TomWhittaker Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Om dykk ser på Canal+ sine heimesider, står det at kampen går på Sport 1 også. Veit ikkje om det berre er ein feil frå deira side. http://www.canalplus.no/carling-cup-kommende-kamper Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 åhhh jobber til 22 denne uka så får nesten ikke med meg noe av kampen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hmmmmm... Har CD overtatt Ligacupen? Endret 21. september 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Ja Leeds-Liverpool 20:40 imorgen på Canal+ Sport 2 ser jeg, synd jeg neppe har tid til å se den, hadde vært artig å sett Leeds igjen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Skal bli godt å slippe å se ligacupen på kanaler man aldri har hørt om fra Viasat! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 .No har tatt opp problemstillingen rundt kanal kaoset, det syns jeg de skal ha kudos for. Clicy Tett med kamper nå gitt, tror jeg må labbe til puben og få med meg Leeds. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hmmmmm... Har CD overtatt Ligacupen? Ja, eller Kaaaaarling som de kaller det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 .No har tatt opp problemstillingen rundt kanal kaoset, det syns jeg de skal ha kudos for. Clicy Tett med kamper nå gitt, tror jeg må labbe til puben og få med meg Leeds. Fantastisk bra av .no Godt å se de tar tak. Utrolig irreterende med kamper som blir flyttet over på toern eller ekstra. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Vi stiller nok med et veldig alternativt lag i morgen, og det skulle egentlig ikke forundre meg om vi går på en smell. Det som egentlig teller for meg er å får Agger tilbake i kamp og samtidig at noen av reservene får prøvd seg. Om vi skulle ryke så tar jeg ikke det tungt, men han har vell kansje med et par matchvinnere på benken. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Gleder meg som en unge til morgendagens kamp. Blir gøy. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Blir morsom kamp i morgen. Tipper vi ryker, som vi pleier i CC. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 hvorfor driver alle å snakker om canal plus sport 2 osv? har dere bare sport 1? hvorfor det? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det er vel de som har RiksTV, tror de bare har canal plus sport 1. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Ja, det stemmer. I RiksTV Canal+ pakken får du kun C+ Sport 1, C+ First og C+ Hits. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Cavalieri Degen-Kyrgi-Agger-Dossena/Aurelio Spearing-Plessis Babel-Voronin-Aurelio/Riera Ngog Noe slik håper jeg egentlig vi starter med mot Leeds, ser helst at vi går videre så de benka/yngre gutta får prøve seg enda mer. Uansett skal det laget greie og hamle opp med Leeds. Edit: Ps http://www.guardian.co.uk/football/2009/se...s-stoppage-time Endret 22. september 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 CavalieriDegen-Kyrgi-Agger-Dossena/Aurelio Spearing-Plessis Babel-Voronin-Aurelio/Riera Ngog Noe slik håper jeg egentlig vi starter med mot Leeds, ser helst at vi går videre så de benka/yngre gutta får prøve seg enda mer. Uansett skal det laget greie og hamle opp med Leeds. Edit: Ps http://www.guardian.co.uk/football/2009/se...s-stoppage-time Det kan jo forsåvidt ha noe med at når vi ligger under, eller det er uavgjort så presser vi hardere frempå. Og da blir flere frispark, kort, og motstandere har lett for å ville dra ut tia når de leder eller vil ha uavgjort. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Er så herlig med midtuke kamper uansett om det er CL, PL eller CC. Tror Babel scorer i dag, og jeg håper resten av spillerne gir alt og prøver å vise seg fram. Hvis ikke tror jeg vi ryker. Aurelio kan gjerne for meg spille sentralt midt i morgen. Eller på backplass og Dossena på ving. Sistnevnte goallet jo et par i fjor og var god på Fulham i den posisjonen. Ville vært fett om Nathan Eccleston hadde fått litt spilletid. Tror ikke det skjer, men så god som han er så burde han nesten få det. Endret 22. september 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hadde vert stilig å sett David Amoo i dag, men tror ikke det skjer. Han virket lovende i forige kamp. Sterk, men samtidig god i vendingene og fine innlegg. @Jefe. Han er ivertfall med i CL troppen, så vi får nok se ham der i gruppespillet. Var rått i fjor når Spearing kom innpå mot Real madrid og hadde hele roen Endret 22. september 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 I helvete, gikk nettopp opp for meg at det faktisk er kamp, i dag. Kan ikke klage. Satt forresten og tenkte i går på hvor lenge det er siden sist the kopite kom i posten, og i dag kom et nytt gitt, med nytt medlemskort. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Im off, blir morrsomt kamp dette. Leeds liksom, enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå