Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, heldigvis er United betydelig mye mer kollektivt enn at det trengs. Selv uten Ronaldo så viser de at de klarer å score nok mål. Og man er ikke helt avhengig av en spiller som bøtter inn. Rooney kan bli en slik spiller og han viser mer og mer tendenser til å bli en målscorer. Han er bare 23 enda.

Mulig du tenkte jeg skøyt meg selv i foten der et øyeblikk med tanke på Torres. Men vi beviste faktisk også utrolig god kollektiv fotball i fjor, da vi scoret mest selv med Torres ute i 2 lange perioder.

Gerrard scoret mye da, samt Bønna og Kuyt.

Rooney blir nok veldig viktig viktig for dere i år, det har han jo vist allerde. Nettopp derfor trakk jeg frem ulempene som kan komme om han går ut med skade her tidligere.

 

Eccleston også, gålla jo 2 mot blackburn her nylig.

 

Han håper jeg å se i CL :)

 

Når det kommer til spilletid så har jeg en viss faith i Benitez at han vet best, selv om jeg også kan bli frustrert noen ganger.

post-10572-1254219042_thumb.jpg

:D Noen som kjenner seg igjenn, neida :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal flytte tirsdagskampen fra Viasat4 til fotball, nå må jeg se den på viasatondemand, og ender vel opp med svensk kommentator, slik jeg gjorde sist jeg så kamp gjennom viasatondemand.

Du har svaret der. De tullingene vil at folk skal kjøpe kampen på VoD, eller kjøpe seg VF. Dette gjør de for å tjene penger.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal flytte tirsdagskampen fra Viasat4 til fotball, nå må jeg se den på viasatondemand, og ender vel opp med svensk kommentator, slik jeg gjorde sist jeg så kamp gjennom viasatondemand.

Du har svaret der. De tullingene vil at folk skal kjøpe kampen på VoD, eller kjøpe seg VF. Dette gjør de for å tjene penger.

 

Såklart. Og det mest irriterende er at i boretslaget jeg bor i, tilbyr de ikke viasat Fotball som enkeltkanal, så man må kjøpe hele pakka, til irriterende 200 kroner i måneden. Blir jo flere tusen kroner i måneden om man skal få med seg all fotballen.

Lenke til kommentar

Håper på relansering av Jon Blund med:

Alle barn (små og store) har rett til å se CL.

 

Har du mulighet til å se den på pub eller lignende?

Vi må lære oss og si ifra, mulig det ikke hjelper, men da har vi ivertfall ikke sittet stille å sett på. Alle skulle ha sendt mail til Viasat og sagt hva vi mente om flyttingen. Jeg har allerde gjort det.

 

Jeg mener ikke all fotball bør være gratis, men akkurat CL burde man få sett altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...