Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

@zu og Baltus, dere kan faktisk se hele kampen/høydepunktene her, lagger noe da. Ivertfall på høydepunktene. Blir aldri VG/Viasat on demand på med i en live kamp.

WB btw zu.

@Jefe :love:

 

@Wis. Joda, vi vet hvor viktig han var. Tror du det er tilfeldig at flere ar mistet troen på Ligagull før sessongen hadde startet?

Jeg har ikke mistet troen, men håpet er større enn troen.

Alt kan skje, vi får se hvordan det blir når Aquilani blir skadefri.

Men poenget mitt er at feks andreomgangen var helt ok. Vi spilte oss til sjanser osv. Hadde 23-73 i ballpossison, selv om det ebbet ut på en 40-60.

Vi må spille med innsats, og som Jefe er inne på, dra fram moralen vi hadde i fjor.

@Gilla joda, latterlig der i 65. Den skal jeg innrømme på strak arm.

Skrtel dro en Agger i går, det er posetivt. Begge situasjoner nevnt over kan sees i linken på toppen.

Veldig spent på om Masche blir klar mot Chelsea, det har selvsagt noe å si for vår del.

 

Edit: Faen med skrivefeil jeg har, helt tragisk.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil ikke si som jeg sa før sesongen startet at salget av Alonso var avgjørende. Dere har scoret flere mål hittil i år en noen gang i Premier League. Alonso er egentlig en ganske traust spiller, bare synd dere har for øyeblikket kun Lucas å erstatte han med.

 

God sagt!

 

Over til noe annet, kampen på søndag mot Chelsea. Hvorfor tror alle her at vi vireklig vil prestere så høyt som dere får det til å bli? Ja Cech er kansje en spiller som bidrar styrken og motivasjonen til Chelsea. Det vil si at Forsvaret dems er svekket, men vi må huske på hvor gode Chelsea er oppover på banen, og når vi i tillegg har et litt rustent Midstopper par, som ikke er i sinn beste form for tiden, tror jeg det vil bli en jevn kamp desverre..

 

Uansett tar vi seieren :)

Endret av BaltusBrun
Lenke til kommentar
Synd Vidic ikke får rødt i dag, mild sagt heldig med dommeren i den situasjonen.

Forbanna tull. Wolfsburg slapp unna kort i to lignende situasjoner, skulle Vidic ha rødt skulle Costa også ha det for hans hindring av Rooney og taklingen han fikk gult for. Noe som hadde vært totalt i skjæring med kampbildet.

 

Forøvrig en av de beste dommerene jeg har vært borti for Engelske lag. Lot en duell være duell, og fikk fart i kampbildet ved og ikke blåse unødig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
WB btw zu.

Takk takk. Var en awesome tur. Litt for mye japser da.

Kjøpte meg Liverpool Cl-hjemmedrakten der nede også, med The Jew bakpå selvfølgelig.

 

Så nettopp Torres-hattricken mot Hull. Vackert, og for en ''lobb'' av Babel. :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Litt for mye japser da.

 

Rart der der :p

Så det var drakt og oppdrive ja.

Den lobben var helt klart beregnet, likefullt imponerende ;)

 

Anyways, im off. Snakkes om 14 dager, du og Jefe får holde fortet i mens.

 

Og ikke bry dere om 50 cent, cause thats all he`s wourth in the end of the day.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=21...mp;parentzone=0

 

 

Fabio Aurelio kan ikke huske å sett Rafael Benítez så sint som i pausen i kampen mot Fiorentina.

- Ja, manageren var virkelig sint. Jeg tror det var på det mest irriterte vi har sett ham, og han hadde helt rett, men egentlig så var vi sinte alle sammen, uttaler Aurelio ifølge Daily Mirror.

 

Bra det er hårføner-tendenser hos Rafa.

Lenke til kommentar
Bra det er hårføner-tendenser hos Rafa.

Satser på at de er forbanna på seg selv i Chelsea-kampen, såpass forbanna at de presser seg til ytterpunktet. Hadde ikke skada om hele gjengen viste hva de duger til, for den Fiorentina kampen er under enhver kritikk. Bare ikke Ivanovic-episoden skjer igjen, pokker heller... når var det sist vi dugde på dødballer?

 

Nei, jeg gleder meg til Chelsea-kampen. Det burde være et helt annet Liverpool-lag mot Drogba & co. At Aquiliani er på vei tilbake er gledelig, og jeg håper han får sitt eget varemerke etterhvert. Styrken til Xabi var jo lissepasninger, og Aquiliani ser ut til å være jækla god på gjennombruddspasninger. Med Torres kan det bli en meget spennende kombinasjon...

Lenke til kommentar
Synd Vidic ikke får rødt i dag, mild sagt heldig med dommeren i den situasjonen.

Når man er inne på dommeravgjørelser, så er det vel greit å nevne at United ikke var heldige med linjedommeren. Det skulle ha stått 4-0, og ikke 2-1 om dommeren hadde gjort jobben sin. ;)

 

Så det veier opp, ja? Greit når det gjelder Man.Utd., ikke Arsenal, Liverpool eller Chelsea?

 

F.eks. du kom inn og snakket jævlig mye om flaks vi Arsenal hadde på tirsdag. Målet veier opp mot hands i straffeområdet, noe som sier at vi skulle ha hatt straffespark.

Lenke til kommentar
Synd Vidic ikke får rødt i dag, mild sagt heldig med dommeren i den situasjonen.

Når man er inne på dommeravgjørelser, så er det vel greit å nevne at United ikke var heldige med linjedommeren. Det skulle ha stått 4-0, og ikke 2-1 om dommeren hadde gjort jobben sin. ;)

 

Så det veier opp, ja? Greit når det gjelder Man.Utd., ikke Arsenal, Liverpool eller Chelsea?

 

F.eks. du kom inn og snakket jævlig mye om flaks vi Arsenal hadde på tirsdag. Målet veier opp mot hands i straffeområdet, noe som sier at vi skulle ha hatt straffespark.

Du snakker om å legge ord i munn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...