Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Selv om transfervinduet enda ikke er åpent virker det som om dere har vært litt store i kjeften angående transfermålene deres...

8875537[/snapback]

Kanskje litt tidlig å avkrefte transfermålene enda også, siden det enda er et par uker til overgangsvinduet åpner... :cool:

Når det er sagt, har jeg imidlertid mine tvil om at de aller største "stjernene" vil komme til klubben nå. Det jeg imidlertid håper mest på er å få spillere som passer godt inn i klubben. Blærete stjerner som setter seg selv foran klubben kan vi klare oss fint uten. Og selv om en er "stjerne" i Spania, Frankrike eller andre steder, er ikke det noen garanti for at de vil få det like enkelt i England. Så det viktigste er å handle smart; spillere som passer i klubben - ikke nødvendigvis de største navnene.

Mange, inkludert meg selv, begynner nok å bli litt utålmodige når vi ser andre klubber allerede har sikret seg spillere. Men det er selvsagt mye som kan foregå i kulissene som ikke vi vet om enda. Som sagt er det fortsatt 2 uker til overgangsvinduet åpner igjen... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ventes at rykta starter på igjen for fullt imorra tidlig, etter som Primera ble avgjort ikveld...

8885129[/snapback]

I morgen er den store pressekonferansen også. Gleder meg, selv om jeg tror vi bare får se den nye stadionen.

SI FRA HER OM NOEN FINNER UT NÅR PRESSEKONFERANSEN ER OG MULIGHETER FOR Å SE LIVE!!

Lenke til kommentar

Hehe. :D

Noen som har kjøpt seg Season Review 06/07 da? Har selv fått den for noen dager siden og sett gjennom den. Selv om det ikke ble en sesong som vi håpet, så var det fint å se gjennom alle scoringer i alle kamper og en oppsummering av alt som skjedde. :)

Lenke til kommentar

David Silva, spanjol som nå spiller på Valencia, har gjort en sterk sesong. Tidligere spilt i Celta Vigo og SD Eibar på utlån, veit ikke hvordan det har gått. Spiller bra som venstre midtbane, offensiv midtbane og også som spiss. Har vel spilt en fem-seks landskamper eller noe. Ung gutt også, han er vel bare 21 eller noe tror jeg.

Endret av StevieGod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...