Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi mistet Ade uten at noen stjernespisser kommer inn, thats it. Samme gjelder Man.Utd. med C.Ronaldo, så jeg vil si at alle opplever det samme. Bortsett fra Man.City som kjøper alle stjernespillere som tenker på $$.

 

Deres spillere i benken er mer enn god nok, det synes jeg ihvertfall. Kan se potensial hos dem, men de har ikke per idag fått nok spilletid til å utvikle seg. Mye inn og ut. Men det er jo meninger som er delt i baken om det :)

 

Det får vi ta det som kommer :) Det kan gjerne bli Topp5, men det blir ihvertfall ikke topp3. Arsenal er ikke et smålag, de kom til semifinal i CL&FA ifjor

 

 

Kul video :) Diss tegningene er veldig fine å se på :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Håper vi ikke tar for lett på kampen i kveld, det har straffet seg før i CL, og erfaringsmessig har vi en smell eller to i gruppespillet, og frykter det kommer en senere i kveld.

Man ville vanligvis være høyt oppe etter 6-1 over Hull og at scoringsformen er, som i fjor inntakt, men jeg vil tørre og påstå at spillet -til nå- i år har vært svakt. Hull kampen var relativt svak og Torres-hattrick redda oss, etter de tre måla virket Hull veldig resignert.

 

Laguttaket i kveld vil selvsagt være avgjørende hvorvidt Jew er klar eller ikke, er han det trekkes nok Steven ned sammen med Lucas og Jew bak Torres, let's hope so.

 

1-1 tipper jeg, Kuyt!

Lenke til kommentar
Snipp

 

Jo jeg forstår det. Men mistet dere 3-4 førstelagsspillere?

Dere mistet Abe ja, men dere har jo både Dansken og Russeren i tilegg. Verre for oss om man tar bort Torres.

Egentlig flier jeg litt av United som solgte Tevez, blir Rooney skadet kan det fort minke på målene. Alikevell har de forsatt Berba, samt de fikk inn Owen. Alle vet han kan score mål. Og Valencia.

 

Babel er god nok nå, men har ikke vert det på lenge.

Aruelio, Kyriakos, N`Gog og Voronin. Er ikke akkurat noe man skjelver i buksene av. Så hvor god den benken er kan vell strengt tatt diskuteres.

Så en nye en her en dag, smaken er som baken. Full av dritt :p

 

@Smaagal

Tror ikke vi undervurderer i denne kampen, men heller underpresterer. Enig i det du sier og jeg har trukket fram flere ganger at spillet har vert svakt. Men vi liker oss jo i Europa og hever oss der.

Vi trenger ikke vinne både borte mot Lyon og borte i kveld, så 1-1 holder jo egentlig.

Litt usikker på motstanderen for øyeblikket, kansje like greit å vinne mot Lyon.

Lenke til kommentar

Bendtner? Han er fortsatt bare en talentspiller, 21år. N'gog er jo bare et år yngre. Voronin, han har jeg alltid hatt sans for. Jeg tror at han må bare tilpasse seg først, som Babel. Ikke inn og ut som sagt, det funker ikke. Ikke i øyene mine.

 

Husker du Denilson og Song som var 20 og 21år ifjor? Ingen skjelver av dem i begynnelse, men nu har de tatt en stor skritt framover fordi de har fått mye spilletid(Som da Song fintet bort 4 liverpoolspillere samtidig da det ble 4-4 mellom oss.). Spesielt i denne perioden vi spilte omtrent kun avgjort, 8avgjort på kort tid. Som fikk til å falle langt ned til 4plass, langt bak dere. Bentiez er en kanskje god manager, men tålmodig har han ikke. N'gog blir stor, samme gjelder Spearing(20år). Det tror jeg. Han trenger mye spilletid, det trenger de andre også.

 

Så jeg tør å påstå at banken til Liverpool er mer enn god nok, men trenger kanskje spilletid? :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Egentlig flier jeg litt av United som solgte Tevez

 

Bare flire du. Ingen i United som har solgt noen som heter Tevez.

 

Var en Judas som gikk til City uten at United kunne gjøre en dritt med det.

 

Når det er sagt så er det nok av målscorere utenom Rooney. Se bare hva reservelagsspillerne våre gjorde for klubben i fjor.

Lenke til kommentar

det er riktig som Jotun sa, de har mange lovende, unge spillere :) 4 spillere som har potensial å bli blant de beste spisser :)

 

 

Dalglish, så lite tro du har på deres egne unger. Spearing blir god, som sagt, hvis han får nok spilletid. Dessuten har han jo sleit litt med skader som hindrer ham å utvikle så tidlig, men det er aldri for seint :)

Lenke til kommentar
Snipp.

 

Dere har en egen evne til å få fram unge spillere, det har det skortet på hos oss. Orker ikke ta hele den suppa om igjenn nå.

Har ikke tenkt over at han er så ung, men han virker sterk og god, så det er bare å la ham spille.

Babel igjenn, vet ikke om jeg orker det heller. Altså han spilte utrolig mye i fjor, selv om ikke alle kampene var fra start. Han var helt ræva, mest opptatt av å syte og klage.

Nå konsentrerer han seg om å spille fotball, og det går da også meget bedre.

Mulig benken trenger spilletid, men taper vi en kamp med noen av disse på banen blir Benitez hudflettet for å ha hvilt førstelags spilllere.

Kontinuitet i førstelaget er også viktig, kansje derfor dere har slitt litt i det siste for alt det jeg vet.

Når det gjelder Voronin er jeg usikker på om han noen gang kommer til å passe inn, men han er ikke en håpløs fotball spiller på noen måte. Virker som N`Gog kan bli bra ja, men mangler litt på teknikk og styrke enda.

 

Bare flire du. Ingen i United som har solgt noen som heter Tevez.

Var en Judas som gikk til City uten at United kunne gjøre en dritt med det.

Når det er sagt så er det nok av målscorere utenom Rooney. Se bare hva reservelagsspillerne våre gjorde for klubben i fjor.

Var kansje feil ordvalg i farten, men jeg er overbevist om at United kunne sikret seg Tevez om de ville. Alex har nå jammen en egen evne til å komme på kant med spillere.

Joda, de puttet noen viktige mål, så vi får se. La forøvrig ikke så veldig merke til dem i Reservelagskampen mot oss. Vi vant etter en hel omgang med 10 man, dog presset dere på slutten.

Lenke til kommentar

Pacheco og Nemeth.

Det er to av de mest lovende vi har i klubben for tiden.

Pacheco er 17 år, og har strengt tatt ikke fått spilt en dritt, Rooney spilte PL som 16(17?) åring, same med Fabregas.

Nemeth lånes gang på gang ut og det gjør meg kind of pissed. I kamper som mot Hull forrige runde når vi allerede hadde vunnet kampen kunne han fått ~20min. I tillegg er han 20 eller 21 år, og har ikke allverdens tid.

Lenke til kommentar
Var kansje feil ordvalg i farten, men jeg er overbevist om at United kunne sikret seg Tevez om de ville.

 

United kunne ikke beholde Tevez, fordi han krevde å få spille uansett koss dårlig han spilte. Hvis ikke så hadde han rett å bli sur. Pluss at det stod en kødd og viftet med noen pundsedler rett borti gata. Fyren er scum. Pengedust.

 

Alex har nå jammen en egen evne til å komme på kant med spillere.

 

Ja. Når stjernene spiller dårlig så får de ikke spille, og så kommer de på kant med SAF. Sånne typer ønsker ikke eg i United allikevel. Men når Tevez gikk hadde eg igrunn håpt på et skikkelig innkjøp. Owen var ikke akkurat i min kikkert ;)

 

 

 

Men der er jo SAF genial igjen. Han lar spillere få sjansen.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
snipp.

Det er mulig du har rett i det du sier om Tevez, men uansett mener jeg det også er momenter som vi ikke vet om. Et godt eksempel på vår side er Keane, Benitez og Parry sagen.

 

Alex er en god trener, det er det ingen tvil om.

Som du sier der, når både Tevez og Ronaldo for ut porten virker erstatningen noe tynn, det er det jeg "flier" av. Som Liverpool supporter mener jeg. Og at et klassekjøp kunne vert på sin plass, har dere egentlig hatt en superspiss siden Nistelrooy?

 

Ang. Owen, så hadde vel han i utgangspunktet lyst til å komme til Liverpool. Men dere ville ikke ha han.

Det sies så. Owen hadde allerde mistet statusen hos en del supportere etter han for til Real, (enda en pengegrisk snik) om Benitez ikke var spesielt gira gjorde nok ikke det saken bedre. Alex gamlet og tok inn Owen, er jo verdt det bare for å irritere fettet av oss. Så får tiden vise hvor lurt det var, foreløbig ser det jo ikke halvdumt ut.

 

Pacheco og Nemeth.

Det er to av de mest lovende vi har i klubben for tiden.

Pacheco er 17 år, og har strengt tatt ikke fått spilt en dritt, Rooney spilte PL som 16(17?) åring, same med Fabregas.

Nemeth lånes gang på gang ut og det gjør meg kind of pissed. I kamper som mot Hull forrige runde når vi allerede hadde vunnet kampen kunne han fått ~20min. I tillegg er han 20 eller 21 år, og har ikke allverdens tid.

Er litt usikker på hvorfor disse holdes utenfor foreløbig, jeg tror det har noe med at det er en såpass fysiskt liga, og at det enda skorter litt på begge der. Men de kommer nok. En jeg gleder meg til å se mer av er David Amoo.

Lenke til kommentar
snipp.

Det er mulig du har rett i det du sier om Tevez, men uansett mener jeg det også er momenter som vi ikke vet om. Et godt eksempel på vår side er Keane, Benitez og Parry sagen.

 

Alex er en god trener, det er det ingen tvil om.

Som du sier der, når både Tevez og Ronaldo for ut porten virker erstatningen noe tynn, det er det jeg "flier" av. Som Liverpool supporter mener jeg. Og at et klassekjøp kunne vert på sin plass, har dere egentlig hatt en superspiss siden Nistelrooy?

 

Nei, heldigvis er United betydelig mye mer kollektivt enn at det trengs. Selv uten Ronaldo så viser de at de klarer å score nok mål. Og man er ikke helt avhengig av en spiller som bøtter inn. Rooney kan bli en slik spiller og han viser mer og mer tendenser til å bli en målscorer. Han er bare 23 enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...