leifeinar Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gratulerer med seieren. Dere har funnet ut hvordan man slår landets beste lag flere ganger Synest ikke Man U er det beste laget i år, bærget seg mye på selvmål og overtids mål i år så blir nok flere tap blir spennende og se fremover hvem som tar styringen i ligaen Lenke til kommentar
toreae Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har sjekket hendelsen med Vidic og Reina igjen (ca 61:37), og lurer på hvorfor den ikke blir dømt. Skjønner ikke hvorfor unitedfansen klager, ser jo ut som at Vidic fikk for mange minutter i denne kampen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har sjekket hendelsen med Vidic og Reina igjen (ca 61:37), og lurer på hvorfor den ikke blir dømt.Skjønner ikke hvorfor unitedfansen klager, ser jo ut som at Vidic fikk for mange minutter i denne kampen. En spiller kan gå foran keeper, men kan kun bevege seg i en retning. Så om keeper dreier å velger en annen retning kan ikke spiller følge. Etter det jeg husker sprang Vidic rett frem. Så vi har fortsatt full klagerett på en dommer som var ukonsekvent og dårlig. Ikke avgjørende for at vi tapte, men likefullt ELENDIG. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Har ingen godord å si angående dommeren nei. Sagt der før og sier det sikkert igjen: Dommer'ne i England er for dårlige. Endret 25. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) På 5 meter'n: Reina rett fram (90 grader vs dølinja). Vidic ser på Reina. Ca 12 meter: Reina kasta ballen: Vidic har løpt 30 grader vs dølinja, holder en hånd på brystet til Reina. Sorry med kvaliteten på bildene. Endret 25. oktober 2009 av toreae Lenke til kommentar
toreae Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Bilde nr 2 Bla bla bilde nr3 Har ikke helt taket på dette med bilder da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Mascheranos takling i 94min ble kåret som ''ukans fulaste'' i Fotbollskanalen Europa på tv4. Digg program,som er mer eller mindre pensum på søndagskvelden. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. I henhold til retningslinjene ble '5' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jepp. Ser gult ut det der. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 På 5 meter'n: Reina rett fram (90 grader vs dølinja). Vidic ser på Reina.Ca 12 meter: Reina kasta ballen: Vidic har løpt 30 grader vs dølinja, holder en hånd på brystet til Reina. Sorry med kvaliteten på bildene. Hva er poenget ditt? Vidic gjør ingenting som ikke er lov, å hvertfall ikke noe som kan belønnes med gult kort. Uansett skaper det jo faktisk en overtallsituasjon for Liverpool. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 En midtstopper burde vel løpe hjem? Keepere er vanligvis veldig beskyttet. Med to andre lag hadde kansje endt i frispark og gult kort > rødt kort. United-fansen klager på dårlige dommeravgjørelser, men disse har en tendens til ikke å komme på avgjørende situasjoner. United-fansen klager mere på dommeravgjørelser enn hva jeg synes det er grunn for. Sir er veldig flink til å påpeke (og bli hørt) på avgjørsel mot manu. United-fansen har større briller med tykkere glass enn noen andre. (Selvfølgelig min mening) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kommer litt på etterskudd jeg da. Meget fornøyd med kampen, men kan ikke si jeg likte dommeren. Ellers satt jeg med tårer i øynene når Torres putter første. Og kan lett påstå at jeg ikke satt stille når Goggen satte siste. Fantastisk kamp og om jeg får si det selv, vel fortjent. YNWA! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 En midtstopper burde vel løpe hjem? Keepere er vanligvis veldig beskyttet.Med to andre lag hadde kansje endt i frispark og gult kort > rødt kort. United-fansen klager på dårlige dommeravgjørelser, men disse har en tendens til ikke å komme på avgjørende situasjoner. United-fansen klager mere på dommeravgjørelser enn hva jeg synes det er grunn for. Sir er veldig flink til å påpeke (og bli hørt) på avgjørsel mot manu. United-fansen har større briller med tykkere glass enn noen andre. (Selvfølgelig min mening) Les reglene. Vidic løper hjem. Det var forøvrig Reina som tok Vidic, ikke motsatt. Til det siste har jeg ingeting å si siden det er generalisering. Vi ble fratatt en straffe som kan diskuteres, to billige gule kort får vi mot oss. Å X antall frispark i første som er helt latterlig. Å det var bare første omgang. Men alle er enig om at dommeren var elendig, å kampen var for stor for han. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Med den retningen Vidic har ender han opp på venstre ving. Punktum. Han gjør en kjempe forsvarsjobb, så lenge han ikke bli straffet for den! Edit: høyre skal det være. Endret 25. oktober 2009 av toreae Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 http://www.guardian.co.uk/football/chalkboards/create Som vi ser- glimrende av Lucas i dag, 37 pasninger, 1 feilpas, 1 assist. Respekt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heihei. En snarvisitt fra en gammel traver på en gledens dag som denne. Dette har vært en tøff sesongstart for oss, veldig svak og veldig mye å peke på. Og det er det fremdeles, denne seieren ordner egentlig ikke mer enn litt arbeidsro og stor glede blant spillere og supportere (som selvfølgelig ikke skal undervurderes). Men seieren i dag var enorm. Jeg var skeptisk før kampen. Vi vant to av to mot Man Utd, inkludert en liten ydmykelse på Old Trafford, og man skulle tro de både var mer bevisste på våre kvaliteter og skikkelig revansjesugne. Og jeg var spesielt bekymret når Gerrard ikke spilte og Torres blir kastet utpå i en kamp han sannsynligvis ikke burde spille, med smertestillende medikamenter. Men vi leverer en praktkamp. Man Utd har knapt en målsjanse i løpet av 90 minutter (jeg tror jeg kan telle to gode), mens vi kjører på mot det som nok er ligaens beste forsvar og skaper flere gode sjanser, dog jeg skulle gjerne sett mer og høyere press til tider, men la gå. Det er viktig å ikke blottlegge seg mot gode lag også. I andre tar vi mer og mer over, og ledelsen er fullt fortjent når Fernando leker seg og gjør det han kan så godt, og har gjort utallige ganger for oss nå. Legende allerede. Husker første kampen Torres spilte mot Man Utd, hvor han ikke var glitrende, og våre venner maste lenge om at han lå i lommene til Rio og Vidic. Vel, nå er hans deres begge verste mareritt. Mot slutten skjer det mye. Man kan diskutere dommertabber opp og ned, men flere av disse situasjonene er svært vanskelige for dommeren. Jeg trodde også Carra skulle bli utvist, men jeg synes også det ser ut som Owen river Carra like mye ned som tar Owen. Men det er en situasjon helt på grensen, men etter badeballdømmingen vi ble utsatt for fortjente vi også en situasjon i vår fordel nå. Man kan også argumentere for at dommeren gjorde det samme med Vidic i hans situasjon (som også var på vei til å bli en opplagt mulighet siden Kuyt var på vei alene gjennom, dog kanskje litt mer tvilsom enn Owen sin situasjon) og kun ga gult. Straffesituasjonen er såklart bare tull, å dømme straffe der ville vært et ran. Jeg synes ellers utvisningen til både Vidic og Masche var riktig. In the end var vi det klart beste laget i løpet av nitti minutter, og fortjente seieren. Så får Alex bare grine over dommerne som han alltid gjør når han taper poeng. Og det er vanvittig deilig. Tre på rad mot Man Utd nå, merker at mancsa begynner å bli litt desperate. Tok en kikk innom Man Utd-tråden og moret meg med noen skikkelig sure oppstøt fra enkelte supportere, aldri kost meg så mye. Mulig det er herlig å skrive sånt (eller, jeg vet det er det, har vært der selv noen ganger), men gud hvor morsomt det er for oss å lese det og bare kjenne på frustrasjonen vi sørger for. I'm absolutely loving it. On a personal note, jeg er altså ikke død for de som har lurt på det. Jeg er blitt en inaktiv bruker med noen få poster innimellom, av flere grunner - noen private, noen på grunn av forumet, men jeg leser ellers en del. På en dag som denne retter jeg en spesiell hilsen til Game, Hyrlen og NightKeeper og takker for kampen. Og til Jefecito, guttorm, Daniel og alle mine medsupportere. Nyt dagen (natta) og morgendagen. Hadde vært fantastisk å vært på Anfield i dag, men jeg sitter ringside for første gang denne sesongen 21. november mot det andre Manchester-laget hvert fall. Så satser vi på at det går like bra. YNWA! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hewitt tok en Hewitt! Oh the irony Aaanyhow.. Hvorfor har det seg slik at vi ALLTID må ha kniven på strupen for å spille godt? Frykter vil til neste kamp mot Fullham er tilbake hvor vi har vært tidligere denne sesongen. Så det er for tildlig å friskmelde, hverken laget eller Carragher for den saks skyld. Carra var ikke langt ifra å bli syndebukk i går, det er faen men 20/80 for en slik takling inn i egen boks, altså langt over halveis til selvmord, farlig farlig.. men herlig herlig siden den gikk inn. Feilplassert var han også på nedbrytingen av Owen, heldigvis gjorde han det eneste rette og tok sjansen, kom fint billig unna. Og vil si det var svakt av .no og gi Lucas en svak 7er for kampen, så dere løpet han tok på slutten når han slo den målgivende, faen måtte ha kosta krefter for en som har jobba utrettelig i 95min, punkterte kampen halveis alene gjorde han. Big match for him! Neville med gest til publikumDaily Mirror skriver at Gary Neville gjorde en gest til Anfield-publikummet og deretter var han i meningsutveksling med en politimann før nedjoggingen etter kampen. Forsvarsspilleren kommer visstnok ikke til bli straffet for hendelsene. Patrice Evra måtte roes etter en verbal krangel med fansen. Søtt . Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Og vil si det var svakt av .no og gi Lucas en svak 7er for kampen, så dere løpet han tok på slutten når han slo den målgivende, faen måtte ha kosta krefter for en som har jobba utrettelig i 95min, punkterte kampen halveis alene gjorde han. Big match for him! Svak 7'er ja. Hvorfor er jeg ikke overrasket. Jævla idioter. Hadde fortjent en sterk 8'er og jeg må si at jeg faktisk er stolt over måten han spilte på. Sjelden jeg har sett han så god. Vant sabla mange dueller og kun en feilpasning i følge deg Smågal og The Guardian. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Eeeeeeeeeeeenig Vi vet jo hvordan Gerrard drev på i sine yngre dager, mange gule,røde og frispark, ser vi likheter? Lov å håpe Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Les reglene. Vidic løper hjem. Det var forøvrig Reina som tok Vidic, ikke motsatt. Til det siste har jeg ingeting å si siden det er generalisering. Vi ble fratatt en straffe som kan diskuteres, to billige gule kort får vi mot oss. Å X antall frispark i første som er helt latterlig. Å det var bare første omgang. Men alle er enig om at dommeren var elendig, å kampen var for stor for han. Indeed. Vi fikk da ørten frispark mot oss, noen var kansje berettiget, men langt fra alle. Litt usikker på Reina situasjonen, fikk ikke sett bildene sikkelig. Ble først vist i ettertid på Sky. At Kuyt nesten får trøya revet av i 16 meteren er ganske bob bob spør du meg. Når det kommer til Carra/Owen så virket det som Owen også holder ganske godt, men Carra drar han tilslutt ned. Dermed er Gult riktig, for da er ingen uskyldige imo. Alt i alt utlignet situasjonene seg ganske bra. Men dommeren sugde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå