guttorm Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Well said Niram. @Zoni. Keane var ikke betalt i særlig grad, dermed fikk vi svært lite eller ingenting i retur. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi fikk da endel igjen for Keane selv om vi tapte mye. Rafa uttlate jo allerede før vi hadde solgt Arbeloa og Xabi at det fantes penger til et storkjøp. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Heh, Berba ute og kaster seg gitt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Heh, Berba ute og kaster seg gitt. Heh, prøvde seg bare på en Diveard Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hvordan sees reservekampen i dag? Har eSeason, men finner ingen alternativer for å se den Fått det til? Min står bare å loader. Edit: Virker nå Endret 21. oktober 2009 av guttorm Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, ikke din orm? Morsom kamp! bedre en den tempoløse kampen mellom CSKA og ManU Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi vinner den ihvertfall. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi vinner den ihvertfall. Får se. Så 25 minutter uten mening i stad før jeg tok over dataen.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Vi vinner den ihvertfall. Får se. Så 25 minutter uten mening i stad før jeg tok over dataen.. Da burde du ta over dataen oftere når United spiller. Endret 21. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vell, fotball er noe jeg ser på for det meste uansett hvem spiller. Skjønner ikke hvorfor dere skal gnåle over at dere faktisk spiller i lavt tempo? Om dere så vinner, vinner dere eventuelt på straffe eller en dødball, og ja Liverpool pleier også vinne på de før dere nevner det.. Fått det til guttorm? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja nå er det bare velstand Baltus Denne skal vi vinne! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen *kremt* plasser reservekampen kan sees? Har ikke e-season. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen *kremt* plasser reservekampen kan sees? Har ikke e-season. Beklager, aner ikke Du burde skaffe deg det! Fullt oppdatert på alt innen Liverpool Guttorm: Ja noe vi kan være stolt av.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Spiller Aquilani? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Skaff deg e-season. 50,- pr måned er ikke all verden. Har hatt det siden 07/08 og digger det enda. Har også blitt mye bedre siden da jeg signa up. Gillett på kampen ja. I telefonen. Aqui sitter på benken. Endret 21. oktober 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Spiller Aquilani? På benken. I følge komentatorene så skal han på det 75 min. Gillet, veldig gokusert Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vell, fotball er noe jeg ser på for det meste uansett hvem spiller. Skjønner ikke hvorfor dere skal gnåle over at dere faktisk spiller i lavt tempo? Om dere så vinner, vinner dere eventuelt på straffe eller en dødball, og ja Liverpool pleier også vinne på de før dere nevner det.. Fått det til guttorm? Vi scorte da vitterlig ikke på dødball eller straffe, og vi pleier da vel heller ikke det :\ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) For et mål! Daniel Pacheco stikes agian, var imponerende, lang avstand. Gillett på kamp gitt, må si jeg er litt overasket over det. Agreed Jefe, verdt hver krone. Endret 21. oktober 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Pacheco - that is what he does! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Praktfullt! En voksende diamant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå