Hamburgesmauet Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er jo åpenbart at det målet fikk spillerne til å virkelig få ræven i gir, og vi har hatt 2 STORE sjanser etter det målet. Spesielt rykket og innlegget til Kelly var meget tilfredstillende å se på. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Watch out Glenny. There is a new boy in tha town. Ikke akkurat veldig bra, men vi scorer uten hverken Torres eller Gerrard på banen, og har i sluttminuttene av omgangen vært ganske bra faktisk. Ellers så er det mye som kan rettes på og forbedres, men vi får ta det som det kommer. Nå er det flere mål og 3 poeng som gjelder. Redningen til Lyonkeeperen var sinnsyk. Sikker på at det skulle stå 2-0. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg vet da det, jeg ser jo kampen som enhver fotballinteressert, men Liverpool var strengt talt ikke meget imponerende heller og jeg flere av spillerne til Lyon. Liker du Lyon som klubb også? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg vet da det, jeg ser jo kampen som enhver fotballinteressert, men Liverpool var strengt talt ikke meget imponerende heller og jeg flere av spillerne til Lyon. Liker du Lyon som klubb også? hva er det nå? Er de moralsk forkastelige de å? Horer og talenttyver? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg vet da det, jeg ser jo kampen som enhver fotballinteressert, men Liverpool var strengt talt ikke meget imponerende heller og jeg flere av spillerne til Lyon. Liker du Lyon som klubb også? Ikke noe spesielt, hvordan det? Jeg har ikke noe lag jeg holder med i Frankrike, men liker Bordeaux best av de franske grunnet Blanc. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er jo åpenbart at det målet fikk spillerne til å virkelig få ræven i gir, og vi har hatt 2 STORE sjanser etter det målet. Spesielt rykket og innlegget til Kelly var meget tilfredstillende å se på. Det har også gjort at Lyon må satse mer, ikke bare ligge bakpå å vente på kontringer. Da får Liverpool større rom. Men er tragisk hvor lite begevegelse det er i laget fremover. Er som å se et aldersbestemt 14års lag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ikke noe spesielt, hvordan det? Jeg har ikke noe lag jeg holder med i Frankrike, men liker Bordeaux best av de franske grunnet Blanc. Nei, bortsett fra måten Lyon tilrøva seg Fransk dominans. De fant dette... ..Og fikk dette hva er det nå? Er de moralsk forkastelige de å? Horer og talenttyver? You said it paps... Dette er en fin-fin beskrivelse av en franksmann... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Drømmescenario: Aquilani spiller en veldig god reservelagskamp imorgen, og tas ut på laget til helgen. Der er også en skadefri Torres og Gerrard. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 G fremstår som en fotballsupporters utgave av emo. Sutring over andres lykke 24/7. Go against the flow. Fight the power. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Frekt av N'Gog, morsomt å se. Bra innlegg av Kuyt der også, ja. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kelly skuffer ikke. Helt utrolig at Ayala ble valgt forann han før i sesongen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) G fremstår som en fotballsupporters utgave av emo. Sutring over andres lykke 24/7. Go against the flow. Fight the power. Nja, nå er det ikke jeg som er spesiell men laget jeg holder med. ...Men jeg kritiserer heldigvis ikke en trener etter 23 år med suksess, etter en eller annen halvdårlig kamp, og sutrer over at laget lever på gammel Glory Endret 20. oktober 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nja, nå er det ikke jeg som er spesiell men laget jeg holder med. Roma spesielt....? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Roma spesielt....? Hihi, kommenterer ikke imot fortolkninger av gamle sitater dessverre Der har vi Reina i sitt ess, dårlig feltarbeid, fantastisk på strek Endret 20. oktober 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Nja, nå er det ikke jeg som er spesiell men laget jeg holder med. Roma spesielt....? Ja. Er ikke alle lag som får oppleve å bli knust 7-1 på Theatre of Dreams. EDIT: 1-1, ja. Endret 20. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Haha, jeg visste at dere måtte ha noen gode unge spillere som råtnet på reservelaget og akkrat nå viser Kelly at man kanskje burde brukt pengene litt annerledes i sommer, selvsagt alt for tidlig å si, men Kelly virker god i denne kampen. LYON! Der har vi grunnen til at Reina ikke er blant verdens tre beste keepere, svakt feltarbeid der. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 LYON! Der har vi grunnen til at Reina ikke er blant verdens tre beste keepere, svakt feltarbeid der. Delvis forsvaret sin feil etter min mening. Reina får jo bokset den et stykke bort, men ingen følger etter ballen utenom Lyon-spillern. To klasseredninger etter utboksningen også. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 N'gog fikk være, og jøde måtte gå av? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jaja, dette er imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå