Maynard James Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 The Reds XI in full is: Cavalieri, Degen, Carragher, Kyrgiakos, Dossena, Aurelio, Spearing, Mascherano, Riera, Babel, Ngog. Subs: Reina, Gerrard, Torres, Skrtel, Voronin, Plessis, Johnson. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Guttorm, maan. Du skuffer, jeg trodde virkelig Agger starta denne kampen! Smått skuffende fra Rafa også at Agger ikke engang er i troppen når det er sagt han er 100%.. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Rafa tar ingen sjangser med Agger, skjønner det godt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Bra lag. Tipper vi får se et par stjerner i løpet av kvelden om vi sliter. Håper Babel imponerer i dag og havner på scoringslista. Gleder meg nå og varmer om med litt Tallica og litt S&M^^ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Føler litt med Voronin som igjen må sitte på benken. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Feilaktig annullering. Den og kjempesjansen tatt i bettraktning, leeds har vært klart best. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Smått trist at dette er våre nest beste, ca. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Er bare en ting å si. Tafatt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Smått trist at dette er våre nest beste, ca. Vel jeg har en Coventry-kamp friskt i minne, så jeg skal ikke si noe om dere ryker mot Leeds. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Nå er jeg såpass lei denne kampen jeg vil ser Gerrard+Torres action.. Edit: IDIOT mascherano. Endret 22. september 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Den var STYGG av masche, har ikke sett han gjort noe sånt før Edit: hahaha, så ufortjent det er, men likevel er det godt Småpen vending det der. Endret 22. september 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Ngog ja Scorer ikke denne gutten i nærmest hver kamp? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Å risikere 3 kampers karantene for en LC-kamp, IDIOTISK. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Å risikere 3 kampers karantene for en LC-kamp, IDIOTISK. Latterlig av FA om han ikke får det iallefall. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 FA er jo på hugget for tiden så regner med det. Velkjent at Mascherano har et temperamentsproblem, største problemt hans. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Masche burde vært bytta ut for lenge sida. Har vært overtent i denne kampen også. Heldigvis roa seg litt. Ser gjerne et mål til for å roe nervene jeg altså. Har hatt flaks i dag, skal innrømme det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Care to enlighten me hvorfor Gerrard blir pepet ut? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Care to enlighten me hvorfor Gerrard blir pepet ut? Bare slik normal piping på motstanderens stjernespiller når man er et lag flere divisjoner under. De gjør det fordi de er vettskremte og håper han skal ta seg nær av det og spille dårlig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 David N'Gog. Almost all I have to say. Den vendingen Masche tok, da han klasket Leeds-spilleren i hode så ikke ut som var med vilje. Eller? Han mente i hvertfall selv at det ikke var det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Guttorm, maan. Du skuffer, jeg trodde virkelig Agger starta denne kampen! Don`t shoot the messenger, han lovet meg. Må ha skjedd noe på trening i går, faen ikke på benken en gang? Mye rart, samtidig viser det hvor høyt nivået er i England. Leeds ga alt da, som forventet. I tillegg har vi en salig blanding på banen, av reservelag, første lag og benkeslitere. Jeg er ikke overasket over at det ble som det ble. Leeds skal ha skrøyt for å virkelig prøve. Masche situasjonen var rar, jeg tror kansje ikke han mente å treffe han i hodet. Må huske Masch er lav Virker som han overtenner når Leeds spilleren holder han i trøya. Uansett lavmål av Masche, burde ha lært etterhvert. Etterstraff mener jeg er for strengt, det var ikke albue eller knallhard, mer "gi faen pls" og dunke borti med langstragt arm. Da må de se på Vidic situasjonen ivertfall, dersom Masche skal straffes. + til Spearing og Babel, samt Degen. Venstresiden lekker som en sil, skremmende dårlig av Dossena og Aurelio. Hva var det chairmannen til Leeds hadde skrevet i progammet? At han hadde vert i møte med Gerrard og tilbyd ham 1mill£ i uka og så mye Yorkshire pudding han orket å spise resten av livet. Morrsom type Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå