Winydancer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kan du ikke lese, kamerat? Jeg skrev at Carrick har en mindre stjerne enn Ballack og Sheva, dvs at Ballack og Sheva er større stjerner enn det Carrick er.Jeg skrev på ingen måte det motsatte, slik du tydeligvis tolket det. 8897866[/snapback] Altså. En stjerne mindre synst jeg blir for lite å si når det står mellom Tottenham-Carrick og Milan-Sheva / Bayern-Ballack. Vist du rangerer fotballspillere etter 5 stjerner så er Sheva og Ballack helt klart 5ere, (var vertfall det når de kom), og Carrick var ikke en 4'er (før han kom). Så mener det er mer som skiller de enn så. Nå vil jeg kalle alle de tre, gode 4ere. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Haha herregud mann!:] Poenget var jo ikke å rangere etter noe "stjerneskala". Jeg sa jo også nettopp det du sier, at Carrick var en mindre stjerne (eller rett og slett mindre kjent/dårligere for å få det i ennå mer klartekst). Poeng nummer 2 er at Carrick ikke var noen middels spiller da han kom til United, selv om han ikke var på nivået til de to andre. Men mannen har hevet seg, og blitt en knakende god midtbanespiller.. La oss diskutere noe annet da dette antagelig ikke hører veldig hjemme i denne tråden:) Endret 19. juni 2007 av wipy Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kan si at nå har nyhet om at Barcelona ikke selger Eto kommet ut. Da kan vi hvertfall avbekrefte det ryktet. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jess, tror vi begge missforstod litt! :] LA OSS DISKUTERE LIVERPOOL. Hører rykter om at Malouda er klar for Chelsea, ayay. Hører også rykter om at Benitez er fornøyd med venstresiden, da Leto kommer i Juli.. Personlig håper jeg på Malouda. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Jaa! Torres står øverst på lista til Benitez! Endelig ser vi tegn til å hente en stor klassespiller! Hadde heller sett Tevez i første rekke, men Torres er ikke til og kimse av. Ikke den helt store målscoreren, men jobber veldig godt, tror han sammen med Kuyt neste år kan bli veldig bra! Viktig at vi er kjappe nå, så ikke noen av de andre klubbene får ham. Chelsea blander seg nok inn om Sheva drar tilbake til Italia, kanskje Drogba forsvinner også? United kan jeg ikke skjønne at har råd til det. Arsenal er jo også kanskje interessert, men ser nå ikke ut til at Henry går til Barca da, Eto'o blir jo der nå. Så jeg tror vi kan få konkurranse både fra Arsenal og Chelsea, men Torres har jo tross alt skrivd "You'll never walk alone" på kapteinsbindet sitt da, så.. Edit: Kan se ut som vi får han fortere enn jeg hadde trodd! Sies at det er folk fra Liverpool i Madrid for å få i stand en avtale! Kilde: www.goal.com Endret 20. juni 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Tar det hele med en god klype salt. Men Torres er en spiller jeg svært gjerne vil se i Liverpool, og kommer han er hvert fall jeg overlykkelig resten av sommeren. Edit: (...) and we believe that Liverpool will offer players as a part of the deal, in order to bring down the price. Luis Garcia - who played at Atletico Madrid before Barcelona - is supposedly the player who has been offered. The midfielder had an absolutely stunning season at the Vicente Calderon in 2002-03, when he scored 9 goals in 30 games in addition to setting up many, and still has admirers at the club. Griner hvis det stemmer! Vil ha Torres, men vil ikke at vi kvitter oss med Luis Garcia. Knallspiller som er en utmerket joker som kan gjøre ting helt alene, tror vi hadde gjort det bedre i år om han ikke var skadet så og si hele sesongen. Endret 20. juni 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Liker lille Luis kjempegodt jeg også, veldig synd hvis han stikker til fordel for Torres. Liverpool Echo melder det samme (ikke at det er folk i Madrid as we speak), og de er vel de som har best kontakter i klubben og har veldig ofte rett når det kommer til sånt. Synes det er ganske klart at Rafa er sugen på Torres. Uansett, jeg tror det begynner og skje noe nå! Hadde vært fantastisk om Torres ble klar i løpet av uka eller noe der omkring! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Håper vi får Torres! Men, jeg vil ikke at Garcia skal bort eller. Satser på at benitez bruker utkjøpsklausulen til Torres, som er rundt £23-27M Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Garcia er et virkelig tap om han går motsatt vei. Og jeg som hadde tenkt å kjøpe neste sesongs bortedrakt med 10 Garcia bakpå.. Men hadde vært spennende å få Torres til klubben - virkelig. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ingen tvil om at Torres er en god spiller, men jeg har en følelse at han kommer til å ha problemer med å tilpasse seg engelsk spillestil. Skeptisk........ Men hvis denne handelen går i boks (uten Garcia i bytte) så håper jeg inderlig at jeg tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kommer Torres, så tar jeg helt av... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kommer Torres, så tar jeg helt av... 8906335[/snapback] ...og ny drakt Kjekt å komme hjem fra 14 timers dag på jobb og få litt godnyheter, selv om det bare er et rykte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har allerede bestemt meg for den nye bortedrakten. Det blir enten Lucas eller Torres (om han kommer) på ryggen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Skal også ha den nye bortedrakten. Hvor kjøper du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg hadde tenkt å linke til den danske nettsjappen jeg kjøper fra, men jeg husker for pokker ikke adressen. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) www.unisport.dk Endret 20. juni 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det stemmer gitt. http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=148&id=27118 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvordan er det med moms fra denne butikken? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Man må betale moms på varer over 200 NOK. Skuffende at man må betale moms for varer fra Skandinavia. Sendte dem forøvrig mail og spurte om de kunne sende varen som "gave", men de sa at de ikke drev med sånt. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jepp. Jeg spurte om de kunne sette verdien til under 200NOK, men det gjor de heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå