Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei det er vi ikke. Spillerene må spille rett og slett mer offansivt. Liverpool hadde ikke mange angrep idag,mange langskudd,men få innlegg og pasninger i feltet. Gerrard er god på slikt, Yossi også,men hjelper ikke om ingen hjelper til. Johnson er også god offansivt,men ''we need two to tango'', ellers ender det i nothing. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Når er det denne badeballen kom i spill da? Den var jo der litt før skuddet til Bent, men hadde ikke Reina (eller noen andre rundt) muligheten/tid til å fjerne den? Btw, et Liverpool-lag uten Gerrard og Torres, er et lag som kjemper om Europa League-plass. Hjelper ikke å si at man har Benayoun, Reina, Johnson, osv. når de ikke greier å prestere i en slik kamp. Hjelper heller ikke å si at man kan klare seg uten Gerrard og Torres, kun basert på en hjemmekamp mot United. Torres står med ni målpoeng, Gerrard med sju. Blir feil å si at dere kan klare dere uten dem. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Altså, det du konkluderer med at vi trenger Gerrard og Torres. Jeg gremmes nesten for å si det, men vi gjør det. Spillerene vi har på benken holder ikke mål for 5 øre. Lucas, Spearing, Babel (til tider) og Aurelio er ikke gode nok for toppen i PL. De er ikke gode nok for PL engang. Hvorfor prøver ikke Rafa ut Pacheco eller Nemeth på topp? Skal de aldri få prøve seg? Babel har jo vist gang på gang at han ikke duger over flere kamper. Og lagmoralen er jo helt forferdelig.. I de siste 2-3minuttene begynner de å angripe, noe de skulle gjort hele kampen mot et ventet dårligere lag i Sunderland. Carra/Skrtel er på jordet for tiden, mens Agger gjorde en god figur idag. Håper Rafa tør å ta ut Carra noen kamper, og la Skrtel/Agger prøve seg sammen. Det er iallfall på tide. Vi hadde fått en frisk og ung backrekke med Johnson - Skrtel - Agger - Insua bak. Nei, det trengs noe opprydding i stallen, kjøpe inn ungt og raskt istedefor kjeks fra Italia, og gammelost fra Hellas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei, det trengs noe opprydding i stallen, kjøpe inn ungt og raskt istedefor kjeks fra Italia, og gammelost fra Hellas. Nå ble jeg sulten på toppen av det hele Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Huff.. Hva har skjedd med forumet btw? Dette ser jo bare rart ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Du har sikkert trykt på noe rart ned på RRS'n. Gå ned til toolbar'n og skift tilbake til diskusjon.no du. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Når er det denne badeballen kom i spill da? Den var jo der litt før skuddet til Bent, men hadde ikke Reina (eller noen andre rundt) muligheten/tid til å fjerne den? Btw, et Liverpool-lag uten Gerrard og Torres, er et lag som kjemper om Europa League-plass. Hjelper ikke å si at man har Benayoun, Reina, Johnson, osv. når de ikke greier å prestere i en slik kamp. Hjelper heller ikke å si at man kan klare seg uten Gerrard og Torres, kun basert på en hjemmekamp mot United. Torres står med ni målpoeng, Gerrard med sju. Blir feil å si at dere kan klare dere uten dem. Nå har vel også United gått på et par smeller tidlig i sesongen, og glem ikke at pool slo utd uten torres og gerrard i fjor. Men det er helt klart bekymringsverdig at pool har dobbelt så mange tap i midten av oktober i år som i hele sesongen i fjor. Forøvrig gikk Chelsea på en smell mot Villa i dag.. Tilfeldigheter at alle topplagene har avgitt mange usannsynlige poeng hittil i år, eller ser vi begynnelsen på en enda jevnere PL der selv midt/bunnlagene klarer å plukke (flere) poeng fra de store? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kan folk please slutte å si at Liverpool slo United uten Torres og Gerrard snart? Gått lang nok tid. Jesus. Tipper United taper flere kamper i år,enn ifjor. Samme med Chelsea og Liverpool(well dah) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Angående badeballen som jeg vil sette en strek for har jeg noen punkter jeg vil si før jeg tar kvelden. Det første punktet er trod det eller ei, at dette var idiotisk av tennåringen. Hva får deg til å gjøre noe sånnt når du er tilskuer på en kamp laget ditt må vinne? Samtidig var ikke ballen avgjørende desverre. Sunderland vant fortjent og vi kom til lite press og sjangser. For å til slutt sette strek er noe jeg har lært i gymtimen. Hvis noen tuller blir alle straffet, eller at hele gruppen/laget skal fungere sammen. Nå er det ikke så lett og holde orden på tilskuere, men uansett as a pool suporter, Vi tapte og det med klasse... YNWA! EDIT: Fy faan, det var en haug med møkk, er såpass trøtt nå så du får se på poengene mine så godt du klarer å tolerere dem Endret 17. oktober 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kan folk please slutte å si at Liverpool slo United uten Torres og Gerrard snart? Gått lang nok tid. Jesus. Tipper United taper flere kamper i år,enn ifjor. Samme med Chelsea og Liverpool(well dah) Poenget står. Liverpool spilte i fjor mindre enn 50% av seriekampene med Gerrard og Torres sammen fra start, men kom likevel på 2. plass. United-kampen er bare den mest imponerende av alle. Venter fremdeles spent på hvilken innvirkning Aquilani får på laget over tid, men har egentlig ikke så store forhåpninger. Italienere varer vanligvis ikke lenge i PL. Savner Alonso fremdeles.. Får trøste meg med at tabellen egentlig ikke blir interessant før uti mars en gang. Kan skje mye til da Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 There's always next year. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Don't feel bad, I've got just the song to cheer you up: http://www.youtube.com/watch?v=kwBtWBN30cw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Man kan jo ikke være sur\sint når en badeball er mer målfarlig enn spissen vår Kuyt. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Don't feel bad, I've got just the song to cheer you up: http://www.youtube.com/watch?v=kwBtWBN30cw Hahahahahahahahaha... ...hahahahaha! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 *sukk* http://en.wikipedia.org/wiki/Beach_ball Ta en titt på "uses" Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kan folk please slutte å si at Liverpool slo United uten Torres og Gerrard snart? Gått lang nok tid. Jesus. Indeed, vi spilte som et lass med dass i går. Thats the problem, ikke at vi manglet Gerrard/Torres. Vi hadde flere kamper uten dem i fjor som vi storspilte i. Vi må bare komme oss i form, spille med hjerte utenpå trøya igjenn, blø for drakta. Bevegelse og innsats, arbeidsmoral. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Indeed, vi spilte som et lass med dass i går. Thats the problem, ikke at vi manglet Gerrard/Torres. Vi hadde flere kamper uten dem i fjor som vi storspilte i. Jepp, de beste kampene spilte vi etter min mening i romjula da hvert fall Torres var ute, og Rafa lå på sykehus Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Men da hadde vi Alonso som hadde ihvertfall litt fantasi, og kunne slå gode offansive baller til spissene der fremme. Nå når vi ikke har Torres eller Gerrard, så er det null kreativitet på laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Ser at dansk toppdommer er 99% sikker på at Liverpool vil få omkamp mot Sunderland om vi legger inn protest... Jeg er imidlertid 99% sikker på at det IKKE skjer. Flere norske og engelske dommere sier det samme. Syns ikke Liverpool fortjener en omkamp,men de kan godt søke om det. Tross alt snakk om 3 poeng her. Torres og Gerrard er forøvrig nominert til Ball d'or. Men messi vinner nok. Evt Giggs,siden han har spilt så lenge. Hahaha :- Manchester City har nettopp lagt inn bud på 7.4 millioner pund for badeballen. Endret 18. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vi tapte fortjent, enig der. Det mente til og med Rafa. Omkamp tar jeg gjerne, men krever det ikke på noen måte. Jeg trodde Chelsea kampen var vår "vekker", men det så ikke sånn ut i går. Nå håper jeg ting er forandret til neste kamp, hey vi fikk da i det minste sett Spearing, noe flere av oss har etterlyst. Jeg satt med litt blandet følelse etter kampen, han hadde 2 stygge feil. Alikevell, det var innsats, fyrte av skudd, ville vinne dette. Ser ham gjerne igjenn senere i sessongen. Vi fikk sett en "ny" formasjon, som fungerte bob bob, og ikke ga oss noen klare svar. Hadde vi vert i form kunne utfallet vert helt anderledes. Vi stilte vell noenlunde likt i Pompey kampen i fjor. Tror ikke jeg er noe mer skuffet nå enn tidligere, jeg har den samme avventene holdningen som tidligere egentlig. Håper bare laget finner gleden ved å spille fotball igjenn, de ser rett og slett stresset ut utpå der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå