Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på jobb :)

Blir en vansklig kamp idag, håper Gerrard kan være tyndgen på vektskåla

Skulle virkelig ønske vi hadde Torres også. Tror Benitez har kniven på strupen idag å mot united i helgen, kanskje på tide med en uskifting?

Men, lever i håpet!

YNWA!

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke 3-5-2?

Reina

Carra - Skrtel - Agger

Johnson - Babel - Mascherano - Bønna - Aurelio

Kuyt - Voronin

Er jeg god, eller er jeg god? Jeg sa at dere kom til å stille med tre midtstoppere og Johnson/Aurelio lenger opp i banen, men folk bare lo av det. :)

Siden jeg er så god, så får jeg gjette kveldens lag:

Reina

Johnson - Carra - Skrtel - Aurelio

Mascherano - Lucas

Benayoun - Gerrard - Babel

Kuyt

EDIT: Hvis Riera er skadet, så kommer Babel inn.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Insua er nok med, ellers er Riera skadet.

Tipper(ikke håper):

Johnson-Carra-Skrtel-Insua

Masche-Lucas

Bønna-Gerrard-Aurelio

Kuyt

Ja, du traff bra sist Latias, med formasjonen ivertfall.

Hehe, jada, jobb og skole må til, men har aldri stoppet oss før ;)

N`Gog, Amoo eller Eccleston hadde vert konge!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Håper Agger starter. Sitter å ser intervju med han nå på e-season, og må bare si at jeg digger fyren like mye som før. Forferdelig synd med alle skadene.

Amoo og/eller Eccleston på benk hadde vært aces!

Edit:

Linken funka ikke. Er uansett linken i førstepostet på denne siden.

Respekt Lyon!

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Jeg håper også at Agger starter. Ellers regner med at guttorm treffer bra. Kanskje Babel istedenfor Aurelio?

Han har jo nettopp kommet tilbake fra skade. Hvor mange kamper skal han spille på rad da?

Mye mer tro på at Riera starter framfor Babel i kveld.

Skada.

ALBERT RIERA - pådro seg en hamstringskade under trening mandag 19.oktober.

Tilbake: Er definitivt uaktuell i Champions League-kampen mot Lyon på Anfield, og må sannsynligvis også stå over oppgjøret mot Manchester United på søndag.

Lenke til kommentar

Håper vi sparer Agger til helga jeg. Tror vi kan ha godt av å ha han på banen da. Han spiller enten i dag eller i helga, tror ikke han er fit for begge to.

Har blanda følelser for denne kampen. Typisk oss å reise oss og knuse Lyon nå, men tviler sterkt på at det skjer i kveld. Tørr egentlig ikke tippe resultat.

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av kravene om at Benitez sitt hode må rulle. Benitez er ikke problemet i klubben. Det største problemet vi har nå er savnet av Alonso. Likevel, kan dere vise til én eneste situasjon hvor en forhastet utskiftelse av treneren har ført til påfølgende suksess over lang tid? Jeg kommer ikke på noen spesielle akkurat nå. Det kan gi et kortsiktig løft, ja, men som regel varer det ikke lenge. Ferguson brukte fem år før Utd ble gode (delvis fordi Liverpool snublet ved ansettelsen av en viss Souness og en forråtnelse i spillermateriell på slutten av 80-tallet som medførte en for rask og stor utskiftning av spillere på tidlig 90-tall). Wenger hadde riktignok tidlig suksess, med etter noen år med motgang begynte fansen å rope på hans hode. I år er Arsenal farlige igjen.

Kontinuitet er nøkkelen til suksess i Europa. Brian Clough ledet Forest i 17 år, Fergie har ledet United i 24, Arsene har vært i Arsenal i snart 15 år, Liverpool hadde en lang arverekke fra 60- til 80-tallet med trenere som tenkte likt, jobbet under hverandre og bygget videre på det forgjengeren hadde gjort. Bare for å nevne England. Jeg vil heller ha én trener i en 20-års-periode med jevnlige opp- og nedturer (jf. United/Arsenal rundt millenniumskiftet), enn et "norsk" trenerregime hvor en trener som tar gull ett år får foten neste år fordi de ikke levde opp til forventningene etter fjoråret. Jeg vil ikke se Liverpool som en sprettball á la Rosenborg (etter Eggen), Brann, Fredrikstad etc.

Det er absolutt ingenting å si på Benitez sin CV, så jeg stemmer for å beholde ham i fem nye år. Husk at det skjer jævlig mye bak lukkede dører i pool for tiden, blant annet på speider- og ungdomsdelen, samt turbulens i ledelsen. Gi Benitez fem nye år, så skal dere nok få se at sølvtøyet vil komme dryppende inn med jevne mellomrom. Men et ensidig hegemoni á la Liverpool frem til nittitallet og United etter det kan man nok bare drømme om. Det er blitt alt for jevnt til at det samme laget kan hente gullet år etter år i årene som kommer.

Lenke til kommentar

OKay Latias. Da kan det fort bli Babel på kant. Ja, starter ikke Agger i kveld, tror jeg også han spiller til helga. Og omvendt. Tror han er fysisk fit, men mangler matchtrening, og da burde han spille så mye som mulig får å komme i kampform igjen.

cmyrland:

Har ikke fått med meg at noen har stilt kravet at Benitez sitt hode skal rulle. Ja, vi er alle uenige i en god del valg han foretar seg, og undrer oss over mange ting han gjør (bytter etc). Personlig - som jeg har sagt flere ganger - så står jeg bak Benitez, men om han ikke har noe trofe å vise til etter sesongslutt tror jeg han sliter litt. Er altfor lenge siden sist en pokal tok turen til Merseyside.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Kelly spiller ja. Spennende det, foretrekker ham foran Ayala pdd, dog sistnevnte er mer rein midtstopper. N'Gog på topp er også overraskende, og ikke minst spennende. Håper han får mye støtte av Kuyt, Bønna og Stevie. Tror Kuyt spiller på høyre btw.

YNWA

Lenke til kommentar

Og hvor er Johnson?

Håper på skikkelig european night på Anfield i kveld, det er nå vi skal reise oss å vise hva vi er gode for.

@cmyrland: Er enig i mye av det du sier, tror kontinuitet er viktig i klubber, og jeg stoler fortsatt på Rafa.

YNWA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...