Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det er blitt en stygg utvikling.

Håper Viasat priser seg laaangt ut og taper grisemasse pæng på dette rotet.

CL er alt for få kamper med alt for langt mellomrom til å spandere på seg Viasat Fotball som en ekstra kanal.

Fullstendig enig. For en som meg (som har Canal Digital) er det totalt uaktuelt å skaffe viasat- pakke med Viasat Fotball kun for å få sett noen utvalgte CL- kamper.

50kr kunne jeg tålt, men når det nærmer seg 100- lappen blir det for drøyt. Var det ikke 49,- for en stund siden? Neii, dette går feil retning..

Lenke til kommentar

CL er alt for få kamper med alt for langt mellomrom til å spandere på seg Viasat Fotball som en ekstra kanal.

Problemet er at folk ikke får sett kampen, og da er eneste løsning å betale 79,- pr. kamp eller 200,- i måneden. Da er det mange som benytter seg av dette, og Viasat tjener penger på det. Tviler sterkt på at de taper så veldig på dette, for det er folk som gjør alt for å få sett kampene.

Lenke til kommentar

Viasat - pakken er i og for seg grei hvis du har lyst på TV1000 i tillegg, men litt snålt at det ikke selges en sportspakke/Viasat Fotball for seg selv.

EDIT: og som Latias nevner så er det noen som er desperate etter å få med seg kampene, og jeg ligger i den kategorien. Det er også helt nødvendig med Viasat hvis jeg skal få med meg FA - Cupen på tv.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Problemet er at folk ikke får sett kampen, og da er eneste løsning å betale 79,- pr. kamp eller 200,- i måneden. Da er det mange som benytter seg av dette, og Viasat tjener penger på det. Tviler sterkt på at de taper så veldig på dette, for det er folk som gjør alt for å få sett kampene.

Hvis de ikke kjører reklame på viasat fotball så må de vel nesten tape. For fanatikerne er i mindretall. Massene som såg CL uten å brenne for det gidder ikke kjøpe VF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...