Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjer med at West Ham punger ut for spillere mens vi nøyer oss med billigkjøp. de har vel ikke noe mere penger enn vi?

8867580[/snapback]

Igjen, vær tålmodig! Jeg begynner ikke å svette før La liga er ferdigspilt. Så forøvrig et rykte på thisisanfield om at det skulle komme to store navn førstkommende tirsdag, fyren ville ikke ut med navna så det er antagelig bare piss..

Lenke til kommentar
Skjer med at West Ham punger ut for spillere mens vi nøyer oss med billigkjøp. de har vel ikke noe mere penger enn vi?

8867580[/snapback]

Igjen, vær tålmodig! Jeg begynner ikke å svette før La liga er ferdigspilt. Så forøvrig et rykte på thisisanfield om at det skulle komme to store navn førstkommende tirsdag, fyren ville ikke ut med navna så det er antagelig bare piss..

8868242[/snapback]

Tålmodig? Når Rafa har gått ut å sakt at det må handles raskt for at en skal klare å sikre seg de spillerne en ønsker, og dette ikke skjer, så blir en litt skjelven..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Men hva om de spillerne han ønsker spiller i La liga? Og på et av topplagene? Sier seg selv at det ikke er aktuelt med forhandlinger der når innspurten er såpass spennende og viktig som den tross alt er. Også kan det jo kanskje hende at man forhandler litt i hemmelighet for at ikke prisen på de aktuelle spillerne skal skyte i været?

Men for all del, bare svett. Jeg slenger meg på skeptisismebølgen dersom det ikke skjer noe drastisk etter den nevnte serien er ferdig.

Lenke til kommentar

Mye whining om trege kjøp. Antar de fleste sitter og skjelver litt etter at Man Utd henta inn 3 så profilerte spillere, så kjapt. Antar også at alle Man U vennene deres snakker konstant om hvor SYKE disse er.

Men ha troen på Rafa. Man U sine kjøp var nok planlagt i god tid, ikke kjøp som ble gjort fort og freidig. Rafa kan godt dra fram en slik 3 kløver også, han er jo kjent for å ikke presentere planer før de er sluttført!

OG vist det da viser seg å vere 2-3 La Liga spillere, så blir nok det bra. Om det er Eto'o eller Milito som kommer får bli opp til Benitez. Han velger nok ikke Eto'o pga det store navnet, enda mange her inne vinne ønsket det!

Rafa sin transfertaktikk er vell kjent; "Ikke overpris, og ikke store navn. En ok pris betales, samt spilleren skal passe perfekt inni hans system".

In Rafa We Trust!

Lenke til kommentar
Rafa sin transfertaktikk er vell kjent; "Ikke overpris, og ikke store navn.

8871579[/snapback]

Tull. Selvfølgelig er han ute etter store navn nå som han har penger til å jakte på dem. Også er det vel strengt tatt ingen som er interessert i overpris..

Lenke til kommentar
Rafa sin transfertaktikk er vell kjent; "Ikke overpris, og ikke store navn.

8871579[/snapback]

Tull. Selvfølgelig er han ute etter store navn nå som han har penger til å jakte på dem. Også er det vel strengt tatt ingen som er interessert i overpris..

8871740[/snapback]

Trur du missforstod meg, selvsagt vil han ha STORE navn, men han vil ikke kjøpe spillere på grunn av de store navnene.

Men ser ut som hyenene får mat snart:

http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0

Lenke til kommentar

Selv om det ikke er den mest seriøse sida så er det hvertfall noe: http://www.worldcupengland2018.com/getstory.php?storyid=29

It’s believed Kia Jorbachain has sealed a 32 million deal that will take Hammers favourite Tevez to Anfield.

Håper vi får vite mer om transfersommeren under pressekonferansen på mandag.

Gratulerer til vår kjære StevieG! Trodde de allerede var gift jeg, men tydeligvis ikke. Igjen; gratulerer! :fun:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Sannsynligheten for at et "nyrikt" Liverpool henter er 40-årig tidligere Man Utd spiller er heller liten skal jeg si deg. Har også svært liten tro på at Benitez lokker Eto'o til Anfield. Eidur Gudjohnsen eller Darren Bent derimot...

Selv om transfervinduet enda ikke er åpent virker det som om dere har vært litt store i kjeften angående transfermålene deres...

Lenke til kommentar
Teddy Sheringham trenger klubb. Kanskje dere endelig klarer å skaffe dere en spiss som putter.

8875298[/snapback]

Det hadde jo vært hyggelig det da. Også kan vi få Shearer på banen igjen med det samme så blir det knallbra! Takk for godt tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...