bruno99 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tviler på at hesten for utrettet mye, også Bønna da, som faktisk kunne funnetpå å skape noe på slutten. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 FY FAAAN ER DET MULIG?!?!!? Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det var det gjort. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er det mulig. Her må det store forandringer til. Om ikke Aquilani fyller plassen fil Xabi (delvis iallfall), så sliter vi. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 korleis er det mogleg? Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det skal ikke være mulig. Det finnes ingen unnskyldninger i dag heller. Vi kommer sikkert ikke videre i Europa og skal bare se at vi kommer utenfor CL-plass på tabellen. Det er rett og slett latterlig at vi fungerer så dårlig uten 2 spillere. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Vi får se det positive i det, kanskje vi kan vinne noe i år. Endret 20. oktober 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kan være så og så bra om vi ikke går videre i CL. Selvsagt er det bra for pengene sin del, men da kan vi kanskje konsentrere oss litt mer om PL. Selvom det også snart er tafatt dårlig ferdig og alt d. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Synes vi greide oss greit uten Torres og Gerrard, men vi slipper inn to idiotiske mål på dødball og kontring i mot. Dette er ikke noe moro, vi sliter virkelig for tiden, og jeg har lyst til å drite i skolen i morgen. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 på tide at benitez kaster inn håndklet Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan ligger dere ann i deres gruppetabell? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvor mange av spillerene i dagens tropp i andre omgang er god nok for de tre andre store? Reina, Mascherano, Kuyt og kanskje Aurelio. Kunne heller spilt mot Lyon Reserves. Å håpe på noe "gull" i år blir som å tro på julenissen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 LYON! Der har vi grunnen til at Reina ikke er blant verdens tre beste keepere, svakt feltarbeid der. Delvis forsvaret sin feil etter min mening. Reina får jo bokset den et stykke bort, men ingen følger etter ballen utenom Lyon-spillern. To klasseredninger etter utboksningen også. Det hjelper ikke å ha to reaksjonsredninger (face it, det finnes mange gode reaksjonskeepere) når du skaper trøbbel for deg selv med dårlig utboksning, en hånd og uten kraft. Jeg har ikke noe imot Reina, stor keeper, svært god, men topp tre i verden? Nei. Det ser tungt ut for dere fremover i CL, fristet til å si at Viola og Lyon går videre, men det er vel å tro på julenissen. Desverre for meg så må jeg nesten håpe at Liverpool gjør det bra nok i ligaen til å nå CL neste år for ellers så får jeg ikke sett kamper på Viasat (CL) neste år grunnet at faren min er Liverpool-supporter. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Taper vi mot United til søndag er Benitez sine dager sannsynligvis endelig over i klubben. Et lyspunkt i all elendigheten kan det i alle fall være. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 morsomt å se lpool slite som de gjør som nå. de er så dårlige. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tydelig at faren din svikter (sviktet) deg i oppdragelsen, Wisbatov. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nei, takk og lov har jeg egen vilje. Jeg ble stappet Liverpool nedover i vrangstrupen frem til jeg var 6 - 7 år og så Ryan Giggs løpe opp og ned sidelinja. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Om det blir tap for United så tror jeg løpet er kjørt i ligaen. Vi er vel også nødt til å vinne de resterende kampene i gruppespillet i Champions League om vi vil komme oss videre. Med en gang jeg ser på kampprogrammet fremover seg jeg bare masse potensielle tap. Blir meget negativ av alle disse tapene. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Faen jeg blir irritert hver gang jeg ser slow motion høydepunkter fra dødballer. Fatter begriper ikke hvorfor Benitez holder på sonemarkering?! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Taper vi mot United til søndag er Benitez sine dager sannsynligvis endelig over i klubben. Et lyspunkt i all elendigheten kan det i alle fall være. Ta deg en bolle, ta 2. It all comes down to self-confident among the players. Slutt og mase om den sonemarkeringen, rart vi har vert et av de gjerrigeste lagene bakover. Noe skjedde på slutten av fjorårs sessongen i forsvaret, det må spillerene ta ansvaret for imo. Tok meg selv i å være den eneste som klappet når Kelly ble tatt av banen, heldivis tok folk til vett og fulgte på. Kelly skuffer ikke. Helt utrolig at Ayala ble valgt forann han før i sesongen. Forstå det den som kan, vi var flere som etterlyste ham i oppkjøringen. Kansje Rafa allerde viste at han var god nok. Han kom ivertfall med i CL troppen, enten det var av kvalitet eller div regler. Utrolig å se dette laget i dag, vi trenger bare skru tiden 6 mnd og finner det stikk motsatte. Samme hva mange av dere mener er det en fact at mesteparten av dem som spilte da, spiller nå. Vi startet bra, når Gerrard gikk ut falt vi sammen. På tross av dette klarte vi å score mål, og hjelpes da viste det godt på laget at det var selvtilitt vi manglet.(Hva hadde skjedd om Aurelio la på til 2-0 på Kelly`s nydelige innlegg? ) Så failer vi i andreomgang på gamle synder, og klarer aldri heve oss. Passningsfeilene kommer av mangel på bevegelse. Keep the faith. YNWA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå