Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er bare strålende fornøyd med at Owen ikke netter på Anfield jeg. Owens far er enig med meg. Tottenham bryr jeg meg ekstremt lite om btw. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Owen's far er enig med deg? Er det ikke herlig å slå United gutter? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er det bilder av spurten til Reina ute? Ikke spurten, men video fra kampen og situasjonene Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Så lenge Tottenham ligger over oss på tabellen bryr jeg meg veldig om at de taper kamper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Faren til Owen er velkjent liverpool-fan om jeg ikke tar helt feil. Endret 25. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Faren til Owen er velkjent liverpool-fan om jeg ikke tar helt feil. Vet bare at han spilte i Everton en 4 års periode og at også Micheal Owen engang var Everton fan. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Owen's far er enig med deg? Er det ikke herlig å slå United gutter? Etter å ha sittet å ristet i 60 min med både fyllenerver og fotballnerver var det nesten uffatelig å se Torres klemme inn 1-0 på fantastisk vis. Kan ikke forsetille meg et lag i verden som ikke ville hatt han i start elleveren. vist er det herlig, men imo er seieren i seg selv viktigere. Altså at laget er tilbake. Begynner snart å bli en vane, jammen meg 3 på rappen Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Var ikke mye krefter igjen min allerede svake kropp etter 1-0 scoringen skal jeg si deg guttorm! Fy faen så jeg hoppa og hyla. Var faen liv på Andy's Pub i Oslo Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er det bilder av spurten til Reina ute? Reina var veldig langt oppe på banen når N'Gog scoret. Med langt mener jeg på Manchester Uniteds banehalvdel. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Ligger en snutt på Eseason nå med Kelly mot Lyon, verdt å se for dem som har det. Han var veldig godt i den kampen. Leon... Lyon faktisk Endret 25. oktober 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Skal sjekke det ut i natt guttis. Skal også se 40 minutter eller 20 minutter fra kampen i dag. Det kommer rundt kl 01:00 i natt. Tviler på at jeg får sove før den tid Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Genialt av GOD, sjekk på ca 3min og frisparket . http://www.youtube.com/watch?v=bYG5Gv8C5X4 Endret 25. oktober 2009 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg forstår ikke innlegget ditt smågal Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan er det mulig og misforstå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 - De var bedre enn oss, enkelt og greit. Seieren var fortjent, uten tvil -Sir Alex Ferguson. Mannen har noen øyeblikk. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan er det mulig og misforstå? For det første var det ikke noen link der tidligere Er mer med nå for å si det sånn. Jau, han har vell kansje lært etter 4-1 tapet i fjor da han var den eneste? som hevdet at United var det beste laget. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 United fansa klager på dommern? Puh, skulle vel egentlig ha vært omvendt. Dette smakte utrolig godt! Det er helt ufattelig godt, klarer ikke å stoppe å smile. Gratulerer folkens. Nå er vi tilbake på gullsporet. YNWA! Dommeren var dårlig, og hadde flere halvveis-avgjørelser (spesielt angående carragher sin nedrivning, men også jevnt over). Men det var ikke derfor de tapte. *gjesp* Antar det oser bitterhet på Voll nå. Voll? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gratulerer med seieren. Dere har funnet ut hvordan man slår landets beste lag flere ganger, for tre seiere på rad er ikke noe annet enn imponerende. Fullt fortjent var det også. Gleder meg til 20. mars. Kan garantere at det blir litt av en fotballkamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gleder meg til 20. mars. Kan garantere at det blir litt av en fotballkamp. Det ble det ifjor ivertfall. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Herregud for en kamp, og herregud for en deilig og viktig seier. Men det aller viktigste var å se at spillerne faktisk fungerte i dag. Ved å se på den enormt bra kollektive innsatsen fikk jeg troa tilbake. Kuyt og Benayoun var helt rå i dag forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå