Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du var jo rimelig brennsikker om at Liverpool ikke vant mot West Ham,Burnley, Hull og Wigan også da.

 

 

Personlig så ¨håper jeg på 3 poeng,men blir fornøyd med 1.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du var jo rimelig brennsikker om at Liverpool ikke vant mot West Ham,Burnley, Hull og Wigan også da.

 

 

Personlig så ¨håper jeg på 3 poeng,men blir fornøyd med 1.

 

Nå snubla dere stort sett videre med poengene, sterkt, men det blir fort flere tap hvis ikke noe dramatisk blir gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vet ikke om du så Bolton og West Ham kampene,men var mer eller mindre enveiskjørt der også.

Bolton hadde kun to sjanser (tåpelige dødballer),og nettet på de, West Ham ledet ikke en eneste gang iløpet av kampen.

 

Men enig i at Liverpool ikke har spilt opptimalt enda i år.

:)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Dere hadde absolutt ingen kontroll på Zavon Hines fra West Ham og kunne fort hatt en eller to utvist når en spiller som nærmest ikke fikk spilletid på utlån i CCC ifjor lekte seg forbi dere. Spillet deres er ikke i nærheten av der det burde være og dere kan allerede være hektet av før Aquilani kommer tilbake fra skade. Alonso var en enormt viktig spiller for dere og Benitez valgte å avvente angående Barry (som for tiden stråler for City) og endte opp med å tape han og hente en spiller som mest sannsynlig trenger tid til å tilpasse seg både tempoet og fysikken i ligaen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool i år har vunnet kampene mot de dårlige lagene,som de spilte uvagjort mot ifjor. Har tapt to kamper så lang,men united har jo tapt flere kamper enn united to siste sesongene,så lenge liverpool vinner kampene de spiller dårlig\snubbler med seg poeng, så kan det gå bra.

 

Tipper Liverpool spiller sin beste kamp så langt denne sesongen på søndag.

Torres liker seg forøvrig meget godt mot Chelsea, netter ofte.

 

Se filmen hos Youtube

 

Morsom disse Lfc-compilations

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det er riktig som Wisbatov sier at vi er ekstremt dårlige bakover for tiden, men det er bare tull at vi er avhengig av at Torres spiller bra for å få mål. Vi er faktisk veldig offensive og skaper masse sjanser i hver eneste kamp, og scorer masse mål. Unntaket var mot Fiorentina. Dette kommer vi til å revansjere nå. Forrige kamp mot Chelsea endte 4-4, blir det 5-5 nå? Vi lekker jo i begge ender...

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Insua uten tvil. Føler ikke Aurelio har imponert noe.

 

Gleder meg sykt til kampen imorgen. Blir en målrik kamp!

 

Men så har ikke Aurelio fått så mange sjangser til å imponere heller, velger da å se bort fra kampen i midtuken der han spilte sentralt store deler, er som sagt veldig usikker på hva jeg mener, men tror kanskje magefølelsen sier Aurelio.

Lenke til kommentar
Aurelio er 10 år eldre enn Insua. Time to move out the way?

 

Er selv stor fan av Insua, og det er lite som gleder meg mer enn at han endelig har fått sitt gjennombrudd, og jeg tipper han kommer til å blomstre for oss. Er bare litt usikker på hvem av de som bør starte i morgen, kunneblant annet vært kjekt med frisparkfoten til Aurelio. På den andre siden er Insua bedre offensivt, har mer samkjøring med resten av laget og kamptrening. Vanskelig valg i mine øyne.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...