Jefe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Må si jeg er veldig spent på Lyon og United kampene. Taper vi begge de to så ser det veeeldig mørkt ut. Hadde faktisk muligheten til å reise på sistnevnte, men lot være pga en hindsides pris (for meg i hvertfall ). Håper selvsagt vi vinner, men vil svi litt om vi trekker frem noe legendarisk. Reina Johnson - Carragher/Skrtel - Agger - Insua Masche - Gerrard Kuyt - Benayoun - Riera Torres Mot Lyon. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du mener Lucas blir satt ut av laget? Aldri i verden. Lucas blir værende på laget så lenge Rafa sitter ved roret. Rafa har sagt at han kommer til å bli stor, og han blir å fortsette å bruke han til han blir noenlunde god. For god har han ikke vært, i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Trokke Torres og Gerrard spiller heller. Ivertfall ikke begge,om en av de spiller så blir det Gerrard. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tipper begge spiller mot Lyon, jeg. Iallfall begge med på benken, om det skulle gå dårlig. Rafa sparer dem nok til United. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 "Manchester City har nettopp lagt inn bud på 7.4 millioner pund for ballongen." :!: Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Tenker det blir liv når de mest bråkete borte supporterne i ligaen kommer på besøk neste helg. Red army har nok kjøpt sin fair share med røde LFC ballonger Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du mener Lucas blir satt ut av laget? Nei, jeg håper det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Torres og Gerrard er forøvrig nominert til Ball d'or. Men messi vinner nok.Evt Giggs,siden han har spilt så lenge. Forsøk på å provosere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hadde jeg prøvd og provosere,hadde jeg skrevet det i United-tråden. Kall det en lett spøk. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Forsøk på å provosere? ..Og du biter. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 [y Tenker det blir liv når de mest bråkete borte supporterne i ligaen kommer på besøk neste helg. Red army har nok kjøpt sin fair share med røde LFC ballonger Haha, skal ikke se bort ifra at de dukker opp igjen på OT Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Forsøk på å provosere? ..Og du biter. Om han hadde ment det seriøst skulle han bare fått en oppdatering på fotballsituasjonen. En lett spøk, ok, jeg tok den. Og alle andre som lo i kor Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Slapp av Niko, det er ikke så lett å ta spøkene til Danielzu for som oftest er de ikke særlig morsomme. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tenker det blir liv når de mest bråkete borte supporterne i ligaen kommer på besøk neste helg. Red army har nok kjøpt sin fair share med røde LFC ballonger Blir garantert noen som blir å kaste et par sånne på banen ja Men har troa på at det blir masse mål (Forhåpentligvis til oss). Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tenker det blir liv når de mest bråkete borte supporterne i ligaen kommer på besøk neste helg. Red army har nok kjøpt sin fair share med røde LFC ballonger Blir garantert noen som blir å kaste et par sånne på banen ja Men har troa på at det blir masse mål (Forhåpentligvis til oss). Masse mål? Hvordan kan du egentlig ha troa på det? Toppoppgjør pleier å være ganske målfattige. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Når Liverpool er innblandet kan det bli mange mål. (4-4 x2 ifjor) Men så ser man hvordan vi presterer i år, 2-0 til Chelsea. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tror vi hever oss, men taper. Og det uavhengig om Torres/Gerrard spiller. Lyon må vi nesten bare slå. Hadde vært så deilig med en knallkamp fra vår side. Har ikke vært noen av de denne sesongen egentlig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tenker det blir liv når de mest bråkete borte supporterne i ligaen kommer på besøk neste helg. Red army har nok kjøpt sin fair share med røde LFC ballonger Blir garantert noen som blir å kaste et par sånne på banen ja Men har troa på at det blir masse mål (Forhåpentligvis til oss). Masse mål? Hvordan kan du egentlig ha troa på det? Toppoppgjør pleier å være ganske målfattige. Mange ballonger = mange mål. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Matchdag i CL og ikke en jævla post så lang, vi burde skamme oss. Det er nå vi skal støtte laget folkens! YNWA! Endret 20. oktober 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Matchdag i CL og ikke en jævla post så lang, vi burde skamme oss. Det er nå vi skal støtte laget folkens! "Folk har annet å gjøre enn å poste innlegg på diskusjon.no" Det svaret hadde jeg fått om jeg hadde sagt at det var dårlig aktivitet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå