Smågal Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hallo gutta! Er i spania og fikk ikke med meg sudnerland og nylig lyonkampen naa, men har vaert paa barcelona-rubin kazan, og kan slenge inn litt pictures naar jeg er hjemme igjen.(Fredags kveld ca) Men for aa ta opp en ting mens jeg er innom. Guttorm, vi kan ikke overse at sonemarkering svekker oss, legger ikke du selv merke til hvor gjennomfoert elendig det funker for oss? De maa MANNE seg opp og markere slik det skal markeres, sonemarkering er rett og slett two thousand and late. vi faar ta det opp om noen dager gutta, saa snakkes vi Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg skjønner ikke på død og liv hvorfor Rafa vil sonemarkere på dødballer. Sonemarkeringen er det desidert beste i spill om man kan spille det, men er langt fra godt nok på dødball. Mannsmarkering på dødball er genialt, pass på mannen din og pass på at han aldri får satt ballen på/i mål. Når man sonemarkerer på dødball ender det ofte med at det havner en spiller ekstra i sonen din og da er det ikke så enkelt. Endret 21. oktober 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Vi startet bra, når Gerrard gikk ut falt vi sammen. På tross av dette klarte vi å score mål, og hjelpes da viste det godt på laget at det var selvtilitt vi manglet.(Hva hadde skjedd om Aurelio la på til 2-0 på Kelly`s nydelige innlegg? ) Så failer vi i andreomgang på gamle synder, og klarer aldri heve oss. Passningsfeilene kommer av mangel på bevegelse. Keep the faith. YNWA! Jeg synes nå det var når Gerrard gikk ut og Aurelio kom inn at vi faktisk begynte å vise noe jeg da. Da det blei trøkk framover og vi skapte litt sjanser på slutten av omgangen. Uansett, helt forjævlig kamp. Nå sitter vi langt nede i gjørma for å si det sånn. Edit: Fatter ikke det med sonemarkering jeg heller. Blir jo kaos med en gang motstanderen begynner å røre på seg. Dette veit motstanderen, og rører derfor på seg. Hadde funka jævlig knall om alle hadde stått stille da. Endret 21. oktober 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Edit: Fatter ikke det med sonemarkering jeg heller. Blir jo kaos med en gang motstanderen begynner å røre på seg. Dette veit motstanderen, og rører derfor på seg. Hadde funka jævlig knall om alle hadde stått stille da. Forslag til nye regler: Forbud mot at motstander flytter på seg ved dødball Forbud mot badeballer Da hadde vi vunnet CL og PL hvert år... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Speeden forsvant når Gerrard gikk ut ErlendRU, men muligens at spillet ikke svekket seg(det var dårlig ) Vi åpnet faktisk ganske bra, det var det jeg siktet til. Angående sonemarkeringen sviktet dette i slutten av fjorårs sessongen, forsvaret generelt sviktet. Eks 2x4-4. Mulig jeg tar feil angående sonemarkeringen, men jeg tror det blir litt for lett å bare skylde på den. Forsvaret må generelt skjerpe seg. Det er jo forsvaret som alltid har vert bautaen i laget vårt. Uansett jeg nekter å legge meg ned å grine, vi må bare se fremover. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi er rett og slett for avhengige av å ha Gerrard og Torres på vår offensive side. Når disse to er skada, er på linje med Blackburn. Det blir for dumt. Vet ikke om å sparke Benitez er det rette. Får vi nødvendig suksess raskere ved å gjøre dette? Tar lang tid å bygge opp ett lag. P.d.d. er maks 10% av stallen gode nok. Det er for dårlig. Nå har jo Benitez gjort over 60 kjøp siden han tok over makten, så litt av skylden må han jo ha. Men vi må jo heller ikke glemme at han ikke har hatt full kontroll før for noen måneder siden. Hva skal vi gjøre? Er det eierne som gir for lite penger til transfer som har skylda? Eller bør vi sparke Benitez? "When you walk through a storm, hold your head up high and don't be a afraid of the dark.." Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Drar Bentiez, drar Torres. Drar Torres drar Liverpool.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva skal vi gjøre? Er det eierne som gir for lite penger til transfer som har skylda? Eller bør vi sparke Benitez? "When you walk through a storm, hold your head up high and don't be a afraid of the dark.." Eierne har da gitt dere gode midler, er Benitez som har brukt en god del av dem helt feil! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg lurer på hvor pengene vi fikk for Xabi tok veien jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Litt til Aquaman,resten til lånet antar jeg. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi skal ikke skylde på at vi har for lite penger til transfer. Det er ikke årsaken til disse problemene vi er midt oppe i nå. Dette handler utrolig mye om motivasjon. Spillerne er fullstendig på BÅNN om dagen, noe som preger kampene direkte. Jeg håper virkelig vi får en oppsving mot United til helga, så vi får snudd den negative trenden. Jeg tror den kampen kan bli viktigere enn mange tror. Vinner vi, er "alt" glemt. Taper vi, ja da er det virkelig krise.. Vi har ikke råd til å tape den kampen, på noen måte! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Drar Bentiez, drar Torres. Drar Torres drar Liverpool.. Uenig. Tror Torres blir uansett. Mer usikker på Reina og Riera. Blir spennende å se om Aqui får noen minutter for reservene i dag. Vært megafett om han startet og spilte en omgang. Update: Aquilani er på benken! Får nok noen minutter da. Endret 21. oktober 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hva skal vi gjøre? Er det eierne som gir for lite penger til transfer som har skylda? Eller bør vi sparke Benitez? "When you walk through a storm, hold your head up high and don't be a afraid of the dark.." Eierne har da gitt dere gode midler, er Benitez som har brukt en god del av dem helt feil! Slik jeg ser det er noe av poenget at Benitez ikke har fått nok midler til å hente kvalitet, og har måttet nøye seg med å hente kvantitet i form av "b-spillere", med varierende hell. Stallen nå er adskillig bedre enn da Rafa tok over, selv om den fortsatt er langt fra bred nok. I tillegg har han hatt ekstremt turbulente arbeidsforhold de siste årene pga. eiersituasjonen. Med ny kontrakt som gir større frihet +++ ville det etter min mening vært en kjempetabbe å sparke Benitez nå. Som det sies er det at vi opptrer totalt blottet for selvtillit og flyt som er grunnen til at vi er inne i en dårlig periode, ikke manageren. Håper laget tar seg skikkelig sammen og reiser seg mot Man Utd, med god hjelp fra publikumet på Anfield. Tror en seier der kan være med på å snu mye, både poeng og form-messig. Husker godt denne fra i vår YNWA Endret 21. oktober 2009 av Termo Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Enig med Niram. Vi er IKKE avhengig av Torres og Gerrard, problemet er at formen og selvtilitten er bånn i bøtta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi er IKKE avhengig av Torres og Gerrard Hehe, du er morsom i dag ser jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er også enig med Niram og guttyboy. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi er IKKE avhengig av Torres og Gerrard Hehe, du er morsom i dag ser jeg. Vi har bevist flere ganger at vi klarer oss godt uten de 2 (kampen mot dere i fjor f.eks) Men faktum er at vi er i en periode hvor ALT går på trynet, dermed fyres det kraftig opp når vi ikke presterer uten Torres og Gerrard. Det er veldig lett å finne noe å skylde på, når ting er så vanskelige.. JA, Torres og Gerrard er viktige brikker i vårt spill, spesielt offensivt. Men nå om dagen svikter vi mer på det defensive spør du meg. Carragher og resten av back- rekka er svært langt unna toppformen, og det ødelegger mye. Forsvaret har alltid vært grunnpilaren i Liverpools spill, dermed får det store konsekvenser når det svikter. Jeg har ingen god forklaring på hvorfor det går dårlig bakover i år, men det blir bare verre og verre for hver kamp vi taper. Ytterst få presterer når selvtilliten er så lav. Laget må bare våkne opp før det er ALT for sent! Jeg har stor tro på at forsvaret tar seg selv i nakken, og at dette snur. Kanskje ikke mot United søndag, men jeg håper inderlig. YNWA Lenke til kommentar
Zoni Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg lurer på hvor pengene vi fikk for Xabi tok veien jeg. Og pengene fra Keane-salget for den saks skyld. Trist å se klubber som Sunderland plukker opp spillere som blir for dyre for oss... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvordan sees reservekampen i dag? Har eSeason, men finner ingen alternativer for å se den Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi er IKKE avhengig av Torres og Gerrard Hehe, du er morsom i dag ser jeg. Vi har bevist flere ganger at vi klarer oss godt uten de 2 (kampen mot dere i fjor f.eks) Kan du ikke nevne alle kampene dere har spilt uten de to i? For mine gode venner i Sky Sports nevnte tidligere i dag at dere kun har spilt tre kamper i PL med verken Torres eller Gerrard på banen. 1 seier, 1 uavgjort, 1 tap. Latterlig at hver gang dette temaet kommer opp, så har dere bare en ting å si i deres forsvar. "Vi er ikke avhengige av dem. Vi knuste jo United uten de to..." Hva så om dere knuste United uten dem? United tapte mot Burnley også, hvilke spillere er det de har? Jensen, Elliott og Blake? Det Liverpool-laget som slo United i fjor er mye bedre enn årets Burnley-lag... Jeg gidder ikke å skrive det samme som forleden dag, så her: Btw, et Liverpool-lag uten Gerrard og Torres, er et lag som kjemper om Europa League-plass. Hjelper ikke å si at man har Benayoun, Reina, Johnson, osv. når de ikke greier å prestere i en slik kamp. Hjelper heller ikke å si at man kan klare seg uten Gerrard og Torres, kun basert på en hjemmekamp mot United. Torres står med ni målpoeng, Gerrard med sju. Blir feil å si at dere kan klare dere uten dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå