Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

At Kuyt nesten får trøya revet av i 16 meteren er ganske bob bob spør du meg.

Neeh. Hadde United trøyene vært av like laber kvalitet som Liverpool sine så hadde Kuyt hatt Berbatov sin som souvenir. Så den er ikke mye Bob bob nei. Klart frispark til Berbatov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bob og bob fru blom. Dommeren kunne lett blåst på den gitt.

Bra me er enige for engangs skyld.

ooooh yeah. I know!

Blåst for Kuyt mener han.

Altså, jeg så Kuyt også holdt, men forsatt var det Berba som slet mest og dro ham ned. Egentlig nokså likt Carra/Owen selv om situasjonen rundt ikke var lik.

Hvordan kan du egentlig hevde det er et klart frispark til Berba?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Bob og bob fru blom. Dommeren kunne lett blåst på den gitt.

Bra me er enige for engangs skyld.

ooooh yeah. I know!

Blåst for Kuyt mener han.

Altså, jeg så Kuyt også holdt, men forsatt var det Berba som slet mest og dro ham ned. Egentlig nokså likt Carra/Owen selv om situasjonen rundt ikke var lik.

Hvordan kan du egentlig hevde det er et klart frispark til Berba?

Ja, eg vet ka smågal mener.

Hvordan eg kan mene at det er et klart frispark til Berba? Kuyt holder han jo fast. Er jo en grunn til at Berbatov til slutt bare tar tak og vrenger Kuyt til sides. Han ble jo holdt helt i ro. Se situasjonen. Helt klart mener eg, og mange med meg. Bla disse "ekspertene" på tv rundt om.

Nå sa Tjærnås og han andre idioten så usannsynlig mye dumt i går, at å bruke de som noe som helst bevis svir skikkelig, men akkurat der var hvertfall eg ganske så enig med de. De snakka vel knapt om at det var noe straffe, men heller det at slike holdesituasjoner burde stoppes.

Begge var på hver sine tidspunkt like gode og langt over streken. Så kan du da trekke parallel:

Hvis spiller nr.1 grisetakler spiller nummer 2, så grisetakler spiller nummer 2 spiller nummer 1 et ms. etterpå. Hvem skal ha frispark først??

Torres var ofte lett i baken og lekte ronaldo, med kuyt sikter de til vidic episoden.

DÆGERN STEIKE smågal. Du stiger i anseelse nå!

Og dette var ikke på noen måte ironisk eller kødd. Mener det virkelig.

Lenke til kommentar
Er det bilder av spurten til Reina ute?

Reina var veldig langt oppe på banen når N'Gog scoret. Med langt mener jeg på Manchester Uniteds banehalvdel.

Stemmer ikke, det var dommeren. Reina ca ved vår 16 meter i det N`Gog slår ballen i mål.

Vidic ligger oppå Kuyt da, filming eller mister balansen er ikke godt å si. Ligner ikke Kuyt å filme akkurat.

Torres faller lett ja, når han holder seg på bena scorer han mål. Det burde han forsette med.

post-10572-1256561508_thumb.jpg

post-10572-1256561856_thumb.jpg

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Virka for meg som kuyt holdt til og begynne med og starta hele skiden, så skal man følge regelboka etter punkt og prikke så skal vel berba egentlig ha frispark først.. :no: Helt til han river drakta av stakkars kuyt :p. Så straffesituasjonene er 0-0, carra er da klart først på ball på taklingen sin også :cool:

Lenke til kommentar

Ja, den situasjonen med Carragher på Carrick kan diskuteres til man blir blå. Å være på ballen er en ting, men å så vidt være i den er jo noe annet. Pluss måten har går i taklingen på.

Dommeren stod godt plassert, og eg synest nesten det varierer fra hvilken vinkel man ser situasjonen. I noen ser det ikke ut som Carragher er i nærheten av ballen, og i andre ser det ut som han toucher.

Uansett, vanskelig situasjon å både blåse og la vær å blåse på. Hadde dette vært i en "ubetydelig" kamp og ikke i denne settingen tror eg det hadde blitt blåst i 9/10 tilfeller.

Enig med guttorm: Ligner ikke Kuyt å filme. Det har eg sagt hvertfall to ganger tidligere her i tråden om ting som er positivt med Kuyt som spiller.

Lenke til kommentar

Noen som har en god video av Berba Kuyt situasjonen?

Uansett holding er en uting som det bør bli slutt på, smøre seg inn med vaselin og spille i bar overkropp?

Tattovere draktnummeret på ryggen ? :) Litt stress når man får nytt draktnummer da :p

Når det kommer til Torres filming er det vell samme så Ronaldo, de ble leie av å bli sparket i beina. Torres filmet ikke første sessongen ivertfall som jeg kan huske.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Ja, den situasjonen med Carragher på Carrick kan diskuteres til man blir blå. Å være på ballen er en ting, men å så vidt være i den er jo noe annet. Pluss måten har går i taklingen på.

Det blir en umulig oppgave å dømme for dommeren i hvor stor grad har var nær ballen først eller ei eller hvor gresen går. Er man på ballen først, så er man på ballen først, noe mer komplisert enn det blir tullete.

Lenke til kommentar

Bruno: Var det eg prøvde å belyse. Ikke at "litt mindre" borti ballen er litt mindre straffe.

Men eg mener dog at noen taklinger bør slås ned på selv om de er på ball. Uten å nevne noen konkrete eksempler akkurat nå. Eg mener mitt om denne situasjonen hvertfall :)

Lenke til kommentar

Det blir en umulig oppgave å dømme for dommeren i hvor stor grad har var nær ballen først eller ei eller hvor gresen går. Er man på ballen først, så er man på ballen først, noe mer komplisert enn det blir tullete.

Det betyr faktisk at så lenge man er borti ballen først så kan man klippe ned/vansire spilleren om man vil?

I dette tilfellet går faktisk ballen fremover, fra foten til Carrick, og så klipper Carra ned Carrick fra siden rett etterpå. 

Enhver spiller som takles slik utenfor 16 meteren ville fått frispark av hvilken som helst dommer, samt at spilleren som stod for taklingen ville fått kort...

Lenke til kommentar
Enhver spiller som takles slik utenfor 16 meteren ville fått frispark av hvilken som helst dommer, samt at spilleren som stod for taklingen ville fått kort...

Gjelder alt og alle, hver gang... ;)

På forumspråk så betyr det DeTomaso skreiv: Svært mange og svært ofte.

Som enhver generalisering så er det feil.

Lenke til kommentar

Berba Kuyt situasjonen så man klart på reprisen at Kuyt ble regelrett kastet ned i bakken med begge hendene fra Berba. Noe man ser på trøya hans i etterkant. Men jeg skrek ikke høyt etter straffe, blir en 50/50 situasjon der. Alt etter hvordan dommeren dømmer. Noen dømmer straffe, noe dømmer ikke. Tror ikke noen hadde klaget vis det ble straffe.

Lenke til kommentar

Gjelder alt og alle, hver gang... ;)

På forumspråk så betyr det DeTomaso skreiv: Svært mange og svært ofte.

Som enhver generalisering så er det feil.

Takk for oppklaringen Jotun ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...