spiss i Crouch. Endret 20. juni 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du er bare redd du, Hyrlen. Alle spissene du nevner er middelklasse i forhold til Torres, noe som gjenspeiles i prisen. Torres koster godt over dobbelt så mye Liverpools dyreste spiller. Når det er sagt er jeg langt i fra sikker på at han kommer. Athletico nekter å la ham gå for et øre under klausulen, som er på £ 27 mill. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Nå er ikke Torres den spilleren jeg kjenner best, men er virkelig han en spillertype Liverpool trenger? Å er ikke en skikkelig ving og sentral-forsvarer viktigere enn en spiss? Dere har tross alt Kuyt, Bellamy og Crouch, som jeg mener burde være mer enn nok. Som jeg har alltid sagt så ligger problemet med lite mål i filosofien og midtbanen, ikke hos spissene i LFC. 8909280[/snapback] Til dels enig, midtbanen til Liverpool har vært for dårlige til å komme etter og skape trøkk i boksen. Ja, vi trenger en ving, men også en skikkelig stjernespiss. Kan jo evt. selge Bellamy og så kjøpe Torres som i mine øyne er en langt, langt bedre spiller. Er prisen som det kanskje skorter på, men amerikanerne har jo lovet 40M (?) til spillerkjøp.. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Tror vi skal ta det beløpet som er lovet til spillerkjøp med en stor klype salt. Dette kan fort være skapt av media. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå