guttorm Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Håper han får vist seg på første laget snart. Han fikk vell ikke være med på Pre season heller? Mangler vell draktnr ivertfall. Håper å se litt mer av Amoo, har vert uvanlig anonym i dag. På en annenside er det ikke mye som har skjedd på høyre. Bare meg eller virker Sunderland spillerene mye eldre? Snart Aquilani Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 God observasjon, orm. Gleder meg til Vannmannen! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Aqualini i oppvarming! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror Danny har nr 52. Han spilte ikke denne preseason som jeg kan huske, men spilte veldig mye i den før det. Da spilte Nemeth veldig lite, og i år fikk Nemeth spille en god del mer. Herregud jeg er spent på Aquilani akkurat nå. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Da var e-season kjøpt. Å jeg sitter å ser reservelagskampen Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror Danny har nr 52. Han spilte ikke denne preseason som jeg kan huske, men spilte veldig mye i den før det. Da spilte Nemeth veldig lite, og i år fikk Nemeth spille en god del mer. Herregud jeg er spent på Aquilani akkurat nå. You Are Not the OnlY, Jef! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 EDELIG! Har ikke så høye forventninger, men jeg håper på å se noe bra! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Blir spennende å se nå, men kan vel ikke forvente stort i det siste kvarteret av en reservekamp etter lang tid ute. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Fint forsøk på gjennomspill non the less. Glad i kort han dommeren. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ingen andre en Daniel igjen. Man of the match leth! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Pen heading der. Skal Gillett liksom vise supporterne noe ved å stille opp på reservelagskamp eller? Aqui har virka frist. Har et godt øye og en god fot av det vi har sett til nå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Mulig Gillett er der for å se hva Benitez har brukt pengene på. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Han smilte ivertfall, så da må vell pengene være vell brukt Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jaja, en morsom kamp! Gutta spillte bra og jeg ble overimponert av Daniel Pacheco som leverte varene for fullt. Også morsomt å se Aqualini, osm jeg syntes spillte brukbart i de 15 minuttene han fikk spillt. God oversyn,fart og en god fot. Dette lover i det minste godt for fremtiden YNWA! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Han sto litt mye i ro å så på duellene følte jeg. Men det kommer nok etterhvert. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) CC mot Arsenal om en uke. Kjør på med Pacheco og unggutta sier jeg bare. Kan ikek bli stort verre enn det er nå, så synes de unge skal få en sjangse. Kanskje vi får se noen som faktisk er litt villige til å jobbe litt for seier. Tipper Aquilani spiller den kampen også. Tviler på at han får spille noe særlig mot United i helga. Edit: Synes også han sto mye i ro, men etter å ha starta løpetrening for ikke veldig mange uker siden så synes jeg det var en mer enn akseptabel kvarter han viste i dag. Viste overblikk og pasninger allerede. Den karen kan ikke ha veldig stor feilprosent på pasninger. Endret 21. oktober 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Fra Liverpool.no Alberto Aquilani spilte det siste kvarteret, og utmerket seg med en god touch og flott ballbehandling. I tillegg virket han kreativ og rimelig temposterk. Italienerens første kvarter i rød trøye var lovende Sammen med det dere skriver er dette dagens lille lyspunkt for min del, god natt Endret 21. oktober 2009 av Termo Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Nattinatt Termo. Skriver under på at han virker kreativ og holder et relativt høyt tempo. Da han spilte igjennom Jordy Brouwer (?) så tenkte jeg bare "SKYYYT!", siden han sto 20m fra mål ca. For etter det jeg har sett av videoer så er skuddfoten hans virkelig verdensklasse. Dette var i hvertfall noe positivt å ta med seg i en altfor trist fotballhverdag så langt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Skal begynne å se reservelagskampene. Er de eneste kampene Liverpool vinner tydeligvis. Underholdende var det også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg finner det nesten litt komisk at troen på Aquilani er såpass høy etter en reservekamp der han spilte de siste 15 minuttene når stort sett alle er utslitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå