Sir Game Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fyfaen jeg hater Drogba. Jeg gjentar HATER! Utrolig men sant, jeg heier litt på Liverpool i denne. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Det jeg og mener, men kommentatorene mener jo tydeligvis at det er en liten dytt, og det da er lov. Endret 4. oktober 2009 av Hamburgesmauet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Klar my ass. 50-50 straffe. Noen dømmer på slik holding,andre ikke. Inn en jøde. ellers er kampen akkurat som jeg antok på forhånd. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Klar mao. Straffe er ikke mer enn et frispark innenfor 16 meter. Feige drittdommer Endret 4. oktober 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hand/albue-dytt i nakkepartiet til Skrtel? Jeg vi kalle det straffe. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Om noen ikke dømmer på det får nå så være. Det er jo uansett en helt klar forseelse som ville 100% sikkert gitt frispark utenfor 16. Er ikke tvil engang om at det burde ha vært straffe. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Soleklar straffe i mine øyne, men dessverre dømmes det altfor sjeldent i slike situasjoner. Bare sånn det er. Ellers er jeg positivt overrasket over denne omgangen. Tror vi kan greie dette! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Skulle vi muligens hatt straffe der når Drogba holder Skrtel nede og sørger for at han ikke kommer til heading? Etter reglene skulle der vært straffe, det hadde lett vært frispark hvis det hadde vært utenfor 16 meter.. Men dommerene nekter jo å dømme straffe på slike situasjoner, håper det kommer seg når de 2 ekstra dommerene kommer bak mål slik at vi kan bli kvitt slik spill.. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ny-y-ydelig takling av Johnson! Han har vært god idag! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Syns det så litt merkelig ut, jeg. Skrtel blir dratt bakover, men faller fremover? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Eller han blir skubbet i ryggen, å faller fremover? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Han blir uansett hindret i å gå opp i duell.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke uventa. På tide og få Riera ut Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Jaja, skakke klage på at Hilario var dårlig om dette resultatet holder seg. Pokker heller, vi vant disse storoppgjørene i fjor... Yay! Benny is back on the field Endret 4. oktober 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva er det tegnet Torres alltid viser når han er missfornøyd? pengetegn? spansk måte å strekke fing på? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Fy faen, Drogba kan brenne.. Han er så utrolig usportselig, blir kvalm av å se på. Forøvrig 100% enig med Tjærnås, mtp hans oppfatning av Drogba.. Endret 4. oktober 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Fy faen for et trykk! Tida renner ut, men gutta skal ha for innsats... Huff, 3 min igjen. Dette går bare ikke. Edit: Der tapte vi, 2-0 Malouda. Chelsea leder PL nå Endret 4. oktober 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Der sto det 2-0 ja...må si at jeg faktisk gir dere litt sympati nå Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 BENAYOUN!!!!!!!!!!! HVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SKJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Utrolig irriterende at vi ikke skaper sjanser eller får til et skikkelig trykk før det egentlig er for seint. Taper jo helt fortjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå