Varmo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Elendig kamp, vi taper fortjent, men pga. en badeball? Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Om ikke Torres og Gerrard blir klar til tirsdag kan det gå skikkelig ille da. Og vi får håpe at vi løfter oss mot United, for om vi taper den og kan dette bli skikkelig katastrofalt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Visste vi ville tape, trodde kanskje tapet ville bli større også. MEN at vi ikke skulle produsere en eneste god målsjanse er skandale! Vi tapte så fortjent, var ikke badeballen sin skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tape var meget fortjent, personlig gir jeg Rafa endel av skylden. Tror ikke han overlever lenge om det blir tap neste uke(lyon og united kampene) på Anfield. Sa før sesongen at jeg ville gi Rafa en sesong til, men vet neimen ikke lengre jeg. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sa før sesongen at jeg ville gi Rafa en sesong til, men vet neimen ikke lengre jeg. Sitter med akkurat samme følelsen. Om det skulle bli tap på tirsdag og mot United mener jeg at Rafa må stikke. Om han faktisk får fyken eller går er en annen sak. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Det var en badeball med ett Liverpool-emblem på. Akkurat den som drittungen slo utpå banen. Som flere sier her var det ikke derfor vi tapte, men enkelt og greit fordi vi henger etter i hver duell, og greier ikke å holde ballen i laget før mot slutten av andre omgang. Må si midtbanen vår ble evig mye bedre etter Masche kom inn. Spearing er pdd for lett for PL og det ble bevist i dag. Tre tap på rad er helt forferdelig elendig. Tror vi tar Lyon, men taper 3-0 mot United. Owen x3. Endret 17. oktober 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Faen for noe dritt! Håper Yanks tar flyet til sahara og blir der. Rafa bør skjerpe seg, og vi bør få fingen ut å produsere et dusin flere unge spillere. Et lag som har ambisjoner om PL tittel, kan ikke være så tafatte bare vi mangler 2 stk. Se på United. De solgte deres største stjerne, men har forsatt et meget godt og bredt lag. Liverpool må tenkte utforbi boksen. Media fokuserer bare på antall tap, ikke tapte poeng. Vi tapte sykt mange poeng på uavgjorte ifjor. Vis vi luker bort disse, så kan vi tåle 2-3 tap ekstra. Er litt kjipt å bruke den kvoten før juleferien... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Se på United. De solgte deres største stjerne, men har forsatt et meget godt og bredt lag. Pluss en annen tulling. Men så skaffet de seg jo Owen da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sant, men vi er alltid bedre i siste halvdel av sesongen. Mye bedre faktisk. På en annen side har vi rotet det såpass til før den tid at det blir nærmest umulig å ta ligatittelen. Får håpe vi ikke gjør det igjen selv om det ser mørkt ut atm. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Greit nok at Benitez ikke får nok penger til å kjøpe de spillerene han vil ha. Men da må han for faen produsere egne spillere. Se på Tippeligaen i år. Der har flere klubber slitt med lite penger, men de har høstet flere unge og lovende spillere. Dette burde Benitez fått gang på for flere år siden. Og handle litt smartere. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Jeg har ikke ord for dagens kamp, dette er rett og slett for dumt. Laget presterer ikke, vi slipper inn mål pga en Liverpool FC badeball. Dritt... Nei, nå er det nesten like før jeg dropper å se LFC-kamper til Aquiliani er klar for debut. Det er det eneste lyspunktet jeg ser for tiden, men skulle ikke forundre meg om det også gikk i do på magisk vis. Tungt å være LFC-supporter på en så surrealistisk dag som denne. Endret 17. oktober 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Reina Johnson-Agger-Skrtel-Insua Macherano Kuyt-Aquilani-Benayoun Gerrard Torres Subs: Carragher, Babel, Ngog, Lucas, Aurelio Et slikt lag har noe i toppen i gjøre, vi må bare få det stabilt. Men med en gang noen i første 11 skader seg, så ligger vi tynt an. Endret 17. oktober 2009 av Pirja Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja, vi mangler gode spillere på 2.plassen.. Gode lag har ofte 2-3 spillere som kniver om den samme posisjonen på banen! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har sagt det før og sier det igjen: Liverpool er ikke gode nok til å kjempe om gull i år (Nå må dere jo begynne å innse det?). Dere spiller dårligere enn jeg har sett på lenge og har en altfor tynn stall. Nå kommer en viktig kamp for Lyon for det kan fort skje at dere går på en s,ell der og da ser det fryktelig tungt ut fremover i både CL og PL. Tottenham og City ser sterke ut i år, Arsenal imponerer fortsatt og United og Chelsea er for gode til å ikke være med å kjempe om gullet helt inn. Det er trist for dere at dere så avhengige av Torres og Gerrard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ser ikke ut som det blir noe F6-kjøp enda. http://www.newsnow.co.uk/A/377582369?-11194 Sundeland 1-0 Liverpool Beach Ball. 5min Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jula kommer tidlig i år ja ! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hehhehehe, kommer hjem å leser om en ballong. Fett. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det er trist for dere at dere så avhengige av Torres og Gerrard. Nja, disse er selvsagt ekstremt viktige, men vi er ikke bare avhengige av disse. Reina er også en nøkkelspiller for oss. Benayoun er det. Johnson var det i begynnelsen av sesongen, men nå har han også tre-fire kamper på rad hvor han også har vist seg å være en lettvekter. Problemet er at vi har spillere på laget som nesten ikke har spilt sammen, og vi har spillere som får altfor mye tilit til tross for at de definitivt ikke holder PL nivå. Skjønte det i sesongoppkjøringen i sommer at denne sesongen ville bli en gedigen nedtur. Denne klovnen av en manager vi har, har ikke gjort en dritt for å løse Alonso-problemet. Aquilani? Neppe. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; dere som har høye forventninger til ham kommer til å bli dypt skuffet. Kanskje han kan gjøre det bra i CL, men i PL vil han komme til kort. Garantert. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ser at dansk toppdommer er 99% sikker på at Liverpool vil få omkamp mot Sunderland om vi legger inn protest... Jeg er imidlertid 99% sikker på at det IKKE skjer. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kommer nok aldri til å få omkamp, nei. Og vi fortjener det heller ikke. Vi trenger en total oppryddning i troppen. Vi er altfor avhengige av Torres og Gerrard, iallfall det å score mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå