Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Troppen er ikke tynn. Vi har gode spillere i alle posisjoner. Folkens, i fjor var de fleste enige i at troppen vår kunne konkurrere med de andre topplagene i PL. I år er det liksom "oh, vi har ikke Xabi, troppen vår suger". Skjerp dere!

 

Vi har en stamme i Reina, Carragher/Agger/Skrtel, Mascherano, Gerrard og Torres. I tillegg har vi en fryktelig god høyreback og et talent på venstrebacken sammen med en rutinert brasilianer og en spilletørst italiener. Videre har vi sliteren Kuyt og teknikeren Yossi på kantene, samt Riera og Babel som kan glimte til. Slik jeg ser det er venstrekanten vår et problemområde så lenge hverken Riera eller Babel finner formen.

Lenke til kommentar
Dere har en av PLs beste høyrebacker, en kurant keeper, ok midtstoppere, en av pls beste midtbanespillere og kanskje pls beste spiss.

 

Svak over hele fjøla blir feil.

 

La meg omformulere meg litt. Vi har en god første ellever, like god som de andre i topp 4, muligens. Vi har to veldig gode midtbanespillere i Masche og Gerrard (Aquilani har ikke bevist noe som helst i PL), Lucas er opp og ned, og jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere han. Torres er blant de beste spissene i verden i form, ingen tvil. Kanskje den beste, selv om det blir vanskelig å si. Midtstopperne er gode, men har vært ræva i år, sikter da spesielt mot Carra. Håper at de skjerper seg. Johnson er rå offensivt. Kuyt er Kuyt, og Babel har vært positiv og Riera skuffende så langt. Benayoun er veldig undervurdert av mange, og har en glimrende spilleforståelse og til tider vill teknikk. God avslutter er han å, men dårlig fysikk og relativt treg i beina trekker en del ned. Savner Pennant (type) på høyrevingen. Venstrebacken ser bra ut, men er urolig hver gang Aurelio er ute for da kan det bety at Dossena på steppe inn ved evt tett kampprogram.

 

 

Tror vi kommer til å slite i år om ikke Aquilani blir en hit. Føler mye står å faller på ham.

Lenke til kommentar
Troppen er ikke tynn. Vi har gode spillere i alle posisjoner. Folkens, i fjor var de fleste enige i at troppen vår kunne konkurrere med de andre topplagene i PL.

Troppen vår er kanskje ikke tynn sammenlignet med lag som f.eks. Wigan, Sunderland eller Stoke, men den er altfor tynn skal vi ha noen reell sjanse på å kjempe om førsteplassen. Kan forresten ikke huske at det var allmen enighet om at vi hadde sterk tropp på lik linje med Chelsea og Manchester United i fjor, det tror jeg bare et fåtall mente. Uansett troppen var bedre i fjor.

Lenke til kommentar

Here comes Johnny :devil:

 

Da var 14 dager lest igjennom på relativt kort tid, har ikke vert så mye liv her nei, men det er kansje ikke så rart.

 

Fikk sett noe av Chelsea kampen, jeg var ikke veldig skuffet. Vi hevet oss betydelig fra tidligere, hadde vi scoret først så hadde det lett kunnet bikke andre veien.

Drogba var den vi forventet han skulle være, tragisk type.

 

Landslagoppholdene har satt sine spor igjenn, vi må bare brette opp ermene og kjøre kamp mot Sunderland. Jeg håper jo virkelig at de nå som får sjansen gir alt i å vise seg fram.

Gleder meg til kamp igjenn :yes:

Se filmen hos Youtube

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Aquaman trente vist med laget. Så goodie, spent på den fyrn. The Greek var vist ikke så alvorlig skadet heller. Blir borte omtrent en månde.

 

Liverpool har forøvrig like mange poeng som United hadde på dette tidspunktet ifjor.

Lenke til kommentar
Guttis is back!

 

Blir fantastisk deilig med PL igjen. Helga er ikke den samme uten.

+1. Siste helga var ganske tørr.

 

Tror dere kommer til å få noen problemer med Sunderland. De er i form, og har en klar fordel av hjemmebane. Dere sliter med skader, og imponerte ikke noe særlig mot Chelsea. Tipper uavgjort.

Lenke til kommentar
Liverpool har forøvrig like mange poeng som United hadde på dette tidspunktet ifjor.

Kan ikke sammenlignes.

 

Du må gjerne utdype, husker ikke helt hvem dere møtte osv. de første åtte kampene i fjor, men ser ikke helt at det er umulig å sammenligne...

Ikke så stor motstand, nei. Bare Chelsea, Liverpool og Everton, alle borte.

Lenke til kommentar
Liverpool har forøvrig like mange poeng som United hadde på dette tidspunktet ifjor.

Kan ikke sammenlignes.

 

Du må gjerne utdype, husker ikke helt hvem dere møtte osv. de første åtte kampene i fjor, men ser ikke helt at det er umulig å sammenligne...

Ikke så stor motstand, nei. Bare Chelsea, Liverpool og Everton, alle borte.

 

Da ser jeg litt av poenget, mente å huske dere møtte en del gode lag, sa vel aldri at dere ikke møtte så stor motstand?

 

Men så har jo vi møtt Tottenham og Chelsea borte + Villa. Selvfølgelig ikke like tøft, men er da i nærheten...

Lenke til kommentar
Troppen er ikke tynn. Vi har gode spillere i alle posisjoner. Folkens, i fjor var de fleste enige i at troppen vår kunne konkurrere med de andre topplagene i PL. I år er det liksom "oh, vi har ikke Xabi, troppen vår suger". Skjerp dere!

 

Vi har en stamme i Reina, Carragher/Agger/Skrtel, Mascherano, Gerrard og Torres. I tillegg har vi en fryktelig god høyreback og et talent på venstrebacken sammen med en rutinert brasilianer og en spilletørst italiener. Videre har vi sliteren Kuyt og teknikeren Yossi på kantene, samt Riera og Babel som kan glimte til. Slik jeg ser det er venstrekanten vår et problemområde så lenge hverken Riera eller Babel finner formen.

Ingen som klager på førsteelleveren i veldig stor grad heller. Men resten av troppen er så tynn at det er jo til å grine av. En skade på Torres da. Hvem skal vi sette inn? Voronin? Babel? N'Gog? Nei, det holder ikke for et lag som vi kjempe om tittelen. Hadde vi brukt to spisser fast hadde vi nok hatt kraftigere krutt, men Torres kan bli skada han også, det har han vist flere ganger. United har Rooney, Berbatov og Owen. Say no more. Kan si AKKURAT det samme om alle andre posisjoner på laget også. Hvem har vi på benken som faktisk er verdt å nevne? Kanskje Babel/Riera/Benayoun, litt avhengig av hvordan man ser på XI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...