Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har tapt mot all motstand i år. Tottenham,Villa,Fiorentina..... Med engang vi møter et lag med kvaliteter, går det ræva. Midstopperene har vært en krise til nå, og backene dårlige(defansivt) i de "store" oppgjørene, til nå..

 

Edit: Tanken om hvordan Utd,Chelsea og Arsenal kommer til å maltraktere forsvaret vårt svir allerede før kampene er spilt.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Bra av Rafa i dag må jeg si. Voronin inn for Kuyt etter 80 er jo rett og slett en genistrek.

 

Edit: Gleder meg til helga. Vi skal lage mos av Chelsea.

 

Nææææt.

 

Joda det skal vi.

 

Ta ut Kuyt er talentløst, uansett var det for seint siden første målet ikke var kommet er jeg redd. Vi spilte som en haug med dritt i førstomgang, det er noe av det svakeste jeg har sett fra Liverpool.

Det verste er at det er underprestering som jeg spådde. Det er helt blottet for innsats, press, løp, duellstyrke. You name it. Midtbanen lekker som en sil, AURELIO har ingenting på en sentral midtbane å gjøre, håper dere innså det i dag.

Backene lekker også, og gjør livet for Skrtel og Carra enda verre om det ikke var dårlig fra før.

Vi var med de første 10-15 min i første omgang, og det siste 2,5 min. Resten var fullstendig overkjøring.

Ingen kunne fikset dette, det skortet på ALT.

For å si det slik, vi hadde omtrent ikke en jævla målsjans i første.

 

Nå tenkte jeg å dra fram at de som tror Italia kampen blir en walk in the park tar feil, i tillegg leser jeg Mascherano og Bønna har blitt hjemme.

Gerrard må ta noe mer ansvar i morgen.

Bønna var med, men så lite til mr Gerrard.

 

Andre omgangen er helt grei, vi spiller oss til sjanser, men trenger flere for å få gollen. Får foresten et hinsides annulert mål, som drepte det som var igjenn av snu instinktet. Torres gikk sur, tidlig. mja.

Satser på dette var en vekker.

Jeg er skuffet men ikke veldig overrasket. Kommer sterkt tilbake.

Er gruppespill da, slå Lyon klarer vi borte om formen er prikket inn.

Gilla? Filmer de like jævlig i sin egen liga?

Reina får godkjent btw.

Edit2: Offside eller ikke offside. Trodde han som ikke er med i spillet skulle snu og gå bakover omtrent for å bevise dette? Begge er jo på løp, selv om han bremser etterhvert.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gilla? Filmer de like jævlig i sin egen liga?

Regner med du henviser til Jovetic, han opprettholder primadonna-nykkene til en stjernespiller (ilikhet med så mange andre).

 

Når det er sagt så lå deres kjære langflatt utover i det 65 min ;)

 

Edit: Var forøvirg svært få på pub nede i detta inavla stedet hvor jeg bor (Uhm, ihvertfall foreløpig).

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Ja, Viasatondemand. Det har vel vært kun 2 minutter det ikke har hakket hitil i kampen. Nå vet jeg i hvert fall hvor jeg IKKE skal se kamp neste gang

 

Hva med....pub?

 

Han kan jo bo grisgrent til.

Var forresten EKSTREMT fullt på puben i dag, Kan tro om det har noe med Viasat å gjøre.

Kuker!

 

Var stappfullt i første runde da vi spilte mot Besiktas også. Kom horder med folk like før og etter kampstart. Var nok ikke så mange som hadde fått med seg at kampen ble sendt på en forbanna betalingskanal.

Lenke til kommentar
Snipp

Det var 2 situsasjoner, den ene hvor han kaster seg når det ikke er kontakt, den andre når han springer inn i leggen til Bønna? og faller som han skulle vert skutt.

Hvem det var husker jeg ikke, kan ha vert 2 forskjellige.

Uasnett så var det veldig til filming, og det provoserer meg så j****** med Italienere. Divardonna, ikke primadonna.

 

For det første, han er ikke min kjære. For det andre, jeg har aldri benektet at han faller lett noen ganger, for det tredje kan jeg godt vurdere situasjonen om du har en link. Jeg husker den ikke, (fylte på glasset rundt den tiden).

Lenke til kommentar
Var stappfullt i første runde da vi spilte mot Besiktas også. Kom horder med folk like før og etter kampstart. Var nok ikke så mange som hadde fått med seg at kampen ble sendt på en forbanna betalingskanal.

Utrolig irreterende, da de aldri er å se ellers. Hadde det vert Fans av laget som spilte enda til. Vell, de har vell retten som oss andre.

 

EDit: Ser jeg skulle ha editet. Er litt oppspilt :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Regner med du snakker om Jovetic nå, og det finnes flere eksempler på filming iløpet av kampen. Mitt poeng var bare at dette er nokså standard for driblekåte spillere.

Tror du helt seriøst må begynne å se deg litt rundt om på denne planeten, det er på langt nære bare Italienere som bidrar med filming - Derimot blir det tydliggjort mer hos Italienere iform av, klysete (Uhm, herlige) kroppsspråk :)

 

Har ikke link til den eksakte situasjonen, men det kommer sikkert noen Highlights, men kjenner jeg Engelskmenn rett, så overser de tilfeldigvis den situasjonen ;)

 

 

 

Anyway, en seier for Italia! :D

 

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Jovetic filmer/faller ikke noe lettere enn deres egen Captain Fantastic. Jovetic var forøvrig fantastisk som han er på sitt beste og en av grunnene til at jeg liker Fiorentina. Dere var dårlige i dag, og sånn det ser ut nå så var tapet av Alonso et gigantisk tap for deres del. Hvis dere fortsetter på samme måte så vil dere få betale mot alle de tøffe lagene i år.

 

EDIT: Som Gia nevner så er det jo også standard for driblekåte spillere, og du finner nok av spillere som faller lett i England også. Torres, Rooney, Gerrard, Lennon, Robinho er alle spillere som legger seg.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

De filmet over alt overmål, det var poenget. Jada, jeg sa akkurat det samme om Engelskmennene.

Lol, Alonso kunne ikke ha fixet førsteomgangen. Kansje kommet mer til sin rett i andre, men der hadde vi sjansene, men var for inneffektive.

"Skrtel drar seg overraskende fri inne i feltet og sender fin passning til Torres" ja jeg satt bare å måpte :D

Hvordan kunne du bomme der Torres ? :(

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Haha, dersom noen tror for en femmer at Chelsea kommer til å knuse Liverpool i helga vil jeg bare si at de er historieløse wankers. Liverpool har siden jeg har sett engelsk fotball ALLTID hatt endel sånne kamper. Det er grunn til at mange av oss mener Liverpool er et kjedelig fotball-lag for nøytrale. Det kun det siste året LFC har vært "utavdegsjæl" i perioder.

 

Tipper Liverpool vinner i helga jeg. Det hadde vært VELDIG typisk LFC, akkuratt som det hadde vært typisk United. I motsettning til lag som CFC eller City, som fort hadde kollapset i samme situasjon, har disse klubbene en så lang historie og kultur på å svare når det ser stygt ut, at det ikke kan sies å være tilfeldig.

 

Jeg tror at om Chelsea hadde hatt de samme spillerne som Liverpool, ville CFC vært et mye dårligere lag. Forklar det den som kan, men jeg tror "sjel" (vanskelig å forklare) har mye mer å si enn folk tror.

Lenke til kommentar
Haha, dersom noen tror for en femmer at Chelsea kommer til å knuse Liverpool i helga vil jeg bare si at de er historieløse wankers. Liverpool har siden jeg har sett engelsk fotball ALLTID hatt endel sånne kamper. Det er grunn til at mange av oss mener Liverpool er et kjedelig fotball-lag for nøytrale. Det kun det siste året LFC har vært "utavdegsjæl" i perioder.

 

Tipper Liverpool vinner i helga jeg. Det hadde vært VELDIG typisk LFC, akkuratt som det hadde vært typisk United. I motsettning til lag som CFC eller City, som fort hadde kollapset i samme situasjon, har disse klubbene en så lang historie og kultur på å svare når det ser stygt ut, at det ikke kan sies å være tilfeldig.

 

Jeg tror at om Chelsea hadde hatt de samme spillerne som Liverpool, ville CFC vært et mye dårligere lag. Forklar det den som kan, men jeg tror "sjel" (vanskelig å forklare) har mye mer å si enn folk tror.

 

Ingen signatur for tiden? Jeg er villig til å vedde "Signatur vs Signatur" i en uke på at Chelsea slår Liverpool, ikke fordi jeg er en "historieløs wanker" (må du alltid ha brodden ute, Gameboy :love:?), men fordi jeg har sett hvor dårlig Liverpool har vært mot hvert eneste lag de har møtt i år (og spesielt de gode) og hvordan de har klart å karre med seg poeng mot de dårlige. Jeg satt å så Liverpool kampen mot Hull i reprise tidligere og så gang på gang hvilke overgangsmuligheter og sjanser Liverpool tillot Hull og komme til og som de lar alle lag få komme til og humret for meg selv, for jeg vet at lag som Fiorentina/Chelsea/Arsenal/United/City/Tottenham vil ta disse sjansene og omgjøre de til store sjanser.

 

@Guttorm: med Alonso hadde dere en mann dere kunne sentre ballen til konstant. En som kunne styre spillet for dere og kontrollere tempoet i kampen. Han var på mange måter den spilleren alle på laget kunne stole på. Forsvaret slo til han når de var i trøbbel, angrepet ga han ballen når de ikke visste hva de skulle gjøre, han var uvurderlig.

 

EDIT: Chelsea har til og med Ancelotti så jeg er definitivt keen på å "Signatur mot Signatur" bet.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...