Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Forresten mente jeg Dalglish som manager.

Må si meg enig her. :dremel:

Og fra spøk til alvor:

Gamey har forsåvidt rett, uten Gerrard og Torres har vi fint lite å skryte av.

Når det gjelder utbytting av Benitez så vet jeg ikke helt, et lag trenger kontinuitet, men når det gjelder Benitez, så syns jeg dette kanskje må bli hans siste sesong, om vi ikke vinner noe igjen(og da tenker jeg ikke CC eller FA cup.) Personlig tror jeg ikke vi klarer dette i år, vi er utrolig svekket etter at Alonso stakk, og det må vell kanskje et mirakel(Aquilani?) til for at vi skal få no fart i midtbanen vår i år. Troen på at Aquilani skal gå rett inn på laget å slå til er desverre ganske liten, men om han gjør det, da har vi enda en matchvinner type i laget. Syns du glemmer å nevne han Game. Aquilani er en klassespiller, dog hatt store problemer med skader i det siste, men klarer han å legge i fra seg dette, og ta nivået i england, så kommer han til å bli en stor tilførsel til midtbanen vår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten mente jeg Dalglish som manager.

Må si meg enig her. :dremel:

Og fra spøk til alvor:

Gamey har forsåvidt rett, uten Gerrard og Torres har vi fint lite å skryte av.

Når det gjelder utbytting av Benitez så vet jeg ikke helt, et lag trenger kontinuitet, men når det gjelder Benitez, så syns jeg dette kanskje må bli hans siste sesong, om vi ikke vinner noe igjen(og da tenker jeg ikke CC eller FA cup.) Personlig tror jeg ikke vi klarer dette i år, vi er utrolig svekket etter at Alonso stakk, og det må vell kanskje et mirakel(Aquilani?) til for at vi skal få no fart i midtbanen vår i år. Troen på at Aquilani skal gå rett inn på laget å slå til er desverre ganske liten, men om han gjør det, da har vi enda en matchvinner type i laget. Syns du glemmer å nevne han Game. Aquilani er en klassespiller, dog hatt store problemer med skader i det siste, men klarer han å legge i fra seg dette, og ta nivået i england, så kommer han til å bli en stor tilførsel til midtbanen vår.

Et godt poeng der. Benitez har til tider gjort klubben stor og til andre tider gjort meg flau. Kansje på tide med manager skifte etter denne sessongen, og et eierskifte hadde heller ei skadet.

Lenke til kommentar

Er faktisk delvis enig med Game. Har ikke en dritt å stille opp med når Torres og Gerrard er ute. Spesielt ikke når Xabi har forsvunnet. Vi har Bønna, Kuyt osv, men mange mål blir det ikke. Selv om vi klarte oss helt greit i fjor uten de.

Når det kommer til akademiet og reservelaget har det vært store utskiftninger der i det siste som Guttorm sier. Rafa har gått fra nær null kontroll til å ha styring med mye av det som skjer. Også store utskiftninger i staben osv. Men som vi alle sier ser man ikke forandringer i løpet av dagen.

Tror Rafa er ferdig om det ikke blir noe denne sesongen. Liker faktisk tanken på Dalglish som trener. Klinger hvertfall jævlig godt i ørene må jeg si. Eller hva med Felix Magath? Leda Bayern Munchen til gull to ganger og Wolfsburg til ligatittel i fjor, før han skifta beite og gjør det greit i Schalke 04 nå. Virker som en spennende fyr.

Lenke til kommentar

LFC Complitations med ny video. Dæven, den her var helt psyko bra. Fikk fram godsstemningen, og vil nok påminne flere enn meg på hva denne klubben står for.

Jeg vil ikke ha Benitez ut, ja han har gjort en del rare valg men han har bygget på Liverpool sine verdier. Spillerne han har hentet, med unntak av jævla Itjande har aldri lagt skam på oss. I fjor kom vi så nærme gullet at vi kunne smake det, og dette skjedde pga. Benitez og spillerene hans. Alle som spiller for oss nå, untatt Gerrard og Carra er henta av Benitez. De siste årene har vi også fått flere talenter som stadig øker nivået på ungdomsakademiet.

Benitez har også måttet holdt ut med amerikanerne og disse transferbudsjettene, hvor mange andre hadde giddi det? Jeg er for kontinuitet med Benitez i et par år til, og er det virkelig slik at vi får så lite penger fram til 2014 så vil jeg ha Benitez ved roret.

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Lite penger? 200 mill i året er da ikke så lite, dere maler fanden på veggen.

Egentlig ikke nok penger i det hele tatt, hvis Real forsetter som de gjør med å presse prisene himmelhøyt.

Fikk du med deg prisen på Benzema og Kaka? Fikk du med deg hvor mye Barca ga for Zlatan, med spillerene de bytta for ham kommer verdien opp i 69 mill euro. Det er ville priser på markedet for gode spillere. Pluss at dette beløpet skal dekke kontrakter osv.

Lenke til kommentar
Lite penger? 200 mill i året er da ikke så lite, dere maler fanden på veggen.

Egentlig ikke nok penger i det hele tatt, hvis Real forsetter som de gjør med å presse prisene himmelhøyt.

Fikk du med deg prisen på Benzema og Kaka? Fikk du med deg hvor mye Barca ga for Zlatan, med spillerene de bytta for ham kommer verdien opp i 69 mill euro. Det er ville priser på markedet for gode spillere. Pluss at dette beløpet skal dekke kontrakter osv.

Om du tror at Benzema, Kaka, Zlatan o.l noen gang vil komme til Liverpool i den tilstanden dere er nå i så er du på ville veier. Det er plenty med habile spilllere for 200mill. Dere betalte vel f.eks ikke det for Alonso.

Lenke til kommentar
Om du tror at Benzema, Kaka, Zlatan o.l noen gang vil komme til Liverpool i den tilstanden dere er nå i så er du på ville veier. Det er plenty med habile spilllere for 200mill. Dere betalte vel f.eks ikke det for Alonso.

Handler ikke om at de ville komme hit eller ei, handler om markedsprisen... og er galt med LFC i disse dager? Et lag som slåss i toppen av verdens tøffeste liga ikke er godt nok for dem? o.O

Alonso ble kjøpt i 04, og da var prisene litt mer normale...

Edit:

Wenger har en viss policy med å kjøpe spillere, og den stallen LFC bruker i dag består av bare spillere som er blitt kjøpt inn av Benitez med untak av to. Vi må heller ikke glemme at LFC har hatt et par feilkjøp, ja jeg innrømmer at Benitez har gjort rare valg et par ganger :)

Lenke til kommentar
Handler ikke om at de ville komme hit eller ei, handler om markedsprisen... og er galt med LFC i disse dager? Et lag som slåss i toppen av verdens tøffeste liga ikke er godt nok for dem? o.O

Fail.

Dere kjemper overhode ikke om de samme spillerene, selv om prisene på de Real Madrid og hele balletten er interesserte i, blir hevet, så heves ikke hele markedet seg. Det er nok av potensielle storspillere å ta av, til en billig pris - Derimot er det et sjansespill som Benitez ikke så altfor ofte har valgt å ta, itilegg er tilrettelegging noe som burde forbedres.

Lenke til kommentar

Ja for i 2004 var jo ikke Chelsea på shoppingspree.

Lenke til kommentar

Joda, men markedet endrer seg. Det er nettopp det som er poenget mitt, ikke bare pga. Real. City har også way for mye penger, og vi tapte bl. a Barry pga det (til en viss grad i alle fall). Prisene i fotballen øker hele tiden, og det har de gjort siden 80-tallet om ikke mer. Hva prisene kan ligge på i 2013 kan jeg ikke spekulere i, men de kommer til å øke og vårt transferbudsjett vil ikke det...

Chygrynskiy er et godt eksempel på det jeg mener er høye priser, han ble kjøpt for ca £23M fra Dynamo Kyiv til Barca vs Albiol som ble kjøpt for ~£13M av Real.

Poenget er at Liverpool taper spillere i dagens marked, da vi blir fort utkonkurrert på penger. Hvilke klassespillere kan Liverpool kjøpe, om Barca, Chelsea osv. vil ha dem også? Rent pengemessig er Liverpool underlegne resten av G10 gruppa eller hva faen det het.

Greit, greit... greit. Chelsea handla en del i 2004, men det var da aldri konkurranse om Alonso med dem var det? £11M var en del penger da, sammenlign den summen i NOK i 04 vs 09.

Uansett, nok fra meg nå. Vi kommer aldri til å bli enige uansett om dette her... Poenget mitt er at Liverpool ikke har konkurransedyktig økonomi for tiden, sammenlignet med resten av lagene på vårt nivå. Vel, smaken er som baken...

Lenke til kommentar

Herregud, dere hadde nok penger i årets Silly Season til å kunne hente inn flere potensielle klassespillere som enten hadde styrket dere nå eller i framtiden.

Som jeg sa så er det svært sjeldent dere konkurrerer med toppklubbene - Da heves ikke prisene til det utenomjordiske heller (Du henviser ene og alene til dem - Look away) - Det er mange andre, tilgjengelige spillere på markedet.

Lenke til kommentar
Snip

Harmoni i ledelsen

Akademiet og Melwood mer samkjørte

Angående Skriveriene med stadion, det var når vi snakket om gjelden for noen dager siden.

Når det gjelder Dalle Valle så har jeg sett ham litt, men mest lest hva andre skriver/mener. Skal vi tro det så har han en lysende fremtid foran seg. Er ganske sikker på det er et annet eksemplel som kunne vert bedre ;) Men det er klart at vi er avhengig av et vellfungerene Akademi for at tallentene skal få utvikelet seg, og jeg er som sagt helt enig at det har vert heller labert tidligere, håper virkelig på forandring nå.

Angående kampene så får jeg med meg så og si alt nå, bare ikke direkte alltid.

Men det stemmer at jeg ikke har sett noe særlig fra reservelag/juniorene tidligere.

Ja, jeg er litt overasket over at du har sett disse kampene, det må jeg innrømme :)

Når det kommer til latterligjøringen så tenkte jeg vell egentlig mest på noen situasjoner tidligere, men mulig det var en drue på sluttten der ja.

Men når jeg kommer med sånne ytringer så er det ikke akkurat noe sjakktrekk fra min side å skrive "det er det dummeste jeg har lest". Så jeg kan godt svelge en kamel eller 2 også.

Respekt eller ikke. Jeg liker veldig godt å diskutere, men vi bør i størt mulig grad klare å holde oss til sak og ikke person, selv om det nesten må bli litt person noen ganger. Da sklir ikke ting så lett ut :)

Lenke til kommentar
Herregud, dere hadde nok penger i årets Silly Season til å kunne hente inn flere potensielle klassespillere som enten hadde styrket dere nå eller i framtiden.

Som jeg sa så er det svært sjeldent dere konkurrerer med toppklubbene - Da heves ikke prisene til det utenomjordiske heller (Du henviser ene og alene til dem - Look away) - Det er mange andre, tilgjengelige spillere på markedet.

Så Johnson er ikke klassespiller? Samtidig vet jeg lite om Aqualani, men var det ikke nettopp du som sa han var veldig bra?

Er klar over de var kvalmt dyre, men som nevnt er det jo blitt slik.

Litt av Ironien her er jo at Benitez har blitt offer for massiv kritikk pga av han ikke har kjøpt klassespillere, men mange "middelmodige" spillere.

Nå er det plustelig flust i klassespillere som kan handles for under £200m ? Nei, den syns jeg er rar.

Benitez har kjøpt mange bra relativt billige spillere, og noen ikke så bra spillere. Sånn er det.

Rykter om ny kjøper igjen, skal vistnok være interesert i 50% av aksjene? Trodde Hicks/Gilett snakket om å selge 25% tidligere, men har vell kansje innsett at det blir vansklig.

Lenke til kommentar

@WorkingClassHero: Dere kunne absolutt ha hentet Barry hvis dere faktisk hadde kommet med et tilbud før City og ikke satt på gjerdet, samtidig hadde det sannsynligvis verdt en smartere investering enn å hente Aquilani som var langtidskadet samt har en fysikk som ikke akkurat er imponerende. Dere kjemper aldri om de samme spillerene som Real Madrid så de er på ingen måte med på å øke prisen i deres sammenheng.

Lenke til kommentar
@WorkingClassHero: Dere kunne absolutt ha hentet Barry hvis dere faktisk hadde kommet med et tilbud før City og ikke satt på gjerdet, samtidig hadde det sannsynligvis verdt en smartere investering enn å hente Aquilani som var langtidskadet samt har en fysikk som ikke akkurat er imponerende. Dere kjemper aldri om de samme spillerene som Real Madrid så de er på ingen måte med på å øke prisen i deres sammenheng.

LItt spesiell sak det der. Vi burde vert ute før, i følge O`neill la vi ikke inn bud en gang først del av sagaen. Så neste året kom budet for seint, Barry hadde allerede skrevet under for City.

Barry vil spille CL, han "sviktet" oss og dro dit pengene var , thats a Fact.

Til om O`Neill var overasket over at han valgte City.

Lenke til kommentar
Så Johnson er ikke klassespiller? Samtidig vet jeg lite om Aqualani, men var det ikke nettopp du som sa han var veldig bra?

Iforhold til budsjettet og at der egentlig trenger flere nye fjes inn, så anser jeg det ikke som et direkte godt kjøp, klassespiller og hever dere uten tvil, men når budsjettet ikke akkurat er overdimensjonert så er det ikke akkruat det beste alternative å blowe alle penga på en spiller.

Tror ikke du har fulgt med hva jeg har sagt ang Aqui, han er definitivt en klasse spiller, og kan utvikle seg til noe utrolig mye større - Men ikke i Liverpool og fysisk Engelsk liga, det har jeg ingen tro på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...