guttorm Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ironi bites. Var ikke sånn ment da, at du skulle bli sinna av det. Dikke dikke dikk. Hvordan unngikk gingerhead kort i dag, thats the question? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvor er ironien, jeg ser den ikke. Hadde Liverpool rykka ned uten Torres, that is the question? (Svar: Ja) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Den ironien var i hvertfall lett å se, Gamester. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hadde Liverpool rykka ned uten Torres, that is the question? (Svar: Ja) Hehe. Seriøst. Hvor mange kamper spilte egentlig Torres for oss i fjor. Og de han spilte var veldig mange preget av at han var tilbake fra skade. Hvordan gikk ligaen for oss? Spørsmålet ditt faller på sin egen urimelighet. Im off. Enjoy. Endret 26. september 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvor mange mål har Liverpool scoret dersom du ser bort fra Gerrard og Torres sine? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvor mange mål har Liverpool scoret dersom du ser bort fra Gerrard og Torres sine? Hvor mange hadde dere scoret i fjor uten Ronaldo? Og ikke kom her og snakk om denne sesongen, da det er noe helt annet for dere. Dere scorer uten Ronaldo, og ligger på topp. Vi hadde også klart å omstille oss om det ble nødvendig, og en dag vil dette bli nødvendig. Da kan vi snakke om det, siden hypoteser kan diskuteres til det endeløse... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hypotesen er ikke helgæren. Sett opp de 11 beste uten Torra og Gerrard og sammenlign med United. Realtivt mye dårligere og det tror jeg selv du ser. Offensivt ville det vært meget tynn suppe Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hypotesen er ikke helgæren. Sett opp de 11 beste uten Torra og Gerrard og sammenlign med United. Realtivt mye dårligere og det tror jeg selv du ser. Offensivt ville det vært meget tynn suppe Ikke uenig med at våre 11 beste uten dem ikke er noe bra offensivt. Men, flere av våre spillere er i klasse med deres. Johnson, Mascherano, Benayoun, Insua (om noen år, han er jo 20 nå) og Reina er viktige brikker også og vil passe inn i de fleste tropper. Aquiliani kan også bli spennende om han klarer å omstille seg. Dere har fremdeles et bedre lag, men ting har utjevna seg mer enn på lenge nå... Skrtel og Carra får skjerpe seg, akkurat nå er særdeles ukompetente på visse ting... Endret 26. september 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Perfekt dag! Flott mål og Chelsea miset tre poeng Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Perfekt dag! Flott mål og Chelsea miset tre poeng Tap/uavgjort til United var det eneste som manglet . Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvor mange mål har Liverpool scoret dersom du ser bort fra Gerrard og Torres sine? Hele laget har fremstått som lite kollektivt så langt denne sesongen, men i fjor da det meste gikk på skinner klarte vi oss utmerket uten Torres og Gerrard i enkeltkamper. Men så langt i år har vi vært avhenig av nøkkelspillerne og ville helt sikkert hatt noen poeng færre uten dem, men rykka ned? Morroklomp Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Synes vi begynner å få en del flere nøkkelspillere enn bare Torres og Gerrard nå da. Johnson var nøkkelspilleren for oss i de første kampene, da Torres og Gerrard fortsatt ikke hadde kommet i gang. I andre enden har vi Reina, som definitivt er en nøkkelspiller for oss. Dessuten har vi Benayoun som fremstår mer og mer stabil på et høyt nivå. Vi har også arbeidshesten Kuyt som har spilt meget bra for oss lenge nå og scorer jevnt og trutt. Og nå som Benitez ser ut til å bruke Babel mer på høyresiden (som er hans riktige side), ser det ut til at han også har fått ny inspiriasjon. Mange vil nok også peke på Mascherano som en nøkkelspiller når det gjelder taklingstyrke, noe som nok er riktig, selv om jeg sitter med hjerte i halsen hver gang han spiller. Uansett, Liverpool er så visst mer enn bare Torres og Gerrard. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvem er 2. keep for Chelsea, og hvilket nivå ligger han på? Hilario. Han suger balle. Type veldig. Ehm, Ross Turnbull? Han ble vel hentet inn som andrekeeper for å erstatte Cudicini? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Synes vi begynner å få en del flere nøkkelspillere enn bare Torres og Gerrard nå da. Johnson var nøkkelspilleren for oss i de første kampene, da Torres og Gerrard fortsatt ikke hadde kommet i gang. I andre enden har vi Reina, som definitivt er en nøkkelspiller for oss. Dessuten har vi Benayoun som fremstår mer og mer stabil på et høyt nivå. Vi har også arbeidshesten Kuyt som har spilt meget bra for oss lenge nå og scorer jevnt og trutt. Og nå som Benitez ser ut til å bruke Babel mer på høyresiden (som er hans riktige side), ser det ut til at han også har fått ny inspiriasjon. Mange vil nok også peke på Mascherano som en nøkkelspiller når det gjelder taklingstyrke, noe som nok er riktig, selv om jeg sitter med hjerte i halsen hver gang han spiller. Uansett, Liverpool er så visst mer enn bare Torres og Gerrard. Matchvinnertyper har det ikke blitt flere av i sommer. At Kuyt, som i mine øyne er på samme nivå som Park, nevnes som en kandidat er vel ikke akkuratt noe å skrive hjem etter. Babel har vært og er vel enda nærmere utgangsdøra enn en fast plass i 11'eren. Benayoun har det siste året blitt mer en matcvinnertype, men noen stor spiller er han ikke. Er det virkelig bare meg som syntes Liverpool ser syltynne (for å være en gullkandidat) ut når Torres og Gerrard er borte? En ting å mobilisere innsats og trøkk uten stjernene i enkeltkamper, noe annet er over tid. Jeg tror oppriktig at Liverpool hadde havnet uten for topp 4 uten disse to, da både Spurs og City har bredere tropper. Slik jeg ser det har Liverpool alle tiders mulighet til å etablere seg på samme nivå United, både sportslig og iallefall nærmere kommersielt. - Kvitte seg med amerikanerene og få en sunnere økonomi. Da snakker jeg ikke utelukkende om å slette gjelda, men å få inn eiere som ikke bare er ute etter å tjene penger. Liverpool er avhengig av et mye større sportslig budsjett for å konkurrere med United og Chelsea på lang sikt. Når det er sagt, Liverpool har brukt like mye penger under Benitez som SAF har brukt i samme periode. Vi trengte riktignok ikke å fornye laget, men læll, penger har man hatt. Det er ikke økonomiforskjellene alene som har skyld i at Liverpool ikke har vunnet ligaen. Her må det sees på sportslig kompetanse og mangelen på en sådan. Jf Evans, Houllier og ja Benitez. Liverpool er forstatt lysår bak United når det gjelder markedsføring og det øvrige biss orienterte. Hadde jeg vært Liverpoolsupporter hadde jeg sterkt ønsket et nytt styre, med kompetanse på nettopp fotball-markedsføring. - Benitez må bort. 3år uten trofee og jeg er ganske sikker på at dette blir det fjerde. Han har IKKE en "Wenger-bakgrunn" (4år uten sølvtøy and counting) å falle tilbake på. Arsene har vunnet PL flere ganger og har en filosifi og kjøpepolitikk Benitez ikke har, for å si det meget forsiktig. Liverpool bør ansette en type ala Kenny Dalglish, med vinnerkultur og kjennskap til LFC historien. - Bygg opp et ordentlig akadami! Ansett dyktigere folk og bruk penger på ungdommen. Jeg vet United og Arsneal har haugevis speidere over hele verden - jeg er lurer på hvor mange Liverpool har? Like mange er det definitiv ikke! Det er rett å slett pinlig dårlig det Liverpool har servert oss i form av talenter. Se på United feks. Vi møter ukentlig (PL motstand) ex-reds. Senest på Onsdag møtte vi to tidligere talenter i Ebans-Blake og Jones på Wolves. I dag var Shawcross og Pugh på motsatt banehalvdel. Jeg ser U18laget deres taper stygt så og si hver uke og selv om resultater kommer litt i andre rekke på det nivået, syntes jeg ikke å ha hørt om allverdens talenter der i gården. Ja, før noen tenker tanken, dere slo reservene våre her forleden. Det er beside the point, for det er udiskutabelt at talentutviklingen i mersyside er heller laber. Deres "stjernereserver" Spearing og N'gog - let's get real, de blir aldri bedre en høyst mediocre fotballspillere. For å ta United på sin side, for å bevise min objektivitet, tror jeg Macheda og Gibson møter samme skjebne. Men vi har langt flere som satses på, det har ikke Liverpool. Dalla Valle og den dritten der er ikke talent engang. Jeg er bedre og spiller ikke fotball engang... - Nytt stadion. Vet det er plannlagt, men det skjer neppe så lenge amerikanerne styrer pengepungen. Skarve 45.000 er 2.divisjon'ish og det er mye tapte penger. Sumsumarum. Nytt styre med fokus på det kommersielle, ny manager, forbedret akademi og økonomi. Da kan vi snakke. Intill videre vil Liverpool aldri bli noe annet enn outsider og utforderer. For du kan banne på at United bl.a vil utvikle seg og vi har et stort forsprang allerede. Jo fortere folka på Anfield skjønner at gapet må tettes, jo raskere vil det gå til neste gang dere jevnlig kjemper om og løfter PL pokalen over tid. Jeg håper dere aldri inser dette Fact Edit: Og hvem var det som sa at Fields of Anfield Road var en vakker sang? Versus Eid Endret 27. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ikke noe vondt ment, men Dalla Valle er en meget spennende spiller som utvilsomt har potensiale. Synd han ikke ble i Inters ungdomslag for jeg tror han vil blomstre. N'Gog tror jeg vil utvikle seg til å bli et førstevalg for en middels Premier League klubb evt. stallfyll i Liverpool. Når det gjelder våre egne så må Gibson ta steget opp relativt fort for når man er 21 år så holder det ikke å bare spille reservelags og ligacupkamper. Macheda har jeg ingen anelse om kommer til å gjøre det bra eller ikke på dette tidspunktet. Imponerende så langt, men altfor variabel og det kan virke som han liker utelivet like godt som fotballen av det jeg har hørt og lest. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 De (få) gangene jeg har sett han har gutten vært ræv. Men det var bare første navnet som fallt inn. Poenget står, Liverpool har få talenter og et heller svakt akademi. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Haha, helig Game. Meget saklig og detaliert innlegg, det skal du ha. Først og fremst må jeg peke på det du sier om nøkkelspillere. Dette er ikke nytt, jeg med andre har hevdet dette lenge. Fotball er et lagspill! Det kreves teamwork for å funke, sånn er det. Vi kan jo snu på flisa, hvor hadde dere vert uten Shrek(klarer ikke stave navnet hans i farten) og feks Giggs denne sessongen? Hva er poenget ditt? Vi er alle avhengige av nøkkelspillere, men vi har også kvaliteten til å tilpasse oss når laget er uten Gerrard/torres etc. Dette beviste vi i fjor, på tross av en tynn stall. Ja, det krever at laget er i form, det er jeg helt med på. Gerrard er bare skygge av seg selv, dette skuffer meg stort. Det er som å banne i kirken, men Gerrard er bare tidvis den mannen han blir fremstilt til å være. Etter min menig da. Vi var uten Torres store deler av sessongen i fjor, men forsatt scoret vi mest! Jeg forstår det ikke selv, men sånn er det. Gerrard var fantastisk på målkontoen i fjor da, det reddet oss litt. Er med på det, selv om du spør hvor vi hadde vert uten Gerrard/Torres. Jeg gir kudos til United uten Ronaldo så langt, men nå trer Rooney frem i større grad og viser hvor vitig han er, som jeg sa til en kammerat før sessongen startet. Om Rooney blir langtids skadd, får United et seriøst problem denne sesongen. Husker for noen år side når Ferdinand var skadet, United spilte uavgjort og tapte i hytt og pine. Når han kom tilbake var hele laget forandret, fullt av selvtilitt. Lurer på om dere ikke vant sessongen også, selv om starten var mer en ræva. Som sagt, alle er avhengig av nøkkelspillere. Akademi, styre? Vi har jo akkurat røsket opp hele potetplanten. Skiftet ut det meste av personeligheter. Reserverlagstrener, Akademi trener?, Perry røk, Daglish er inne. Du skriver mye om ting som skulle vert gjort, som allerede har skjedd. Alle skal kritisere Benitez for kjøpene, Alt Alex har kjøpt er ikke bare vellstand heller! Take of the goggles. Akademiet, Dalle Valle vell Wis sa det forsåvidt. Han er utvilsomt en uslipt perle, en målgiftig spiss fra Finland. Det er skjelden vare. Sorry for å være kritisk Game, men hva har egentlig du sett av Dalle Valle? Ja, bare et eksempel fra min side også. Nei, Akademiet vårt har ikke vert en shining star, men det er jo akkurat det Benitez har tatt grep på. Innlegget ditt bærer preg av å være et år for sent ute. Situasjonen med Amerikanerene er vi smertelig klar over, no need to enlighten us! Ps: Takk for at du fant fram Field of Anfield Road for meg Press play, enklere blir det ikke Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Alle snakket om Man Utd uten Ronaldo og vi har foreløpig svart. Det har vi ALLTID gjort når vi har mistet store spillere. Det har ikke Liverpool. Det er det som har vært diskusjonen,så du kan spare deg først som sist. Vi var i en mnds tid med 12 førstelagspillere ute i fjor og vant alle kampene i den perioden. Rio ble skadet, inn kom Evans. Måla uteble mot Aston Villa, inn kom Macehda. Kan holde på hele kvelden. Vi har bedre og flere gode spillere enn dere og da sier det seg selv at vi hadde taklet et Rooney fravær bedre enn dere hadde taklet et på Torres. Vi har Berbatov, Owen, Macheda, Welbeck bak Rooney. Itillegg til et lag hvor måla kommer fra alle kanter. Dere har hva bak Torres? Voronin? Ngog? Tenker du på året Rio var utestengt? Du tar feil igjen (gjennganger). Da var det vårt offensive spill som sviktet. Vi scora jo knapt mål, ettersom Nistelrooy bl.a akkuratt hadde forsvunnet til Spania. Når jeg snakker om akademiet så mener jeg en helrenovering og ikke bare skifte av trener. Hvordan du ikke fattet det skjønner jeg ikke. Det er ikke snakk om mindre forandringer, men fundamentale. Benitez har vært i klubben lenge og alt jeg har hørt er snakk. "Alle skal kritisere Benitez for kjøpene, Alt Alex har kjøpt er ikke bare vellstand heller! Take of the goggles. " Haha, hva har det med saken å gjøre? Hvor har jeg skrevet at alt Fergi har kjøpt er gull? Leser du hva jeg skriver eller? Presiserte bare at de økonomiske musklene, eller mangel på sådan, IKKE har skylda for Liverpools mangel på glory. Her er det bare å se på pengebruken. Må jeg poste overgangene for deg å eller? Så du kan se selv? Jeg er ikke Liverpool supporter (som kjent ) men tipper jeg har sett flere reservelagskamper og akademimatcher enn deg. Er det ikke du som alltid "rakk bare andre omgang, fruen ville ut" osv? Forresten mente jeg Dalglish som manager. Om han jobber med å selge poteter på treningsfeltet eller i styret er carebeare@happycare. Det er som sjef han (ELLER SLIKE TYPER. JEG SKREV ALA ....) hadde gitt Liverpool utbytte Teskjeinnlegg. (og ja, jeg har mensen. Fikk 2t søvn før jeg, eller vekkeklokka på mobilen for å være ærlig, kom på og gav beskjed om at jeg må hente noen på flyplassen. Så du får se forbi den sure brodden i innlegget guttorm. Det har du forhåpentligvis lært at man må med meg by now.) Endret 27. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vi har en mye tynnere stall en dere, er det noen som har nektet for det? Dere tok en Liverpool i fjor, i andre halvdel av sessongen. Avgjorde sinnsvakt mange kamper sent, sånn som vi gjor i første del av sessongen. Men når vi gjorde det var det selvfølgelig flask. Dere vant kampene, vant ligaen. Vi er alle enige om at den som vinner ligaen vinner fortjent. Men i andre halvdel vant dere svært mange kamper med ytterst liten margin. Når jeg ser tilbake var det så uffatelig lite som skilte oss i fjor, til tross for at vi hadde både Torres og Gerrard mye ute. Ja dere hadde mange skader, mer enn oss, men også da igjenn en bredere stall og ta fra. Hva vi har bak? Kuyt, Bønna, Gerrard, Riera, nå også Johnson. Mener Rio var skadet da, men jeg er ikke helt sikker. Det er ganske mange år siden. Akademiet. Benitez forlangte radikale forandringer før han skrev under ny kontrakt. Jeg kjenner ikke detaljene, men at det er store forandringer er det ingen tvil om. Under Parry var kontakten mellom Benitez og Akademiet lik null etter hva jeg har hørt, det er det slutt på nå. Dette tar tid, vi ser ikke resultater i morgen. Bare husk at mye "trøbel" forsvandt med Parry, ivertfall om vi skal tro Benitez. Du tok da opp kjøps politikken til Benitez og at han har brukt like mye penger som Alex. Joda, jeg ser veldig godt hva du skriver. Du tipper det ja, finner det veldig merkelig at du har sett så mange reservelagskamper, og ikke minst akademikamper siden disse normalt ikke vises. Er du over dammen og ser dem? Skal glatt være ærlig og si det er første året jeg ser reservelagskampene, gleder meg stort forresten. Veldig kjekt å følge med det som rører seg der. Hillsborough tok knekken på Daglish, det er forferdelig trist. Nå er han tilbake, håper med tid å stund at han kan være hovedtrener igjenn. Enig med deg der, men det er ingen garanti for at det lykkes nå. Fotballen er i stadig forandring. Han klarte det med Blackburn da, men det er lenge siden nå. (foresten litt usikker hvordan han kunne blir trener i Blackburn, men ikke forsette i Liverpool. Total miljøforandring kansje, få fokuset over på noe annet) Dere elsker å kritisere Benitez, det er veldig lett når dere har Alex. At Benitez er en meget god trener er det ingen tvil om. Det beviste han også i Valencia. "Er det ikke du som alltid "rakk bare andre omgang, fruen ville ut" osv? Er dette noe du antar eller? Jeg har da aldri sagt noe i nærheten av det, dummeste jeg har lest. Dersom resten av innholdet på det du skriver er like seriøst, så sier ikke det rent lite. Det er noen kamper jeg ikke får sett pga jobben, men ser alltid det som er verdt å få med seg i ettertid. At vi ikke er like sterke økonomisk som dere er da ingen hemlighet, men du har jo selv sett hvordan jeg har messet om stadion de siste dagene, tror du dette er nytt for meg? Husker du i det heletatt noe av det jeg har skrevet tidligere? Dersom du kan skrive innlegg som ikke latterliggjør andre brukere pga at de har andre meninger enn deg, så hadde du kansje fått et snev av respekt. Nei, får finne bingen selv om søvn er over rated. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Er fullstendig klar over at vi ikke ser forandringer i mårra. Du må gjerne poste linker på at det har skjedd noe, for jeg har ikke hørt noenting. Jeg har sett noen reservekamper og akademihøydepunker (ikke hele kamper, det skal jeg innrømme) på stream i mangel på andre gjøremål og for se hva de andre rivalene har å by på. Mye mulig jeg har tatt feil angående Dalla Valle (igjen, det var det første navnet som fallt inn) men kan ikke si at jeg har vært spesiellt imponert. Men det er jo en fillesak, poenget mitt var den svake jobben som har vært gjort i talentutviklingen. Nei, jeg har ikke lest dine skriverier om stadion. Latterliggjøring var ingen intensjon fra min side, men det var kanskje en sur drue i salaten mot slutten der. Sånn i ettertid ser jeg jo at jeg kunne spart meg for den, spesiellt mtp sleivskuddet ikke traff riktig bruker engang. Huff, jeg har nok blanda deg med en annen. Syntes det var litt rart at den personen undret på hva jeg har sett av kamper, ettersom vedkommende ikke får med seg allverden sjøl. Uansett var det en tullete ting å skrive. Jeg liker å diskutere varmt og gjerne så fråden står og da må man i blant klare å si unnkyld når man tråkker over streken. Så, sorry for den. PS: Hva andre mener om meg (jf respekt) er nokså uviktig for meg. Jeg bryr meg bare om å skrive det jeg tenker, uansett om man får (negativ, positiv eller ingen) respons. Endret 27. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå