JokerHaulan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 OK badeballen har skjedd men det er ikke det som er problemet i kampen, vi spiller dårlig , vinner ingen andreballer. Tviler på seier her. Kuyt alene på topp er en dårlig ide. Ikke mye bra å si her faktisk. Gå heller over til 2 spisser si jeg ass. Voronin eller no Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sakset fra VGLive: Benayoun får lurt ballen videre til Johnsen som er nær ved å komme til avslutning innenfor 16-meteren. Det kunne blitt en god mulighet for bortelaget. Alltid like morsomt når de skriver feil. Og en vanvittig traurig kamp. Alt går imot oss ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Spearing har vært mer negativ enn positiv så lang, Carra også. Så langt har kun Johnson og Yossi spilt bra. Marginene har hatet liverpool så langt. Laget må skjerpe seg, eier jo ikke offansiv kraft. Satser jo 150% på langskudd. Sakset fra VGLive: Benayoun får lurt ballen videre til Johnsen som er nær ved å komme til avslutning innenfor 16-meteren. Det kunne blitt en god mulighet for bortelaget. Alltid like morsomt når de skriver feil. Og en vanvittig traurig kamp. Alt går imot oss ja. Verre når ekspertkomentatoren først sier Johnson,men tre sekunder senere skifter til Babel. Han sa faen meg Babel twice! Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nå begynner andre omgang, la oss gjøre oss klar for enda et tap... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nå begynner andre omgang, la oss gjøre oss klar for enda et tap... Skjerp deg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Husk, vi er tannløse forover uten Torres og Gerrard Skaper jo ingenting Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ser ikke akkurat tendenser til at det skal bli seier i dag, i hvert fall. Bytter må gjøres, men typisk Benitez å ikke bytte før det er "for seint". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Rafa-lunta brenner yttligere nedover snart ja. Om Zenden netter gråter jeg. Vi trenger bytter både av spillere og taktikk. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Typisk om Zenden scorer ja. Irriterende at Rafa er så sta og nekter å gå bort fra taktikken sin. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Relax, N'gog ordner 1-1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Var sikker på at N'gog skulle putter der. Jotun: De er på det 4. nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja, men det er tillagt minimum 7 minutt ifølge VG live. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Min feil Switchet netopp over, fikk ikke det med meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har det vært noen stygge skader? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Flere. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Negativt: Det meste, + ballong. Positivt: PL blir jevnere og jevnere. Med unntak av Manchester United naturligvis. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Tjernås: - "Valencia scorer mot gamle lagkamerater" Har gutta starta å vorse allerede? EDIT: Feil tråd gitt.. Endret 17. oktober 2009 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kan ikke være lett å se forskjell på United og Liverpool-tråden til tider nei. Neste uke blir avgjørene for Liverpool og Rafa, taper Liverpool hjemme mot Lyon og\eller United ser et syltrist ut. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Første målscorer er en rød balong, vet ikke om jeg skal le eller gråte Alle som ikke er liverpool-supportere velger nok og le godt for å si det sånn. Jeg ler i hvertfall Må jo være det merkligste målet som har blitt scoret i PL historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå