Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke se hvordan det var feilaktig. Første gule kortet fikk han for å sparke bort ballen, det andre for å felle Lucas på 30 meter i stor fart på en overgang.

Felle, faktisk. Steve Coppell forklarer det ganske greit her.

Ikke særlig overraskende at var nettopp Wiley som var dommer i den kampen også.

Latias:

Jeg mener flaks mtp at dere alltid klarer å kave med dere poeng, og spesielt på overtid.

Det blir regnet som flaks å score på overtid, men at Liverpool får dommerhjelp mot Bolton er så klart ikke flaks. :ermm:

Lenke til kommentar

Morsomt på kopforum :D

post-155399-1254607064_thumb.jpg

Dommeren fikk nok høre det i garderoben etter kampen, ja. Manchester United rakk bare å score ett mål på overtid, når de trengte to. Tipper Rudolf Ferguson tok det opp så tydelig med dommeren etterpå at det aldri vil gjenta seg på Mardrømmenes Teater. Dommerskandale, altså.
Lenke til kommentar
Latias:

Jeg mener flaks mtp at dere alltid klarer å kave med dere poeng, og spesielt på overtid.

Det blir regnet som flaks å score på overtid, men at Liverpool får dommerhjelp mot Bolton er så klart ikke flaks. :ermm:

Jeg sa ikke at det ikke var flaks mot Bolton. Vil heller ikke definere at 2 gulekort->rødt kort er flaks. Men det å score mål på overtid er flaks, vil nå jeg si.

Lenke til kommentar

----Reina----

Johnson-Carragher-Skrtel-Insua

--Gerrard--Mascherano--

Kuyt--Benayoun--Riera

----Torres----

Håper på dette laget i morgen, men tviler på at jeg treffer. Velger å sette Gerrard ned fordi jeg er litt usikker på Lucas i en slik storkamp, men er godt mulig at Rafa flytter Benayoun ut til venstre, og setter Gerrard opp og Lucas inn på midten. Gleder meg til kamp :)

Lenke til kommentar

Enig med burgern. Tror vi taper 1-0, og Drogba scorer. Muligens Lampard på straffe. Stiller meg bak ellevern til Termo, vi må gå ut får å vinne midtbaneduellene og tviler litt på om vi gjør det med Lucas/Masch. Dessuten tror jeg Benayoun med sin utforutsigbarhet kan bli et viktig element i vårt offensive spill. Stikkere til Torres osv. Selv om jeg tipper på tap, håper jeg utrolig mye på seier. Hater Chelsea (ca) like sterkt som United.

Edit: Hadde ikke begynt å grine om Babel fikk starte. Tror han kunne gjort det bra.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Men det å score mål på overtid er flaks, vil nå jeg si.

Utd jakta mål hele kampen, ettersom de tidlig kom under. Utd hadde fire cornere de siste 3 minuttene. Alle presset opp for å få mål og alt var med opp på halvdelen for å skyte. Du må revurdere om du vet hva ordet flaks betyr. Slå det opp eventuelt. Det er ikke lett å spille mot United når de jakter scoring. Ei heller Liverpool for den saks skyld. United har en vinnermentalitet som aldri vil dø, og de spiller til dommeren blåser. Om scoringa kommer i 95' eller 85' er irrelevant. Flaks ville isåfall gått på om de fortjener det/går mot spillets gang etc.

Syns begrepet flaks brukes for lett og ofte på dette forumet.

Absolutt alt er liksom flaks.

Utrolig enig.

Lenke til kommentar

Only singing when youre winning ;) Hehe, måtte bare...

For all del, det er sikkelig trøkk i Anfield publikumet når Liverpool byr opp til storkamp. Så jo greit på publikum i går at stemninga på Old Trafford kan være sikkelig shait til tider (som oftest i motgang, forunderlig nok..) den også.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Håper vi starter sånn som dette:

Reina

Johnson-Carra-Skrtel-Aurelio

Mascherano-Gerrard

Kuyt-Benayoun-Riera

Torres

Tviler på at det skjer da Lucas mest sannsynlig kommer til å spille sammen med Mascherano. Tipper han kommer til å bli altfor veik mot Chelsea og vi kommer til å få noe av det samme som vi så mot Fiorentina med null press i midtbaneleddet og vi blir totalt kjørt over.

Synd det ikke er slik mot Hull og Burnley!

Endret av Casual
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...