ErlendRU Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Klasseangrep var det. Skal øve inn den der på FIFA også veit jeg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Akseptabel kamp. Og jeg må sende en hilsen til Wigan Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Cech er ute med suspensjon mot oss? Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvem er 2. keep for Chelsea, og hvilket nivå ligger han på? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Håper Ryan vant litt selvtillit i dag:) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvem er 2. keep for Chelsea, og hvilket nivå ligger han på? Hilario. Han suger balle. Type veldig. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg hadde klart meg med 3-1 jeg, for da hadde jeg vunnet 1000 kr på tipping men 6-1 er jo greit det og Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 <------- YEAH! Dårlig førsteomgang, men alt tar seg opp i andre. Minner litt om kampen mot Derby for et par år siden. Gerrard spiller ikke veldig bra i dag, klarer dog å score et supermål. Jævlig glad at Babel får et par også. Fiorentina next! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) £lagoriginale next. (i PL) Håper dere vinner. Endret 26. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Fin kamp i dag. Walk on! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Herlig. Bare synd jeg ikke tippet resultat før kampen. Håper dere knuser Chelsea uten Cech neste uke. Håper også at Benayoun viser at han er mann, og knuser Bosingwa for det han gjorde forrige sesong. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Moro at dere etter 4 kamper var "ute" av gullkampen,mens nå er plutselig laaangt inne igjen Med seier over Chelsea så er det vidåpent igjen. Pent mål av Stevie G..Men det blir nok en evig debatt om det er innlegg eller skudd. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Viss vi slår Chelsea neste helg og United taper så blir det serieledelse! Corey: Tror faktisk det var ett skudd. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 haha, nei. Det var et innlegg, utvilsomt. Men de tre som skal gjøre opp om gullet er der oppe. Jeg tror det blir mellom CFC og United, med Liverpool like bak. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Nå har jeg bare sett målet til Gerrard i en kort reprise under United-kampen, men er villig til å vedde ganske mye på at det var forsøk på et innlegg. Like fullt et flott mål uansett Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Positivt med mange mål og greier, men tar ikke helt av. Forsvaret har store problemer til tider. Carra har virkelig ikke gjort en god sesongåpning. Sa det også i fjor, synes han begynner å tape seg. Burde kanskje vurdere å matche Skrtel og Agger litt sammen når Agger er tilbake. Ellers er det mye rufs og dårlige greier. Lucas er den gode gamle. Gerrard får absolutt ikke gjort nytten sin når han ligger så langt bak som han ligger. Til og med Lucas ligger høyere, da skurrer det med en gang. Gleder meg noe vilt til Aquilani er klar, da kan Gerrard få tilbake den gode gamle rollen sin. Tror dette har mye å si for det rufsete spillet framover og at vi roter så mye som vi gjør osv. Veldig deilig at Babel endelig begynner å komme seg. Har fortsatt troa på han, han trenger bare tid og få spille mest mulig. Veldig bra å bytte Torres ut for han i dag. Sparer Torres og matcher Babel. Perfekt. Det kommer seg, men det er fortsatt mye rart vi gjør. Spesielt i forsvar er det ille for tida. Med Aquilani og Agger tilbake tror jeg vi får fiksa mange av problemene dog. Edit: Synes det er rart at Lucas går foran Masche når vi bare bruker en av de. Blir ikke sjokkert om vi får en Tevez lignende sak om Masche fortsetter å bli benka. Håper for guds skyld han får tilbake plassen ved siden av Aqui senere i sesongen. Lucas gjør så mye rart at det er til å bli flau av. Endret 26. september 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 haha, nei. Det var et innlegg, utvilsomt. Dårlig forball forståelse imo! Helt klart et skudd. At du kan si det er et innlegg er en god kandidat til årest komipris. Ser niko er her også nå Dejavu! Torres vinner kampen for oss, før han pongterer den er Hull fullt på høyde med oss, og jeg er slett ikke imponert over spillet. Vanskelig å være kristisk når man vinner 6-1, men jeg tar meg lov til å være det. Torres is on Fire! Det er bra. Vi er mye uten Torres også, det beviste vi i fjor, så gå og legg dere Kult at Babel får 2 mål, selv om jeg vil si han var i overkant heldig med det ene, neida. Kaldt beregnet Ellers er Insua veldig bra, sånn at jeg slipper å se Aurelio på venstre back. Vi har mye å jobbe med enda! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ser niko er her også nå Dejavu! What? Bare sett reprisen èn gang, og må si at jeg er rimelig sikker på at det der er innlegg. Bra scoring er det, men noe skudd var det ikke ment som. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ser niko er her også nå Dejavu! What? Bare sett reprisen èn gang, og må si at jeg er rimelig sikker på at det der er innlegg. Bra scoring er det, men noe skudd var det ikke ment som. Bare jeg som fyrer game litt, må lese innlegga etter Ligacup kampen Nå skal jeg ut å drikke meg snytings, håper dere alle får en fin kveld. Herlig stemning på Cafeen i dag, smikkfullt. Gikk på en pub etterpå med gjengen og tok noen drammer, kommer en mann bort og sier " Du var så pen i tøyet i dag" Liverpool drakt+liverbirds Stavanger jakke, uslålig kombinasjon Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvis du virkelig tror du klarer å fyre meg med den der har du undervurdert meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå