Hamburgesmauet Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Det er ikke akkurat god kvalitet på streamen heller, om man velger å få den over på TVen. Hadde kvaliteten vært bedre så skulle jeg heller skjønt 79,- kroner, men synes virkelig ikke bildekvaliteten rettferdigjør prisen. Men vil jo selvfølgelig se kampen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Ja det er blitt en stygg utvikling. Håper Viasat priser seg laaangt ut og taper grisemasse pæng på dette rotet. CL er alt for få kamper med alt for langt mellomrom til å spandere på seg Viasat Fotball som en ekstra kanal. Fullstendig enig. For en som meg (som har Canal Digital) er det totalt uaktuelt å skaffe viasat- pakke med Viasat Fotball kun for å få sett noen utvalgte CL- kamper. 50kr kunne jeg tålt, men når det nærmer seg 100- lappen blir det for drøyt. Var det ikke 49,- for en stund siden? Neii, dette går feil retning.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 VoD var 49 kroner kampen før ja. Var et ran da, og nå er det et statskupp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Ja det er blitt en stygg utvikling. Håper Viasat priser seg laaangt ut og taper grisemasse pæng på dette rotet. CL er alt for få kamper med alt for langt mellomrom til å spandere på seg Viasat Fotball som en ekstra kanal. Problemet er at folk ikke får sett kampen, og da er eneste løsning å betale 79,- pr. kamp eller 200,- i måneden. Da er det mange som benytter seg av dette, og Viasat tjener penger på det. Tviler sterkt på at de taper så veldig på dette, for det er folk som gjør alt for å få sett kampene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Viasat - pakken er i og for seg grei hvis du har lyst på TV1000 i tillegg, men litt snålt at det ikke selges en sportspakke/Viasat Fotball for seg selv. EDIT: og som Latias nevner så er det noen som er desperate etter å få med seg kampene, og jeg ligger i den kategorien. Det er også helt nødvendig med Viasat hvis jeg skal få med meg FA - Cupen på tv. Endret 29. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Slipper hvertfall jævlig mange minutter med slitsom reklame på Viasat Fotball da. Deilig. Men absolutt ikke verdt penga for et par CL-kamper og muligens en landskamp i ny og ne. Tror Viasat skyter seg selv i foten med dette. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Ja det er blitt en stygg utvikling. Håper Viasat priser seg laaangt ut og taper grisemasse pæng på dette rotet. CL er alt for få kamper med alt for langt mellomrom til å spandere på seg Viasat Fotball som en ekstra kanal. Problemet er at folk ikke får sett kampen, og da er eneste løsning å betale 79,- pr. kamp eller 200,- i måneden. Da er det mange som benytter seg av dette, og Viasat tjener penger på det. Tviler sterkt på at de taper så veldig på dette, for det er folk som gjør alt for å få sett kampene. Hvis de ikke kjører reklame på viasat fotball så må de vel nesten tape. For fanatikerne er i mindretall. Massene som såg CL uten å brenne for det gidder ikke kjøpe VF. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Det hakker noe helt for jævlig! Faen har jeg betalt for her!? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Hakker betal- streamen? Får sett kampen jeg og, på et "annet" sted Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Ja, Viasatondemand. Det har vel vært kun 2 minutter det ikke har hakket hitil i kampen. Nå vet jeg i hvert fall hvor jeg IKKE skal se kamp neste gang Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Det var en dårlig offside linje. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Dette lover ikke godt, verken for tippingen min eller laget. Fy faen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Fy faen for en elendig start. Klarer ikke tre trekk på rad. Bytter mp gjøres her om vi skal redde skinn. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Og der ble det 2-0, Jovetic igjen. Vi blir eid av en monteregrisk 19-åring, kanskje han ikke er så dyr? Venstre flanke og spiss, kunne ikke skada lissom... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Lekestue Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Like greit jeg ikke ser kampen forstår jeg. Forsvarspillet som svikter? Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Hvorfor i helvete løper de ikke? Tror ikke jeg orker å se denne kampen hvis vi spiller så begredelig som nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Like greit jeg ikke ser kampen forstår jeg. Neida, artig kamp! spillet som svikter? Ja Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Riera inn for Benayoun og Babel inn for Aurelio. Kuyt på høyre, Riera på venstre, og Torres med Babel bak seg. Evt hive Babel inn på en ving, eller spille med to spisser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå