guttorm Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg med andre har uttalt at vi er skeptisk til at han er Iitaliener Nei jeg husker ikke alt, men mente du sa han var god ja. Blowe alt og blowe at. Vi har solgt for mer en vi har brukt, så i realiteten(økonomisk sett) har vi ikke brukt noe på spillere. Jeg bare henviser til det jeg sa tidligere, Benitez har fått kritikk når han ikke kjøper bra nok spillere. Når han handler dyre spillere så er det også galt. Det skal ikke være lett. Ja de var dyre, men sånn er det nå når man skal handle klasse. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Bra lesing de siste sidene her. Spesielt innleggene til Game og guttorm. En del der som var vært å lese fra begge kanter. Mens vi er inne på temaet om eiere. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=21...mp;parentzone=0 "Vi søker for øyeblikket å kjøpe 50% av aksjene i klubben som nå sitter med en gjeld på £245M", blir Prince Faisal bin Fahd bin Abdullah sitert i Al-Riyadh. "Transaksjonen, som er nære ved å bli fullført, vil være verdt 200 til 350 millioner pund.?"En talsmann fra Fama ville ikke kommentere dette ytterligere: "Hva jeg vet er at prinsen var tilstede på Liverpools kamp mot Hull og skrev i går under en overenskomst med Liverpool om å bygge et sportsakademi i Saudi Arabia." Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Håper dette kan bli mer en rykter og spekulasjoner. Få sletta gjelda, starta bygging av ny stadion, og det vil nok bli frigitt nok cash til spillerkjøp uansett, og vi kan bruke de(lave ) inntektene vi har fra TV, CL osv til å styrke stallen istdenfor gjelda. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tenker du på året Rio var utestengt? Du tar feil igjen (gjennganger). Da var det vårt offensive spill som sviktet. Vi scora jo knapt mål, ettersom Nistelrooy bl.a akkuratt hadde forsvunnet til Spania. Ikke for å være pirkete Game,men Rio var utestengt fra Januar 2004.Ruud forsvant i 2006 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Og året ruud forsvant vant vi serien for første gang på en stund ^^ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 blæblæ Men dårlig offensivt var vi i alle fall i 04/05. Hvem var som var skadet da? Var kanskje sesongen scholesy var ute med øyeskaden? Giggs var også ute lenge samme tid. Vi scoret 57 mål den sesongen, mot Arsenal sine 87 og cfc sine 72. Vi slapp inn over 10 mål færre enn Arsenal. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Scholes var vel ute i 05/06, fordi jeg husker at han hadde comeback sesong i 06/07 og alle trodde at han kanskje var past it etter det. Men i 06/07 var han blant de 3 beste for Utd sammen med Ronaldo og Rooney. Sjokk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 blæblæ Men dårlig offensivt var vi i alle fall i 04/05. Hvem var som var skadet da? Var kanskje sesongen scholesy var ute med øyeskaden? Giggs var også ute lenge samme tid. Var vel Solskjær som var ute da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 - Kvitte seg med amerikanerene og få en sunnere økonomi. Da snakker jeg ikke utelukkende om å slette gjelda, men å få inn eiere som ikke bare er ute etter å tjene penger. - Liverpool under Moores var så skakkjørt at han neppe hadde annet i tankene enn å selge. Klubben måtte låne penger av Moore for å finansiere mindre overganger, og slik det så ut ville vi antakelig vært helt ferdig som toppklubb om det ikke ble eierskifte. Dette har du selvsagt helt rett i, og er noe som ofte blir glemt i debatten rundt G&H. Bare se på de kommersielle grepene som har blitt gjort etter at amerikanerne tok over... Syne man ikke kunne kombinere (den tilsynelatende) integriteten, ærligheten og hengivelsen til Moores med G&Hs evne til å drive business... Syns dette var noen gode poeng fra forumet på .no. Den nye sponsoavtalen er jo feks et godt eksempel på en ting som er kraftig forbedret. Det er ivertfall en start. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Fy faen det er laber aktivitet her i forhold til United-tråden. Tragisk. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Sånn går det når mods tok frem jernhånda og drepte brodden i fiendskapen som var her. Endret 28. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Fy faen det er laber aktivitet her i forhold til United-tråden. Tragisk. Det kommer seg nok utover sessongen når det drar seg til. Zu er på tur da, han pleier jo å komme med en del. For dem som ikke har sett det, noe har skjedd i år. Tror salget av Alonso alene knekte forventningene våre drastisk. Når vi i tillegg ikke fikk Barry og Arbeloa røyk. Uten at jeg skal snakke for alle virker United supporterene også litt mer avventene og litt mindre cocky nå som Ronaldo har dratt og det har vert rolig på innkjøpsfronten deres. Begge leirer frykter nok Chelsea litt. På denne tiden i fjor var det full aktivitet her, lurer på om vi ikke var topp of the league og da. Still, kvalitet fremfor kvantitet. Enig i at det er labert, men litt mindre krig gjorde da ingenting. Dog hadde det ikke trengt å være 1000 år med peace og prosperety. Rivaliseringen skal jo aldri legges på hylla. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Da var syv ligakamper unnagjort. Etter fire kamper ble vi spådd ute av tittelkampen, men nå ligger vi kun 3 poeng under Chelsea og Manchester United. Det er småpent. Men, vi har en del relativt store problemer. Vi er elendig på defensive dødballer (er vel mest pga dårlig kommunikasjon mellom Skrtel og Carragher). Vi utretter ingenting på offensive dødballer. Vi lager for mange frispark mot. Er en del småputtel til, men dette er de viktigste. En ting jeg ikke forstår er hvorfor Gerrard gang på gang tar cornere? For det første: Han er ikke så god å slå cornere. For det andre: Det er mye bedre å ha han liggende rett utenfor femmeteren for å ta eventuelle returer. Vi har jo også en del positivt å peke på (sier seg selv når vi ligger på 3. plass) Benayoun blir bedre og bedre. Lucas ser ut til å kunne bli en solid spiller. Torres ser ut til å finne toppformen. Gerrard er enda ikke skikkelig i form. Agger er snart tilbake. Aquilani er snart klar .. og Cech er ute mot oss neste helg! Nå møter vi Fiorentina i morgen, blir nok en grei match så lenge vi ikke bruker for mange fra reservene/juinorlaget. Regner med Rafa stiller med nærmeste toppet lag. Så til helgen er det borte mot Chelsea på brua. Vinner vi her (og United taper sin kamp), er vi ligaleder! Gode muligheter for det :-) You'll never walk alone! Endret 28. september 2009 av Zu Zwat Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 En ting jeg ikke forstår er hvorfor Gerrard gang på gang tar cornere? For det første: Han er ikke så god å slå cornere. For det andre: Det er mye bedre å ha han liggende rett utenfor femmeteren for å ta eventuelle returer. Helt enig, men vil ha han i boks, god hodespiller, kanskje vår beste etter Torres (og kyrgi, I guess). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Tro meg, Turnbull vil nok bruke muligheten sin neste helg godt! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Turnbull? 2.keeper i chelsea? Trodde det va Hilario(eller hva han nå heter.) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Turnbull? 2.keeper i chelsea?Trodde det va Hilario(eller hva han nå heter.) Hilario er vel alltid den evige treer? Uansett! Begge kommer til å vise seg frem! Bare se på Mannone i Arsenal denne helga! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Tviler ikke, har godt i minne kampen Fabianski måtte spille mot oss, og vartet opp med flotte redninger på rekke og rad.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Turnbull? 2.keeper i chelsea?Trodde det va Hilario(eller hva han nå heter.) Hilario er vel alltid den evige treer? Uansett! Begge kommer til å vise seg frem! Bare se på Mannone i Arsenal denne helga! Hilario er andrekeeper per i dag. Var i hvert fall han som kom inn for Cech. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da var syv ligakamper unnagjort. Etter fire kamper ble vi spådd ute av tittelkampen, men nå ligger vi kun 3 poeng under Chelsea og Manchester United. Det er småpent. Av gode lag har dere bare møtt Spurs og Villa, og tapt begge. United har slått Arsenal, Spurs og City. Dere har slitt hver gang dere har møtt litt motstand, hva kommer da til å skje når dere møter de tre andre store lagene, og City? Jeg ville ikke ha vært så fornøyd om jeg hadde vært deg. Men håper for all del at jeg tar feil mot Chelsea. Håper dere gruser dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå