Latias Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Når sant skal sies, så tror jeg faktisk ikke det. Men siden han er en offensiv spiller, så tror jeg han hadde gjort det bedre. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kan si det samme om Kuyt. Anyhow.. Agger på midt, YES PLEASE! Agger bedre enn Kuyt på midten? Må innrømme at jeg aldri har sett Agger spille der, men tviler på at han er bedre enn Kuyt på midten. På sentral midtbane? Alt tyder jo på at Agger vil gli fitn inni Alonso rollen med litt opplæring. Pasninger, blikk, rykk, fart, styrke, timing, taklinger, driv, skuddfot. Han har det meste. Skal si deg at Agger er sørpetreg. Skrtel tar 100 meteren to ganger før Agger har klart den en gang. Rykk er vel heller ikke å skryte av. Alonso var jo også veldig treg, så stiller meg positiv til Agger på sentral midtbane. Tror vi får se dette tho. Reina Johnson - Carragher - Skrtel - Insua Masche - Lucas Babel - Benayoun - Riera Kuyt Og hvis det laget stiller tror jeg kampen ender 1-1. Kuyt og Bent scorer. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Hadde vært interressant å sett Agger på midtbanen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Reina Johnson - Carragher - Skrtel - Insua Masche - Lucas Babel - Benayoun - Riera Kuyt Ser heller Babel på topp og Kuyt på kant,enn motsatt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Er enig Daniel, dog det der var hva jeg tror og ikke hva jeg håper på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Tror Rafa er enig med meg på denne saken han også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Agger er nok utvilsomt bedre enn Kuyt sentralt, Latias. Det er egentlig skremmende at Kuyt er såpass svak offensivt til kantspiller/spiss å være. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva mener du med svak offensivt? Greit nok at han ikke kan drible, men han scorte 15 mål sist sesong som ving. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Han er vel ikke blant de mest effektive spillerne i ligaen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva mener du med svak offensivt? Greit nok at han ikke kan drible, men han scorte 15 mål sist sesong som ving. Han er generelt svak 1mot1 offensivt og i det offensive spillet, men han er jo en målscorer, det viste han i Nederland. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Synd å si det, men for hver kamp som går så tror jeg mer på at Chelsea blir ligamestre. Hadde vært fett om Villa vant 4-3 eller noe i dag da. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=TlTmSuMaORo Sykt Aquilani. Edit2: Litt rart å se bilder av Torres i trening med laget for et par dager siden når Rafa sa han hadde problemer med lysken. Kanskje bare en unnskylding får å spare ham til CL og Utd kampen? Endret 17. oktober 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Spearing og Agger fra start. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Laget: - Spearing starter! The Reds XI in full is: Reina, Johnson, Aurelio, Carragher, Skrtel, Agger, Lucas, Spearing, Benayoun, Babel, Kuyt. Subs: Cavalieri, Voronin, Riera, Mascherano, Insua, Ngog, Kelly Reina Johnson - Carragher - Skrtel - Aurelio Lucas - Agger - Spearing Benayoun - Kuyt - Babel Noe sånt? Usikker på om det blir 4-2-3-1 eller 4-3-3, tror at Agger spiller på midten i hverfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Spennende lagutak må man si. Tipper fremdeles på seier. Smått irriterende at den helgen jeg faktisk er hjemme til sjølingene så spiller united,arsenal og liverpool samtidig. Da blirr'e bråk. (jeg vant da^^) Endret 17. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Tviler på at Agger spiller på midtbanen. Tror nok det blir 3 midtstoppere med Aurelio og Johnson som ving-backer. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Kan bli gøy med en slik lagopstilling ja. Blir spennende å se, kanskje det slår an. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Det ser nesten ut til å spille 5-4-1 i dag, blir spennende å se. Spearing fortjener å bli prøvd og sykt digg å se Agger på banen igjen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Kødder du med meg, traff den røde ballen.. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva faen gjør den helvetes ballongsaken ute på banen?!?!?! Lenke til kommentar
2cool Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Første målscorer er en rød balong, vet ikke om jeg skal le eller gråte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå