Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvorfor Masche,hvorfor?

Men ikke uventet at Chelsea spilte bedre hjemme på brua. Makan til gode midtbacker.

Yossi kunne godt ha pyntet på resultatet,men ikke idag.

Ting som må fikses

-Gerrard fåkke lov til å ta flere cornere

-Lucas må byttes ut med en bedre(Aquaman kan være riktig mann,men det er sjansespill)

-Liker fremdels ikke soneforsvar på cornere\dødballer.

Enig med Game, Drogba er øverst på hat-lista i Premier League

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fatter begriper ikke hva Lucas gjør på laget. Bidrar med så lite. Alt henger på Aquilani dette året. Slår ikke han til kan vi fort havne utenfor direkte CL plass.

Hvorfor startet vi ikke med isralitten idag? Å Rieira på kant...Stiller en like stor tvil til Benitez som Lucas, begge må "prestere" litt bedre.

Så føler jeg Carragher gjør for mange småfeil. Han er en kvalitetsstopper, men han gjør allikevel kritiske småfeil som er avgjørende. Få Agger innpå som kan bidra litt med offansive passninger, så kan Skrtel ta seg av det defansive. Vi trenger uten tvil passningsstyrke offansivt. Altfor mange angrep går tilbake til vår egen keeper, eller på tvers....

Lenke til kommentar

Latterlig kamp. Surt å bli snytt for en soleklar straffe slik at vi hadde fått initiativet. Hvis ingen skyter Drogba snart skal jeg nesten vurdere det sjæl. Fader å flaut det må være å spille på lag med han. Han hadde vært så uendelig mye bedre om han hadde lagt fra seg den teatralske filminga og grininga. Blir helt latterlig til tider.

Ellers en ganske udugelig dag. Savner en Alonso som kan komme de skikkelig gode pasningene. I stedet har vi Masche og Lucas som har til sammen 0 kreativitet og klarer ikke annet enn å slå superenkle støttepasninger. Nei, Aqui, bli klar NÅ! Forhåpentligvis ser vi han i løpet av et par serierunder. Kanskje på reservelaget før det også? Det tror jeg blir skikkelig forløsende. Lucas og Masche samtidig er ikke oppskriften til suksess hvertfall, det er vel bevist og skrevet ned overalt nå.

Litt mer positivt i forsvar i dag også da. Selv om jeg synes Carra er uvanlig tam på begge scoringene. Jeg synes vi skal begynne asap med å matche Agger og Skrtel sammen. Carra holder ikke mange sesongene til.

Lenke til kommentar
Liverpool MÅ nok slå United om to runder, ellers ser det mørkt ut.

Først ut er sunderland på Stadium of light,det skal være seier.

Lettere sagt en gjort er jeg redd... Dere slipper Richardson hvis det er en trøst da :p

United tapte mot Burnley også. Betydde ikke dermed at vi gjorde det. ;) Men Sunderland kan bli skumle de. Som alle andre lag i PL vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
Det ble i hvert fall ikke baklengs på grunn av slett forsvarsspill på dødball, slik det ellers har vært i år.

Målet til Malouda var jo på defensiv dødball. Carragher har vært usikker som en guttevalp i år, og selger seg totalt i situasjonen med Drogba på siste målet. Apropos, for en jævla kødd. Fotballspillere er de mest tåplige pusekattene som finnes.

Lenke til kommentar
Målet til Malouda var jo på defensiv dødball. Carragher har vært usikker som en guttevalp i år, og selger seg totalt i situasjonen med Drogba på siste målet. Apropos, for en jævla kødd. Fotballspillere er de mest tåplige pusekattene som finnes.

Det er lett å sitte foran TV-skjermen å si det, ikke sant? :)

Lenke til kommentar

Sikter du til siste kommentaren? Skjønner ikke hva du vil, så vet ikke hva jeg skal svare. Spillere på øverste nivå er gjennomsyra av teatralsk oppførsel og over uansett hvilke klubber du ser så har du spillere som griner over alt og ingenting. Skjønner ikke hvor du får hoveringa fra heller forresten. Har selv akkurat spilt med knekt arm (4 brudd) og med gips to dager etter bruddet, og jeg klagde ca. 1% av det for eksempel Drogba gjorde i dag, selv om han er en topptrent 100 kilos muskelbunt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...