Superparanoid Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Selv om transfervinduet enda ikke er åpent virker det som om dere har vært litt store i kjeften angående transfermålene deres... 8875537[/snapback] Kanskje litt tidlig å avkrefte transfermålene enda også, siden det enda er et par uker til overgangsvinduet åpner... Når det er sagt, har jeg imidlertid mine tvil om at de aller største "stjernene" vil komme til klubben nå. Det jeg imidlertid håper mest på er å få spillere som passer godt inn i klubben. Blærete stjerner som setter seg selv foran klubben kan vi klare oss fint uten. Og selv om en er "stjerne" i Spania, Frankrike eller andre steder, er ikke det noen garanti for at de vil få det like enkelt i England. Så det viktigste er å handle smart; spillere som passer i klubben - ikke nødvendigvis de største navnene. Mange, inkludert meg selv, begynner nok å bli litt utålmodige når vi ser andre klubber allerede har sikret seg spillere. Men det er selvsagt mye som kan foregå i kulissene som ikke vi vet om enda. Som sagt er det fortsatt 2 uker til overgangsvinduet åpner igjen... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg sitter bare å venter på at liverpool kjøper henke larrson :!: , han er den smarteste spissen jeg vet om. Ville vert konge om han kom til liverpool Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Skriveleif, nevermind. Endret 16. juni 2007 av wipy Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg sitter bare å venter på at liverpool kjøper henke larrson :!: , han er den smarteste spissen jeg vet om. Ville vert konge om han kom til liverpool 8877664[/snapback] Nei takk! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer med gårsdagen Stevie G og Alex. Lenke til kommentar
StevieGod Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei. Jeg har nå vært inne i en heavy eksamensperiode, og har fulgt med veldig lite angående ryktene om hvilke nye spillere som skal inn til neste sesong, hvem som skal ut. Hvilke rykter går, og hvilke er sanne? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Eneste jeg kan sette fingeren på at er sant er at Voronin, Lucas og Leto kommer snart Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Er ikke så mange rykter lenger.. Verste stormen har gitt seg, for nå Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det ventes at rykta starter på igjen for fullt imorra tidlig, etter som Primera ble avgjort ikveld... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det ventes at rykta starter på igjen for fullt imorra tidlig, etter som Primera ble avgjort ikveld... 8885129[/snapback] I morgen er den store pressekonferansen også. Gleder meg, selv om jeg tror vi bare får se den nye stadionen. SI FRA HER OM NOEN FINNER UT NÅR PRESSEKONFERANSEN ER OG MULIGHETER FOR Å SE LIVE!! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Også blir vel de nye spillerne presentert Endret 17. juni 2007 av Prebo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Og så blir vel de nye spillerne presentert 8885196[/snapback] Tviler jeg på, men er jo lov og håpe på en overraskelse eller to. La Liga er jo slutt nå, så vi får nok en del rykter i ukene framover. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Mener de vi allerede har sikret oss Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Mener de vi allerede har sikret oss 8885490[/snapback] Da er jeg med. Må bare poste et morsomt bilde som ble postet på kopforumet.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hehe. Noen som har kjøpt seg Season Review 06/07 da? Har selv fått den for noen dager siden og sett gjennom den. Selv om det ikke ble en sesong som vi håpet, så var det fint å se gjennom alle scoringer i alle kamper og en oppsummering av alt som skjedde. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=11513&zone=1 Jaja, som det står skrevet mener de "seriøse" avisene i England at Både Roma og Juve er interessert i Bellamy. Hvis dette er sant får vi håpe på at Liverpool benytter sjansen og selger Bellamy for en god slump penger, eller at de byttehandler og får inn Mancini. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=11513&zone=1 Jaja, som det står skrevet mener de "seriøse" avisene i England at Både Roma og Juve er interessert i Bellamy. Hvis dette er sant får vi håpe på at Liverpool benytter sjansen og selger Bellamy for en god slump penger, eller at de byttehandler og får inn Mancini. 8886431[/snapback] Mancini mot Bellamy? Høres ut som en apprilsspøk Lenke til kommentar
StevieGod Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har lyst på Mancini, Malouda og Silva Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 De to førstnevnte skulle jeg gjerne sett med liverbirden på brystet, men Silva vet jeg lite om. Noen som kan gi en beskrivelse? Lenke til kommentar
StevieGod Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) David Silva, spanjol som nå spiller på Valencia, har gjort en sterk sesong. Tidligere spilt i Celta Vigo og SD Eibar på utlån, veit ikke hvordan det har gått. Spiller bra som venstre midtbane, offensiv midtbane og også som spiss. Har vel spilt en fem-seks landskamper eller noe. Ung gutt også, han er vel bare 21 eller noe tror jeg. Endret 18. juni 2007 av StevieGod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå