Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns vi skal beholde Rafa i lang tid framover. Gi ham tid og en god slump penger, så vil resultatene komme.

Tid og penger? Hva av det nevnte har ikke Rafà hatt over de årene han har vært på Anfield?

Hvor mange av spillerene holdt mål når Benitez kom til Liverpool i 2004? Ikke mange. Han har ikke fått penger nok til å gjøre laget "godt nok". Det er min mening. Har troen på Rafa.

Sammenlig med United anno 2004-2005. Å du vil se at vår stall ikke akkurat sydet med fantastiske spillere på den tiden heller. Men jeg er enig, Benitez måtte bruke penger. Jeg mener han har kastet mesteparten ut av vinduet. Nå fikk ikke Benitez særlig med penger i år, så hvis eierene forventer resultater så syns jeg synd på Rafa. Men han har hatt både mer enn nok tid og penger til å utfordre toppen. Når sant skal sies var det kun ifjor han nærmet seg særlig, å selv da var det avgjort i praksis ganske lenge før slutt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sansen for å sparke managere så fort det går dårlig, derfor har jeg lenge håpet Benitez selv vil ta sin hatt å gå. Det er selvsagt vanskelig å kritisere en manager som bl.a. har ført oss til to Champions League finaler, men han har selv satt seg i et meget usympatisk lys iløpet av de siste par-tre sesongene, og han viser seg gang på gang veldig usikker i det han foretar seg. Det siste overgangsvinduet er et godt eksempel på det. Jeg klandrer ham ikke for å ha solgt Alonso, for det var vanskelig å unngå uansett. Men når han blir tilbudt gode spillere i retur fra Real Madrid og takker nei til dette fordi han vil ha cash - da forventer man at han har et godt ess i ermet. Men hva er esset? Jo, en italiensk kjeks! Jeg kan nesten garantere at alle dere som har skyhøye forventinger til Aquilani, kommer til å bli meget skuffet. Håper jeg tar grundig feil, men hvorfor bruke så mye penger på en spiller som ikke kan spille før langt ut i sesongen?

 

Når det er sagt, er det likevel for tidlig å avskrive oss enda. Selv om forventningene ikke er skyhøye, har vi "bare" tapt 9 poeng så langt. Det er selvsagt 9 poeng for mye, men de andre lagene taper også poeng og vil tape flere de også. Til sammenligning tapte vi totalt 28 poeng i fjor. Hvis vi klarer å unngå alle disse unødvendige uavgjortresultatene vi fikk i fjor, har vi råd til noen flere tap i år.

Lenke til kommentar

"Liverpool co-owner George Gillett has reportedly claimed that Rafa Benitez is to blame for the club's failings rather than the owners."

 

Vel, finnes det noen beviser for det motsatte? Har Rafa kjøpt spillere som eierne har tvunget på han? (Se bort fra Robbie nå...)

 

Er det eierne som setter opp lagene og styrer treningene?

 

 

Ikke misforstå meg. Timingen er vel det du mener Daniel, det er eg helt enig i. Timingen er jo på nivå med utskjellingen av SAF i fjor...

 

***

 

Innlegg slått sammen.

Endret av wh1te
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
"Liverpool co-owner George Gillett has reportedly claimed that Rafa Benitez is to blame for the club's failings rather than the owners."

 

Vel, finnes det noen beviser for det motsatte? Har Rafa kjøpt spillere som eierne har tvunget på han? (Se bort fra Robbie nå...)

 

Er det eierne som setter opp lagene og styrer treningene?

Eierne har ''tvunger'' Rafa med å vente å hente spillere.(skal jeg tro)

 

Uannsett slik kan man jo ta internt i laget, min gode mann. Ikke gå ut i media, det hjelper ingen.

Stupid americans.

 

Edit: Ah,you double posted. I see.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det virker som LFC har en del å rydde opp i ja...

 

Edit: Må forøvrig være utrolig trist å være med i en supporterklubb som i en artikkel som omhandler klubben ikke klarer å unngå å nevne motstanderen på en fjortisaktig måte og med en svært lite morsom og ikke minst dårlig sammenligning som ikke engang stemmer.

 

Når eg går inn på United.no ønsker eg ikke å lese om Liverpool med mindre det omhandler en kamp som er spilt mot de.

 

My 5 cents...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Det virker som LFC har en del å rydde opp i ja...

 

Edit: Må forøvrig være utrolig trist å være med i en supporterklubb som i en artikkel som omhandler klubben ikke klarer å unngå å nevne motstanderen på en fjortisaktig måte og med en svært lite morsom og ikke minst dårlig sammenligning som ikke engang stemmer.

 

Når eg går inn på United.no ønsker eg ikke å lese om Liverpool med mindre det omhandler en kamp som er spilt mot de.

 

My 5 cents...

 

Henger ikke helt med her, kan du gi noen konkrete eksempler?

Lenke til kommentar
Den dårlige sammenligningen med SAF sin overtid og et eller annet med noen kontrakter i Liverpool.

 

Skjønte forøvrig ikke helt sammenligningen heller...

 

Vet ikke helt om jeg skjønte den selv, men akkurat det jeg postet der er vel mer ment som en blogg/kommentar enn en artikkel.

 

Ellers synes jeg Liverpool.no som regel er flinke til å formidle aktuelle og saklige nyheter.

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Liverpool.no skriver ofte møkkadårlig og jeg er som Jotun heller ikke interessert i å lese hvor mye skribenten misliker SAF, United eller overtidsmålene deres.

Lenke til kommentar

Samme her. .no har noe bra, men jeg får ofte en vond smak i kjeften av all hakkingen på andre lag, og mangel på objektivitet. .tv is tha best. Ofte er det uhorvelig med skrivefeil på .no

 

Forresten:

 

Liverpools neste ligakamp - Sunderland v Liverpool lørdag 17.oktober klokken 16.00 - blir vist direkte på Canal+ Sport 1. Det melder Canal+ på sine nettsider.

 

 

Jeey :D

 

 

Edit: Rafa sier til .tv at Aquilani vil være "fit" fra cirka 2-3 uker og at han trener mye fysisk, men har enda ikke begynt å trene med ball. Trolig vil han spille på reservelaget før han stepper inn på førstelaget vil jeg tro.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror ikke Aqui er innom reservelaget, rett og slett fordi han er god nok til innhopp like etter skade. Det er snakk om å la Lucas spille 80 minutter i stedet for 90. Jeg tror ikke vi dør av den grunn.

 

Det gleder meg at bestekompisen min som er hardcore United-fan kommer opp den helgen og mister kampen sin fordi i mitt hus er det kun LFC som ruller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...