JesharushanN Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gratulerer med seieren, Liverpool-fans. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg holder på å gråte her, YNWA er altfor vakker å høre på nå. All frustrasjonen, alle tapene, alle problemene vi hadde er borte nå... dette er en ubeskrivelig herlig følelse. Hull på bylla, og det over United. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 JAAAAAAAAAAAA! Så evig digg, sykt bra kamp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Oh YES. Benitéz tar av Torres med 10 minutter igjen å spille. Nydlig. Dette kommer sikkert til å ende vel. Hadde byttet ut Torres der selv. Jeg ville nok heller satt inn Babel forran N'Gog. 2-0 er bedre enn 1-0 Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Det er klart vi levere når vi skal! LFC FTW! men ja, hadde heller satt inn Babel Endret 25. oktober 2009 av Cheese_king Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Oh YES. Benitéz tar av Torres med 10 minutter igjen å spille. Nydlig. Dette kommer sikkert til å ende vel. Hadde byttet ut Torres der selv. Jeg ville nok heller satt inn Babel forran N'Gog. 2-0 er bedre enn 1-0 Kansje jeg trekker tilbake det jeg sa . Men man vet vel aldri om Babel også hadde scoret, kansje til og med to . Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fytti satan så digg! Herregud, begynte nesten å grine når N'Gog scoret på slutten. Ohhhhhh Campione The one and only We're Liverpool They say our days are numbered, we're not famous any more But scousers rule the country like we've always done before Ohhhhhh Campione... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Leiligheten ser ut som et utested etter stenging på en lørdag ak nå. Drakk opp alt av pils-lageret jeg hadde. Selv den ekle Borg-boksen fra 2008 ble tatt. Liverpool spilte KLART best. Fortjent seier! Endret 25. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Litt morsomt å lese om alle som klager på dommeren i United-tråden. Fra VG: "Gigantkampen ble aldri noe fyrverkeri, men superspissen Fernando Torres satte likevel fyr på den røde delen av Liverpool." Synes det var en underholdende kamp jeg. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 United fansa klager på dommern? Puh, skulle vel egentlig ha vært omvendt. Dette smakte utrolig godt! Det er helt ufattelig godt, klarer ikke å stoppe å smile. Gratulerer folkens. Nå er vi tilbake på gullsporet. YNWA! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fra Liverpool.no Nå er Benítez' menn tilbake i tittelkampen, og nå skal det feires og festes til langt på natt etter en orgasmisk deilig seier over de argeste rivalene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Litt morsomt å lese om alle som klager på dommeren i United-tråden. Gjør de etter hver tap omtrent. Ikke noe å bry seg om. Nja, underholdene for de nøytrale var det nok ikke. Men for oss så var det spennede som få. Fra Liverpool.no Nå er Benítez' menn tilbake i tittelkampen, og nå skal det feires og festes til langt på natt etter en orgasmisk deilig seier over de argeste rivalene. Nåh, tittelkamp og tittelkamp. Vi er ikke ute,men liverpool må nok ta en winner-streak framover for å være reele utrfordrere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 United fansa klager på dommern? Puh, skulle vel egentlig ha vært omvendt. Dette smakte utrolig godt! Det er helt ufattelig godt, klarer ikke å stoppe å smile. Gratulerer folkens. Nå er vi tilbake på gullsporet. YNWA! Dommeren var dårlig, og hadde flere halvveis-avgjørelser (spesielt angående carragher sin nedrivning, men også jevnt over). Men det var ikke derfor de tapte. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Faen så deilig!! Helvete Torres er så sinnsykt Gud! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Helt fortjent og jeg er jævlig lykkelig for øyeblikket. Masche og Lucas gjør en fantastisk jobb på midten. Benayoun og Torres var bare så inni hamperæva råe å se på når de fikk ballen i beina. Carra is back! Er fornøyd med laget over hele fjøla egentlig. Endelig innsats, vilje og at vi jobber som et lag. MOOOOTHEEERFUCKEEER IN HELL så epic. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gratulerer med seieren. Fullt fortjent at dere stikker av med alle poengene. Imponerende at dere klarer å slå tilbake så kraftig etter å ha tapt 4 kamper på rad, men det er vel slikt som sjer når man har en god lagmoral. Nå håper jeg bare tiden frem til 20. mars går fort som faen. Dette skal rettes opp i så fort som mulig. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ikke noe annet enn å si at jeg satt med tårer i øyekroken når Torres skorte, og når N'Gog satte siste, så rant et par over. Fy faen for en vanvittig vakker følelse. Det er så fortjent, det er så nødvendig og det er så sinnsykt deilig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hele laget spillte så utrolig bra, og jeg er virkelig fornøyd med Lucas denne kampen. Han sa han skulle takke for tilitten denne kampen, og det gjorde han. Bra innsats av Torres også, selv om han falt lett noen ganger. Jeg er fornøyd med det meste, og ting klaffa sammen for en gangs skyld. Dommeren var både og i dag, og egentlig skal ingen av lagene klage på dømmingen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 United fansa klager på dommern? Puh, skulle vel egentlig ha vært omvendt. Dette smakte utrolig godt! Det er helt ufattelig godt, klarer ikke å stoppe å smile. Gratulerer folkens. Nå er vi tilbake på gullsporet. YNWA! Dommeren var dårlig, og hadde flere halvveis-avgjørelser (spesielt angående carragher sin nedrivning, men også jevnt over). Men det var ikke derfor de tapte. *gjesp* Antar det oser bitterhet på Voll nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Elendig dommer ja, mot begge veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå