Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvordan er størrelsene til disse trøyene for en med .. eh .. "veltrent" overkropp?

8907924[/snapback]

Jeg har small på min (årets hjemme). 182 høy, 84 kg tung, veltrent.

Lenke til kommentar
Hvordan er størrelsene til disse trøyene for en med .. eh .. "veltrent" overkropp?

8907924[/snapback]

Snakker vi muskel-mantits eller fett-mantits? Fett-mantits er vel ikke det vakreste i S.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

8907924[/snapback]

Snakker vi muskel-mantits eller fett-mantits? Fett-mantits er vel ikke det vakreste i S.

8908038[/snapback]

eventuelt skinny-tits

Lenke til kommentar

8907924[/snapback]

8908038[/snapback]

Hehe.. ingen mantits, men er over snittet brei over skuldrene (kraftig beinbygning som det heter på pent). Har pleidd å bruke Normal/Large før denne trenden med tettsittende drakter kom for fullt.

Det jeg vil frem til er om de er små i størrelsen?

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Nei synes ikke de er spesielt små. De er ikke åletrange slik som drakter fra puma og kappa har en tendens til å være. Er du høy og bred over skuldrene ville jeg valgt L, hvis ikke holder det sikkert med M. Du kan jo evt stikke til en sportsbutikk å prøve en adidas treningsskjorte, lurer på om ikke de er like i størrelsen.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Hvis dette er tilfelle med Torres tror jeg ting kan skje fort. Hvis han har en klausul og vi byr det samme beløpet gjenstår vel bare personlige betingelser, og at Torres vil til Liverpool. Var det ikke Torres som spilte med You'll Never Walk Alone skrevet inne i kapteinsbindet?

Bare ikke ManU eller Chelsea kommer med sjekkheftet nå da......

Lenke til kommentar

Linka til det på forrige side. ;) Det er nok ingen tvil om at Rafa har lyst på Torres, men det er foreløpig ikke så mange andre enn goal.com som sier at det er folk fra Liverpool i Madrid, men jeg håper nå det er det da! :D Hadde vært fantastisk og komme hjem fra skolen i mårra og se at Torres var klar. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal på byen med pool-fans i morgen. Blir kjøpet bekreftet før kvelden, er det stor fare for at det kommer til å bli årets våteste ukedag i Bergen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...