Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

-Chelsea slår Liverpool, ikke fordi jeg er en "historieløs wanker"

 

-Men fordi jeg har sett hvor dårlig Liverpool har vært mot hvert eneste lag de har møtt i år (og spesielt de gode) og hvordan de har klart å karre med seg poeng mot de dårlige.

Det er vel nettopp det som er poenget. Vi er i stand til å heve oss mot bedre lag, om det være Chelsea, United eller Gunners. Jeg sier ikke at vi vinner, fordi jeg alltid er pessimistisk mot gode lag, men som game antyder, hva vi har prestert tidligere denne sesongen vil ikke ha en dritt å si i kampen mot Chelsea. Om alle arbeider som Kuyt gjør hver kamp kan vi ta både 1 og 3 poeng.

 

Ang. dagens kamp kan jeg ikke si jeg er overrasket 0over tapet, spådde at Fiorentina kampen borte skulle bli den tøffeste i gruppespillet.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Bruno: Dere har derimot møtt god motstand i år og blitt kjørt, dere kunne umulig undervurdere Tottenham for det de hadde vist så langt tydet på at de kom til å bli et lag å regne med i år. Fiorentina er også et godt lag og dere ble grunnlurt. Ancelotti har kommet inn som Chelsea - manager, en mann som kan det å vinne. Heldigvis skal fotball bli spilt og en av oss kommer til å ha rett når kampen er spilt. Jeg vet meget godt hvordan Liverpool har spilt de siste årene, men jeg vet også at når Liverpool har vært så dårlige (les: Gerrard ute av form, Alonso borte) så er det en god sjanse for at dere gjør det dårlig i år. Jeg tror både Chelsea og United vil komme unna med fire poeng eller mer mot dere i år og at dere fort kan falle utenfor topp fire. Det var det jeg tippet før sesongen og det er det jeg fortsatt mener vil skje. Tapet av Alonso og pre - season prioriteringen vil bli deres fall.

Lenke til kommentar

Hvordan vi presterte mot Tottenham borte i første serierunde ser jeg på som irrelevant. Liverpool slår ikke alle gode lag og taper mot alle dårlige, men vi hever oss ofte mot lag som united og Chelsea og gunners fordi vi vet hva vi møter. Men for all del, jeg forventer ikke seier over chelsea, men jeg jeg er nesten sikker på at de ikke kommer til å rundespille oss hvert fall og at det blir gjevnt og tett, så får vi se da.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Hvorfor skal du ikke se kampen?

 

Lucas kommer aldri til å være outstanding. Typisk Benayoun og Torres kamp, selv om jeg ikke liker å si det.

 

Neida, men det finnes kamper han har spilt helt ok i. Bland annet på Old Trafford.

 

Reiser bort når jeg er på jobben (14 dager), og jobben har blokkert diskusjon.no. Så det er nesten så jeg må vurdere min stilling ;)

 

@Wis:

Det er naivt å tro at Alonso kan fikes alt. Jeg kan feks dra frem 2-0 for Boro i fjor, han spilte hele kampen.

Vi ble totalt overkjørt i første, Alonso hadde ikke hjulpet. Kansje Masche.

 

Godnatt. (likte dere jenta?)

Edit: For Boro selvsagt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at Alonso fikser hver eneste kamp, men det hvilken annen spiller hadde så mye å si som han forrige sesong? Tenk på hvor mange ganger han skaffet motstanderen det røde kortet og tenk på hvordan han styrte spillet. Dere har ikke en eneste spiller som kan erstatte tomrommet til Xabi Alonso. Jeg orker ikke å diskutere hvordan dere gjør det mot Chelsea videre nå. Jeg skal vente og se og la Chelsea tale for seg selv for de kan umulig la et så tafatt Liverpool vinne over dem. Det er noe som må gjøres med Liverpool for det går ikke an for en så stor klubb og gå så lenge uten å vinne et seriemesterskap. Jeg tror vi går mot en trofèløs sesong nok en gang for de røde og at Benitez må ut før neste sesong.

Lenke til kommentar

We're gonna miss you guttorm.

 

 

Kampen i dag var ikke mye å skryte av. Enkelt og greit. Hadde håpet og trodd på uavgjort/seier, men der tok jeg rungende feil. Med litt flaks så hadde vi kanskje tatt poeng, selv om jeg er "glad" vi ikke gjorde det. Så vet spillerne at man kan ikke spille ræva og forvente at man får poeng likevel. Forhåpentligvis går vi ut mot Chelsea slik vi gjorde i kvarten i fjor. Da har jeg troa. Hvis ikke, så går det ille.

 

Er helt enig i det Game sier om sjel i laget (klubben) osv. Tror mange av poengene i fjor ikke hadde gått til oss om vi ikke hadde hatt evnen til og aldri gi opp, og gi alt i hver duell. Spesielt på sesongslutten, der vi var veldig gode, og gikk ut i hundre og helvete fra første minutt. Derfor er det veldig trist å se hvor lite arbeidsvillig, løpsvillig mange av spillerne har vært. Og ikke minst at kvaliteten - spesielt i pasningsspillet - uteblir i starten av sesongen. Godtroende som er for øyeblikket så ser jeg på det som et spørsmål om tid før (hele)laget finner godformen, scorer mål, og at forsvaret ikke er dritt, slik det har vært så langt. Jeg tror at ligaen vil bli veldig jevn i år, slik jeg har sagt mange ganger før, og hvis vi får ting på plass, så kan vi selvsagt vinne den. Men tror det ikke før jeg får se det.

Lenke til kommentar

Først og fremt, jeg har utelukket muligheten for at Chelsea feier gulvet med Liverpool, ikke at de slår dem! At CFC slår Liverpool på brua er fullt mulig.

 

Derimot har historien en tedens til å gjenta seg og jeg tror det skjer igjen. Ergo er min overbevisning at det blir uavgjort eller borteseier.

 

Og Chelsea har sett mye svakere ut under Ancelotti enn de gjorde de to første mnd under Scolari, så fikk jeg nevnt det å.

 

Vi kan godt ha et signatur veddemål. Vil ha med en LFC supporter på lag forøvrig. 2 vs 2 som i United tråden før. Is Jefe up for it?

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Med et slikt ruskete forsvarsspill som det har vært i HELE år, øyner jeg muligheten for at chelsea feire, knuller, maltrakterer, you name it- oss på brua(Kall meg gjerne historieløs,men vi har tapt 3 av 3 hvor vi har møtt et fotballag.). Tidligere har vi vært gjerrige i forsvar og det har vært vårt fremste "våpen" eller styrke.

Nå suger vi balle i forsvar, og Droga&co kan få en fin dag på jobben om ikke gutta tar et balletak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så forøvrig ikke gårsdagens kamp jeg heller(var på et fly over Russland) men er mer eller mindre care angående Cl så langt. Cl har en tedenså ikke engasjere meg før februar(da de tre siste kampene spilles)

 

Enig med Game-boy angående helgens kamp jeg.

Cech spiller ikke for chelsea,og Pool kommer til og spille uber, nesten brennsikker.

Lenke til kommentar
Hei gutta! Jeg fikk ikke sett kampen i går grunnet at du kun sendte Lyon kampen her nede i Frænce overalt. Fikk også stillingen på mobilen. Et grufullt resultat. Hva skjedde? Det må finnes en grunn til at vi slapp inn to mål mot et halv godt italiensk lag som Fiore. Rustent forsvar igjen?

 

 

Halvgodt? Jaja :roll:

 

Dere var for øvrig ræva i alle spillets deler gjennom hele første omgang. Fiorentina sto imot presset som de uten tvil visste at kom i 2. omgang. Midtstopperene deres hadde ikke på noe tidspunkt kontroll på 19 åringen som lekte med dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...