Suburbian Hero Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fy faen, der kommer den dritten på banen. Han var en av grunnene til at jeg ble Liverpool-supporter, og se på ham nå... jævla verdiløse ape. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Oh YES. Benitéz tar av Torres med 10 minutter igjen å spille. Nydlig. Dette kommer sikkert til å ende vel. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Også Goggen da?! Kunne satt inn Babel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Oh YES. Benitéz tar av Torres med 10 minutter igjen å spille. Nydlig. Dette kommer sikkert til å ende vel. Hadde byttet ut Torres der selv. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Oh YES. Benitéz tar av Torres med 10 minutter igjen å spille. Nydlig. Dette kommer sikkert til å ende vel. Hadde byttet ut Torres der selv. Jeg ville nok heller satt inn Babel forran N'Gog. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kjempemulighet for United. Owen er sterk og får ballen videre til Valencia. Han skyter i tverrliggeren fra skrått hold. Burde nok kanskje valgt en annen løsning United-spilleren. Fra VG Live.. Burde valgt en annen løsning enn å skyte i tverrliggeren? glad for at han valgte det, jeg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Vidic har utviklet litt av en vane mot oss, i hvert fall de tre siste kampene... 5 min igjen, dette er nervepirrende som F. Hva pokker Masche? Endret 25. oktober 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
imastard Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) heilt greitt kort, idiottakling av maschrano NICE N'gog. Reina først framme og gratulerer Endret 25. oktober 2009 av imastard Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 JADA FOR FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 2-0! FAEN, JEG HOLDER PÅ Å SPRENGE BLODÅRER HER! THIS IS ANFIELD!!!! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 dårlig valg med ngog sa du Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hahaha!! Fantastiske Mascherano, GOGGEN:D:D:D:D:D:D:D:D: Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 jjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dette var da et JÆVLIG gledelig resultat å komme hjem til Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hahahahahaha!!!! SÅ JÆVLIG digg. Så jævlig fortjent også. Har ikke sett united se ut som et old boys-lag på den måten siden CL-finalen mot Barca. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 En meget fortjent seier for vår del. United skaper absolutt ingenting, og begge de røde kortene var vel greie, men faen heller, vi herjer jo egentlig i de største periodene av kampen. :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå