Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misforstå meg rett, jeg synes nyhetene på Liverpool.no er greie og saklige, men er helt enig at det er rimelig lav kvalitet på en del av det andre, samt kopforum.

Er innom .no flere ganger daglig, og leser det meste, men er helt enig at det finnes mange bedre kilder til nyheter o.l.

Lenke til kommentar

Vi får se Wh1te. Jeg tror han spiller på reservelagsnivå før han får noen minutter på førstelaget, noe Agger har gjort en håndfull ganger.

Reservelaget i action as we speak. Tipper Eccleston goaller. Han blei det ikke, Pacheco matchvinner på overtid.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Torres med lyskeskade på landslagssamling. Jævlig sjokk. Ikke alvorlig enda, men forundrer meg ikke om han spiller landskampen og er ute i noen måneder etter det. Landskamper er satans verk.

Gillett klar for å selge til prinsen i Saudi Arabia (synes alle der er prinser jeg?). YAY! :D Hadde ikke gjort meg en dritt. Blir vi kvitt Hicks etterhvert også blir jeg fornøyd.

Edit: Håper bare ikke det blir enda mer drakamp om Hicks ikke gir slipp på sin del.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Hva skjer med jævlig død tråd? Ser det er lovord mot denne prinsen på .no. Jeg er sterkt imot å bli en såkalt kjøpeklubb som plukker opp rubbel og bit. Men å bli en klubb med større økonomiske krefter, som etterhvert vi kan tjene inn selv i form av trofeer (forhåpentligvis), så gjør det meg ingenting om vi får litt drahjelp ved å kjøpe et par store navn. En ny stadion er uten tvil noe av det viktigste også.

Håper virkelig Gillett selger sine aksjer! Ser ikke på det som såå usannsynlig med tanke på at vi allerede har gjort avtaler med denne prinsen om akademier både her og der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er vel ikke så mye å skrive om for tiden. Når gutta ikke legger igjen en god nok innsats på banen, har ikke jeg spesielt lyst å bruke særlig mye tid på å legge igjen ord i denne tråden. Det har ingenting med det å være medgangssupporter å gjøre, tvert i mot, men jeg kjenner at jeg bobler av sinne når jeg tenker tilbake på noen av kampene vi har spilt i år. Og da er det bedre å holde kjeft til jeg enten aksepterer at vi har blitt et dårligere lag siden i fjor, eller til gutta viser hvor skapet skal stå.

Lenke til kommentar
Om dere blir en kjøpeklubb som City, så vil Liverpool FC være på toppen av hatlisten min for alltid. :p

Hva skal dere med en ny stadion egentlig? Hvorfor gå vekk fra alle minnene, osv? Spør av ren nysgjerrighet, så ikke angrip meg for å ikke være helt oppdatert. ;)

For å henge med økonomisk for eksempel? En toppmoderne og større stadion enn det vi har nå, vil generere så vilt mye mer cash enn Anfield klarer. Se på Emirates for eksempel.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at det er mye historie knyttet til Anfield, men situasjonen er nok den at vi må fornye oss om vi skal henge med økonomisk som det sies her. Mange av de andre storklubbene sine stadioner rommer titusner av tilskuere mer en Anfield.

Forhåpentligvis kan videreføre atmosfæren og historien fra Anfield videre til en ny moderne stadion med plass til enda flere tilskuere. Arsenal har klart overgangen til Emirates bra og bør være et eksempel til etterfølgelse på denne fronten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Anfield er en rønne med sjel. Jeg har ingen problemer med at vi skal bygge en ny stadion. Det blir for dumt å klamre fast på gamle Anfield i håp om å være mer "ekte". Alt utvikler seg og hvis Liverpool FC ikke ønsker å holde tritt, går det gæli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...