Giallorossi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg finner det nesten litt komisk at troen på Aquilani er såpass høy etter en reservekamp der han spilte de siste 15 minuttene når stort sett alle er utslitt. Ehm, hvem er det som egentlig har sagt noe tilnærmet det? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kanskje, feil valg av ord for min egen del, men når man snakker om at han er temposterk, har et herlig overblikk osv. etter 15 minutter i en reservekamp så høres de i overkant optimistiske ut. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nåja, det var bare et sitat fra Liverpool.no ikke fra noen forumtrøfler, uansett så får vi se Overblikket etterhvert Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tipper vi får se at han suger jeg, slik det meste fra Italia gjør Tipper han får seg et kultursjokk av de sjeldene. Å være vant til 5min på ball uten press kontra en bola titus Bramble bodytackle med et snev av albue etter 0,2sek med kula. Lukter mariekjeks lang vei. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Haha, skal jeg bli provosert og argumentere mot dette nå? ...Må si jeg ønsker at han lykkes, men på en annen side så ønsker jeg han kjapt tilbake til hovedstaden Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tipper vi får se at han suger jeg, slik det meste fra Italia gjør Tipper han får seg et kultursjokk av de sjeldene. Å være vant til 5min på ball uten press kontra en bola titus Bramble bodytackle med et snev av albue etter 0,2sek med kula. Lukter mariekjeks lang vei. Ser du i det hele tatt Serie A? Syns ikke det virker sånn Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tipper ikke at Game ser mye Serie A, men tempoforskjellen er vesentlig, for så vidt fysikken også. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Fikk et lite svar fra Tor Kristian Karlsen angående en evt Benitez-avgang og hvem som er potensielle arvtagere... Spalletti blir helt sikkert sjekket ut, og du kan sette din siste dollar på at folkene rundt han er i gang med å jobbe alle mulige kanaler for å fremme hans kandidatur. Italienere er in fashion i England for øyeblikket, men er usikker på hvor hands on de som tar beslutningene i Liverpool virkelig er. Mye avhenger av kontakter, rådgivere og nettverk. Hiddink er lite relistisk. Den mannen har nok funnet sin livstidssponsor i den russiske klanen og du kopler deg ikke av en slik gullåre uten videre. Selv ikke for en prestisjejobb som LFC-benken. Forøvrig jobber vel mer eller mindre alle italienske trenere for kriminelle Edit: Forøvrig så er det kommentarer som Gamy farer med som får meg til å elske Italia og Italiensk fotball enda mer, rett og slett herlig anglofil tankegang Endret 22. oktober 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 hahahahaha Hva skal Liverpool med spalletti eller spaghetti. Står ikke på lista deres engang, er ikke i nærheten av profiliert nok. Ikke dyktig nok heller, for den saks skyld. Åhe Harreide har en mer imponerende CV. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Tipper vi får se at han suger jeg, slik det meste fra Italia gjør Tipper han får seg et kultursjokk av de sjeldene. Å være vant til 5min på ball uten press kontra en bola titus Bramble bodytackle med et snev av albue etter 0,2sek med kula. Lukter mariekjeks lang vei. Ser du i det hele tatt Serie A? Syns ikke det virker sånn Argumentasjon på høyt nivå. Du må gjerne påstå noe slikt, men uten argumenter faller det hvertfall for meg flatt. Edit: Forøvrig så er det kommentarer som Gamy farer med som får meg til å elske Italia og Italiensk fotball enda mer, rett og slett herlig anglofil tankegang Aha, så du liker altså en liga bedre for at andre misliker den og kritiserer den? For øvrig så har du brukt opp kvoten din for ordet "anglofil". Liverpool burde absolutt ikke ansette en Italiensk trener med den spillerstallen de har idag. Kanskje Capello kunne gjort noe, ellers ser jeg ingen andre. Fotnote: Jeg ser heller Serie A enn La liga. La Liga har ikke press på ballfører før man passerer 16meteren (dette er ikke bokstavelig) Endret 22. oktober 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Aha, så du liker altså en liga bedre for at andre misliker den og kritiserer den? For øvrig så har du brukt opp kvoten din for ordet "anglofil". Liverpool burde absolutt ikke ansette en Italiensk trener med den spillerstallen de har idag. Kanskje Capello kunne gjort noe, ellers ser jeg ingen andre. Det kommer jo selvsagt litt an på hvem som kommer med slike utsagn, og de færreste nordmenn har noe de skulle sagt i slike diskusjoner (Gamy understreke dette med noe så useriøst som å bortforklare Spalletti som en potensiell trener for Pool). Har vel brukt ordet anglofil 2-3 ganger, en provoserende sannhet? Forøvrig sant nok med det siste sitatet der, men jeg regner med at hvis Benitez blir sparket, så kommer noe helt annet inn, en med en helt annen tankegang og filosofi. Endret 22. oktober 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Aha, så du liker altså en liga bedre for at andre misliker den og kritiserer den? For øvrig så har du brukt opp kvoten din for ordet "anglofil". Liverpool burde absolutt ikke ansette en Italiensk trener med den spillerstallen de har idag. Kanskje Capello kunne gjort noe, ellers ser jeg ingen andre. Det kommer jo selvsagt litt an på hvem som kommer med slike utsagn, og de færreste nordmenn har noe de skulle sagt i slike diskusjoner. Har vel brukt ordet anglofil 2-3 ganger, en provoserende sannhet? De fleste nordmenn har hatt mulighet til å se Serie-A de siste 10 årene. Jeg ser ingen grunn til at man ikke har rett til å uttale seg, når ingen hever et øyenbryn når åpenbare idioter kommenterer Premier League som lite teknisk f.eks. 2-3ganger`? Siden du sikkert kom over det i en eller annen ranteblogg om at Serie-A blir skuslet i stuhjørnet til fordel for Premier league har du adoptert ordet å brukt det hver gang du har rantet på dette forumet om at Serie-A er fotballens hellige gral. Å fansen der er mye mer fanatiske, dermed bedre o.l. On-topic. Å sparke Benitez i nedgang er idiotisk. Tar man over et synkende skip vil det sjeldent eller aldri snu helt over lengre tid. Martin O'neil er kanskje den beste kandidaten, selv om jeg ikke ser at han vil bytte fra en middelhavsfarer til en fremtidig middelhavsfarer. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tottenham fikk jo litt av et buks da de skiftet trener. Men jeg vil ikke bytte ut Benitez i O'neil eller en italiener. Da bør vi heller rydde opp i egen administrasjon. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bortforklare? Selv om du åpenbart liker Spalletti betyr det ikke at han er i nærheten av kvalifisert nok til en slik jobb. CV'n lukter middelmåd lang vei. Har enda ikke vært manager for en storklubb i europeisk sammenheng og har vunnet fint lite trofeer. Du fremhever italiensk fotball fordi du liker å gå i mot strømmen. aha! Et sikkelig ungdomsopprør mao. Vedder noen kroner på at du spiller mye FM, forøvrig. Du slår meg som typen, litt i likhet med Wis (no offence). Alle talenter som har "itic" eller "ichji" ect i navnet, helst fra sør-øst europa er SYKE. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) De fleste nordmenn har hatt mulighet til å se Serie-A de siste 10 årene. Jeg ser ingen grunn til at man ikke har rett til å uttale seg, når ingen hever et øyenbryn når åpenbare idioter kommenterer Premier League som lite teknisk f.eks. 2-3ganger`? Siden du sikkert kom over det i en eller annen ranteblogg om at Serie-A blir skuslet i stuhjørnet til fordel for Premier league har du adoptert ordet å brukt det hver gang du har rantet på dette forumet om at Serie-A er fotballens hellige gral. Å fansen der er mye mer fanatiske, dermed bedre o.l. Jasså, hvor kunne nå disse Nordmennene ha sett Serie A? Canal + sine få kamper i året? Haha, du får komme med eksempler på dette, istedenfor løsord Dette er bare din tolkning, jeg fremhever Italiensk fotball, ja, men noe hellig gral eller lignende har jeg aldri presentert det som. Vær sin smak. Begynner nesten å lure på hvor mange ganger jeg har understreket at Italiensk fotball både spillemessig, stadiomessig og regelmessig henger etter f.eks Premier League og England. Gamy: Jeg ser du måler ferdigheter i antall pokaler og glory generelt, men det blir en utrolig snever tankegang. Jeg skal ikke si alt det gode Spalletti gjorde med Roma, for det hadde blitt en lang, lang affære. Fin fortolkning av innlegget mitt, igjen, men dessverre så var det ingenting annet enn dine meninger som gjorde Italiensk fotball mer verdt for meg, uvitenheten does it. I mine yngre år så var jeg maskin på CM, etter at FM tok over har jeg aldri vært noen radig bruker av det spillet. Hvorfor akkurat Sør-øst Europa? Jeg kunne godt forstått det hvis du foreslo Sør-Amerika, men Sør-øst Europa har jeg ikke rare forholdet til. Du slår meg som typen Stor i ord men liten på jord Endret 22. oktober 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kanskje, feil valg av ord for min egen del, men når man snakker om at han er temposterk, har et herlig overblikk osv. etter 15 minutter i en reservekamp så høres de i overkant optimistiske ut. Kjekt for deg det. Vi så ivertfall de 15 minuttene. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva skal man måle suksess i da? Hvor karismatisk han er? Slutt å drit deg ut. Du omtaler Spalletti som om han har utrettet mirakler i Roma og det er bullshitt. Et kjapt googlesøk og man finner tonevis med kritiske artikkler, deriblant sure druer fra egene spillere inkludert Totti. Hva var uvitende med mitt forrige innlegg egentlig? Du skriver uvitende, fordi du ikke har noe å slå i bordet med. Mangel på argumentasjon kalles det. "Du slår meg som typen Stor i ord men liten på jord" Jeg er nok stor i ord og stor på jord. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva skal man måle suksess i da? Hvor karismatisk han er? Slutt å drit deg ut. Du omtaler Spalletti som om han har utrettet mirakler i Roma og det er bullshitt. Et kjapt googlesøk og man finner tonevis med kritiske artikkler, deriblant sure druer fra egene spillere inkludert Totti. Hva var uvitende med mitt forrige innlegg egentlig? Du skriver uvitende, fordi du ikke har noe å slå i bordet med. Mangel på argumentasjon kalles det. "Du slår meg som typen Stor i ord men liten på jord" Jeg er nok stor i ord og stor på jord. Se på Roma i 05 og se på Roma i 07-08. Hvis du hadde hatt et åpent sinn, så hadde du sett hvor godt vi egentlig spilte på det tidspunktet. Vi var også kun en dommeravgjørelse fra å ta gullet den sesongen, men dommerstanden og Rosetti vill det annerledes. Om det ikke har vært et direkte mirakel, så er det ikke langt ifra. Jeg kan ta mer om Roma og hva han gjorde bra seinere. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bortforklare? Selv om du åpenbart liker Spalletti betyr det ikke at han er i nærheten av kvalifisert nok til en slik jobb. CV'n lukter middelmåd lang vei. Har enda ikke vært manager for en storklubb i europeisk sammenheng og har vunnet fint lite trofeer. Du fremhever italiensk fotball fordi du liker å gå i mot strømmen. aha! Et sikkelig ungdomsopprør mao. Vedder noen kroner på at du spiller mye FM, forøvrig. Du slår meg som typen, litt i likhet med Wis (no offence). Alle talenter som har "itic" eller "ichji" ect i navnet, helst fra sør-øst europa er SYKE. Jeg vil bare nevne at jeg har spilt svært lite FM og det må ikke misforståes med at jeg ser høydepunkter/evt. streams fra Russland, Tyskland, Nederland (ser det som kan sees på Canal+) og Portugal. Dessuten bruker jeg mye (dessverre litt for mye, kanskje) av tiden min til å lese på internasjonale fotballforumer om talenter og spillere i samtlige ligaer. Regelmessig ser jeg Premier League-La Liga-Serie A-Ligue 1 som jeg prioriterer i den rekkefølgen. Jeg er ingen FM-gutt og vil helst ikke betegnes som det eller bli satt i samme bås som G Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 This is still Anfield eller? Kan dere ikke ta dette i alt om fotball? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå