Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Håper han får vist seg på første laget snart. Han fikk vell ikke være med på Pre season heller? Mangler vell draktnr ivertfall.

Håper å se litt mer av Amoo, har vert uvanlig anonym i dag. På en annenside er det ikke mye som har skjedd på høyre.

Bare meg eller virker Sunderland spillerene mye eldre?

Snart Aquilani :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CC mot Arsenal om en uke. Kjør på med Pacheco og unggutta sier jeg bare. Kan ikek bli stort verre enn det er nå, så synes de unge skal få en sjangse. Kanskje vi får se noen som faktisk er litt villige til å jobbe litt for seier. Tipper Aquilani spiller den kampen også. Tviler på at han får spille noe særlig mot United i helga.

Edit: Synes også han sto mye i ro, men etter å ha starta løpetrening for ikke veldig mange uker siden så synes jeg det var en mer enn akseptabel kvarter han viste i dag. Viste overblikk og pasninger allerede. Den karen kan ikke ha veldig stor feilprosent på pasninger.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Fra Liverpool.no

Alberto Aquilani spilte det siste kvarteret, og utmerket seg med en god touch og flott ballbehandling. I tillegg virket han kreativ og rimelig temposterk. Italienerens første kvarter i rød trøye var lovende

Sammen med det dere skriver er dette dagens lille lyspunkt for min del, god natt :)

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Nattinatt Termo.

Skriver under på at han virker kreativ og holder et relativt høyt tempo. Da han spilte igjennom Jordy Brouwer (?) så tenkte jeg bare "SKYYYT!", siden han sto 20m fra mål ca. For etter det jeg har sett av videoer så er skuddfoten hans virkelig verdensklasse. Dette var i hvertfall noe positivt å ta med seg i en altfor trist fotballhverdag så langt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...