Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det positive må være at Ferdinand og Vidic heller ikke er like suverene som de en gang var.

Dette trekker du utifra hva? En sesongstart Rio og Vidic har spilt tilsammen 3 kamper sammen i? Eller mener du forrgie sesong da de var stål? Du har et poeng i at spesielt Rio har vært shaky, men å si at de er blitt noe dårligere er jo på ville laurbær.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

• I løpet av de 199 første seriekampene har Liverpool under Benitez 113 seire, noe som gir en trepoengsuttelling på 56,8 prosent. Selv med tap i dag vil Benitez toppe statistikken.

• Wengers Arsenal vant nemlig 110 av de 200 første, noe som gir franskmannen en seiersprosent på 55.

• Fergusons Manchester United kommer dårligst ut av disse tre, når vi ser på de 200 første kampene. Skotten klarte bare å raske med seg 87 seire, noe som gir ham 43,5 prosent.

Kilde: http://www.dagbladet.no/2009/10/25/sport/f...erpool/8721157/

Vinner vi idag er vi 4p bak Man Utd. Da er ikke situasjonen så dårlig som det ser ut til. Men taper vi, er vi 10p bak, og da kan det bli tøft.

Lenke til kommentar
• I løpet av de 199 første seriekampene har Liverpool under Benitez 113 seire, noe som gir en trepoengsuttelling på 56,8 prosent. Selv med tap i dag vil Benitez toppe statistikken.

• Wengers Arsenal vant nemlig 110 av de 200 første, noe som gir franskmannen en seiersprosent på 55.

• Fergusons Manchester United kommer dårligst ut av disse tre, når vi ser på de 200 første kampene. Skotten klarte bare å raske med seg 87 seire, noe som gir ham 43,5 prosent.

Kilde: http://www.dagbladet.no/2009/10/25/sport/f...erpool/8721157/

Nå hadde Ferguson et litt vanskeligere utgangspunkt enn det Benitez hadde da han tok over Liverpool. Dessuten er det helt forskjellige tidspunkter og kan ikke sammenlignes. Hadde det derimot vært de 200 siste kampene.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Typisk(eller Yypisk?) Game,kan ikke lese. Trengerbriller.no

Står faktisk skrevet hvor kilden ble hentet fra. Dagbladet. Med link og det hele.

Og dagbladet hentet saken fra The Times.

Men nok om slike tåpeligheter.

Tippe lag-time!

Reina

Johnson-Carra-Skrtel-Aurelio

Lucas(desverre)-masche

Kuyt-Jew-Riera

Torres

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Tror det skal noe helt spesielt til for at vi skal vinne uten Gerrard i dag. Mest pga hvor ræva vi har spilt tidligere, men også for at den kreative kraften vil være svekket ganske drastisk med Stevie ute av spill. Fikk telefon fra kompisen min på plass i Liverpool akkurat nå btw, og han gledet seg selvsagt noe jævlig mye. Han hadde også blitt noen seddler fattigere etter draktkjøp. :p

Lenke til kommentar
Berba har utvilsomt sine kvaliteter til tider, mem uten Rooney og et usikkert lag, vorth a pile of shit. Det skiller bla Torres fra en haug med andre.

Tullekommentar. Han har da ene og alene bært hele fordømte United i opptil flere kamper denne sesongen.

Sene kvelder, tidlige morninger. Its hard to be a nisseman.

Skal glatt nyansere det litt. Ikke helt edru i gjerningsøyeblikket for å si det mildt.

Ikke dårlig, men jeg mener han mangler litt av og til. Veldig irreterende da når han legger til rette uten å ha løpt en meter, for meg altså ;)

@Wis. Stemmer det ;)

Tror du tar feil med Insua, ja han er ikke alltid primestuff bakover, men har vokser hele tiden. Han er ung og får stadig mer erfaring. Forover er han helt kanon. Insua blir ofte veldig alene på raidene fremmover, det er veldig plagsomt.

Jaja, blir kjekt med kamp. Lykke til da folkens.

Edit: Haha smågal, måtte flire litt nå :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Er faktisk unormalt rolig. Tror jeg er ganske forberedt på et greit tap i dag. Men tror nok det blir jevnere enn jeg ser for meg samtidig.

Tror ikke det blir helt ulikt Chelsea kampen, hvor vi spilte en del hakk bedre en i de andre kampene. Får krysse fingrene for at vi scorer først, jeg tror det kan blir avgjørende.

Har merkelig trang til å se Babel på banen i dag. Forholdvis rolig jeg også, begrenset forventninger etter mye vas. Dog er til Rival oppgjør og ingenting fra tidligere trenger bety noe særlig.

Lenke til kommentar
Er faktisk unormalt rolig. Tror jeg er ganske forberedt på et greit tap i dag. Men tror nok det blir jevnere enn jeg ser for meg samtidig.

Tror ikke det blir helt ulikt Chelsea kampen, hvor vi spilte en del hakk bedre en i de andre kampene. Får krysse fingrene for at vi scorer først, jeg tror det kan blir avgjørende.

Har merkelig trang til å se Babel på banen i dag. Forholdvis rolig jeg også, begrenset forventninger etter mye vas. Dog er til Rival oppgjør og ingenting fra tidligere trenger bety noe særlig.

Kjenner dog jeg begynner å bli mer og mer urolig etter jeg skrev det der. :p Problemer med å sitte stille nå ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...