Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Syntes du N'gog var god? Syntes han var en stor bøtte med dritt, noe et mål ikke forandrer på. Samme med Spearing. Den eneste som var ålright var faktisk Babel, selv om også han fikk til lite.

Liverpool ble ikke overraskende mye bedre så fort Gerrard kom innpå. Etter scoringen hadde Leeds ingeting å stille opp med, fordi Liverpool var gode i til å presse høyt, samt til å holde på ballen.

Men en ting bør være litt skremmende, selv om Gerrard og Torra satt på benken bl.a. Liverpool har jo overhode ikke noe eget spill denne sesongen. Veldig mye tilfeldigheter syntes jeg. I dag kom det mål på et dårlig skudd som N'gog (bra vending) fikk med seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

N`gog ble altfor alene på topp, hvem sin skyld det er kan jo diskuteres, men stort sett hele midtbanen vil jeg si.

Jeg gir + til Spearing for en del gode passninger og kontroll på midten. Dette var noe vingene våre ikke klarte, florte med feilpassninger fra bla Dossena, Aurelio og Riera.

Husk at N`gog og Spearing var de minst erfarne utpå der i dag, og får da en vanskelig jobb når resten ikke fungerer.

Scoringen forandret det meste ja, Gerrard forandret fint lite.

Edit: Å dra paraleller mellom denne kampene og ligakampen blir litt rart Game. Vi er ikke i form enda nei, men det er på gang.

Eget spill? Vi knuste nettopp Burnley 4-0, var nå eget spill der mye godt. Jada, det er en bunnkanditat, og dere tapte mot dem.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Først. Hva mener du med dårlig skudd? Må ikke skyte med strak vrist hver gang man avslutter, if that's the case har Torres jævlig mange dårlige skudd. Han vender bra og siden han vet hvor målet står plasserer han bare ballen nede i hjørnet med breisiden av foten. Fint mål.

Ellers var han helt grei synes jeg. Han tar muligheten når han får den og er generelt positiv og villig til å gå fremover. Liker han og tror vi har noe i (de som har lest innleggene mine burde forstå det) i han. Benitez må bare la han få sjansen så blir han bedre etterhvert. Utpreget seg ikke noe veldig (hvem gjorde det av de som startet?), men en stor bøtte med dritt var han ikke.

Lenke til kommentar
Han sikter nok til at Mache skøyt, men jeg mener det var passning.

Hehehehe, jaaavelll.

Ingen fotballforsåelse syntes nå jeg :) At du bruker Bunley kampen vår versus deres på hjemmebane som et argument for at dere har et eget spill er verdig en nominasjon til komiprisen. Herregud

Det er forøvrig ikke lenge siden Liverpool tapte mot Burnley heller :)

Edit: modererer meg selv, enda jeg ikke tråkka over streken. Hva sier du Alastor - skal jeg sende inn en søknad om å bli en av dere?

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Hehehehe, jaaavelll.

Ingen fotballforsåelse syntes nå jeg :) At du bruker Bunley kampen vår versus deres på hjemmebane som et argument for at dere har et eget spill er verdig en nominasjon til komiprisen. Herregud

Det er forøvrig ikke lenge siden Liverpool tapte mot Burnley heller :)

Godt du vet alt da klumpen :)

Ser i ettertid ut som han bommer litt ja, det kan forsatt være ment som passning.

Det at jeg nevnte deres kamp mot Burnley var for at jeg reknet med å få i fleisen " at Burnly er et dårlig lag, og siden vi spiller på hjemmebane så teller ikke det" Derav smatt jeg også inn at dere tapte mot dem ;)(på forhånd)

Hvorfor dra paralleler mellom 2 helt forskjellige Liverpool lag om at vi ikke har noe eget spill denne sessongen?

Det var ikke at dere tapte mot Burnley som var poenget da, det var at vi hadde mye bedre spill i den kampen, og det blir stadig bedre.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Han sikter nok til at Mache skøyt, men jeg mener det var passning.

Ingen kan mene at Macherano ikke skøyt der. Da har du bare ikke sett reprisen ellerno. Forøvrig teit diskusjon, syns Ngog gjorde det OK. Babel hadde jeg savnet om jeg var Liverpool-supporter, ellers virker det veldig berg-og-dalbane med laget. Carragher har en tabbe eller to i dag og, og jeg må innrømme at jeg rista litt på hodet når Degen gikk ned for telling. Makan til pusekatt :) Den hissige argentineren hadde en stygg arm og. Leeds-spilleren overspiller totalt, som får meg til å se på det som likestilling mellom to idioter. Dere vinner. Akkurat som mot Debreceni (?). Intet mer.

Lenke til kommentar

Hehe, Niko :p Eg tenkte når degen låg nede der- at no har han gjort det igjen.

Men Degen virka positivt offansivt i eit par situasjonar, defansivt var heile kampen så som så, Carra må virkeleg heve seg, som han so ofte gjer, ellers må Rafa vurdere om vi har eit betre alternativ i Agger+Skrtel no som han er tilbake i aksjon.

Lenke til kommentar
Den vendingen Masche tok, da han klasket Leeds-spilleren i hode så ikke ut som var med vilje. Eller? Han mente i hvertfall selv at det ikke var det.

Måten han satte fart på "piruetten" sin, og langa ut armen, viste at han gjorde dette med vilje. Det er slik jeg, og de fleste her inne, oppfattet situasjonen. Trodde Masche hadde blitt litt eldre og lagt ifra seg slikt tull, men neida... Siste vi trenger nå, er suspensjon på Mascherano.

Lenke til kommentar

Premier Leagues offisielle Optastatistikk viser at United på hjemmekampene har minst tilleggstid i hele Premier League tre sesonger på rad før årets sesong. Denne sesongen har United nest mest minutter i snitt på hjemmekampene i ligaen med 5,41 per kamp, kun etter Chelsea med 6,00 i snitt på Stamford Bridge.

Opta har også sammenlignet United med Arsenal, Chelsea og Liverpool fra 2006/07 til nå, og ingen har færre tilleggsminutter i snitt på hjemmekampene enn United.

Hjemmelag

Tilleggstid

Chelsea

3:49 min.

Arsenal

3:44 min.

Liverpool

3:30 min.

United

3:25 min.

OPPDATERT: Vi har fått en del reaksjoner, både fra United-fans og ikke minst fra fans av andre klubber, som mener vi burde tatt med minutter på bortebane også. Vi tar med glede med de også:

Bortelag

Arsenal 4:04

Chelsea 3:57

United 3:53

Liverpool 3:36

Kilde: Jumpmediagroup, Opta.

Enda en myte knust.

Lenke til kommentar
Den vendingen Masche tok, da han klasket Leeds-spilleren i hode så ikke ut som var med vilje. Eller? Han mente i hvertfall selv at det ikke var det.

Måten han satte fart på "piruetten" sin, og langa ut armen, viste at han gjorde dette med vilje. Det er slik jeg, og de fleste her inne, oppfattet situasjonen. Trodde Masche hadde blitt litt eldre og lagt ifra seg slikt tull, men neida... Siste vi trenger nå, er suspensjon på Mascherano.

Det spørs om han mente å slå til ham i hodet. Men armen finnes det ingen unnskyldning for, jeg registrerer for øvrig at .no skriver at Leeds treneren ikke planlegger å følge opp episoden.

Helt unødventig av Masche, samtidig er det ikke veldig stygt, og han Leeds karen overspiller til de grader som ble påpekt tidligere. Dommeren så i tilegg det hele.

Lenke til kommentar

Tar litt av dette tileggstid greiene, har vell skjedd større kontroverser i fotballen. Eneste som stakk hos meg var at Owen scoret målet.

Samtidig tok United poeng fra City og vi klatret på tabellen, ikke verst det.

Noen som husker EM/VM kampen til Norge for mange år siden, Husker ikke hvilket lag, men de fucka opp tiden så jævlig at man kunne fint lagt til 15-20 min. Dette fikk ingen konsekvenser så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...